29 במרץ 2024 11:25
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת קירוסקאי- פלבם השיקה אולם תצוגה חדש

??????????

 

חברת קירוסקאי היא אחת מספקיות הציוד למטבחים המוסדיים הגדולות בארץ, עצם זה שהחברה פועלת כ 30 שנים מדבר בעד עצמו. החברה משווקת מותגים מובילים למוצריי מטבח שיש בהם ערך מוסף גדול למלונות , המסעדות ומטבחים מוסדיים אחרים.

באירוע ייחודי הציגה החברה את מיטב הפתרונות והמכשור המקצועי בתחום המטבח. באירוע שהתמשך על פני שלושה ימים השתתפו הנציגים של החברות שהגיעו לארץ מחו"ל וניהלו משא ומתן , והדרכה ללקוחות בארץ.

בין המציגים ב- Kitchen Show

Hobart – Germany ,Taylor – United States, Rational – Germany , Vita Mix – United States ,

Frymaster – United States, Comenda – Italy, Socamel – France, Ugolini – Italy, Simag – Italy,

Robot Coupe – France, X-Oven – Italy, Eco Grill – Slovania, RM Gastro – Czech Republic,

Pizza Master – Sweden, Mareno – Italy

 

עולם הפיצות מתחלק לשתי תפיסות שבאות לידי ביטוי בציוד שמוצג בקירוסקאי, פיציריות רבות מתהדרות בטאבון. חברת ALFA -תנורי טאבון מציגה כמה דגמים חלקם בחימום בעץ חלקם בגז. מוצרי החברה מותאמים הן לשימוש הפרטי הביתי והן לשוק ההסעדה בכל הקשור לאפיית לחמים, פיצות, צלייה, וכו' בשיטה המסורתית עם טאצ' מודרני. גם טאבונים של AMBROGI – איטליה, תנורי טאבון לפיצה ואולי עוד.

??????????

בצד השני זה התנורים המודרניים, כאן בתצוגה המדהימה פגשתי את התנורים של PIZZA MASTER

תאי אפיה מבוקרי לחות בקיטור שמבטיחים אפייה מעולה, תאי תפיחה, בקיצור תנורים ייחודיים לפיצה ואפייה מגוון גדלים, המותאמים לכל מטבח. והאמת כאן כבר החברה הביאה קליבר להדגמה רענן נוסל מפיצה דומינו הכין במקום פיצות מדהימות בתנור ופוקצ'ות שבא לי לסחוט ממנו את המתכון לבצק אבל כל טריקים לא עזרו לי, הבחור בונקר מחייך. בפיצות של מסעדות מגיעה לו מדליה הציוד השוודי הזה בניגוד לציוד האיטלקי מצדיק את המודרניות והעולם ההיטקיסטי של עולם האפייה בן ימינו.

20160515_174245

??????????

20160515_174354

??????????

מהצד החלבי עברתי לצד הבשרי ללב של הטכנולוגיה למסעדות ומטבחים RATIONAL – גרמניה, תנורי קומביסטימר – העולם החדש של הבישול , החברה המובילה בעולם עם הפתרונות עבור הלקוחות שלה בתחום. השף גיל גלר האכיל אותי עוף לעוף עליו ועוד המשכתי בבשרים שם.

??????????

ואחר כל זה הייתי זקוק לקפה טוב, מצאתי את האספרסו שלי , פקטורי קפה שמייצרים גם את הקפה וגם מייבאים את המכונות היו המענה.

??????????

יש בתצוגה עוד ציודים למטבחים גדולים או קטנים, מכונות גלידה, מיקסרים תעשייתים או אפילו קטנים לכל צורך, תנורים , תנורי אפיה, תחנות עבודה, מכונות פסטה ומדיחי כלים, דלפקי מזון או מקררים וציוד קירור ועוד הכל תחת קורת גג אחת בקירוסקאי.

?????????? ?????????? ?????????? ??????????

קירוסקאי, ספקית הציוד הגדולה בישראל, פועלת מזה 30 שנה למען הצלחת לקוחותיה. החברה מקיימת שיתופי פעולה עסקיים עם החברות המובילות בעולם לאספקת ציודי מטבח. על מחלוקותיה השונות של החברה נמנים כ-90 עובדים, המתבלטים בניסיונם העשיר ובנכונותם להעניק את השירות המקצועי והטוב ביותר.

לחברה מעל 10000 לקוחות ביניהם ארגונים כמו לצה"ל, משטרת ישראל, בתי מלון וחברות קייטרינג, מסעדות ובתי קפה.

רחוב משה שרת 47 אזור

שתפו את הפוסט!