29 במרץ 2024 19:02
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חגיגת ט"ו בשבט באגוז הכפר

 

לכבוד החג ליין מארזים מיוחדים

 ???????????????????

המותג אגוז הכפר מבית אביקם זינגר המופץ בכ-360 נקודות ברחבי הארץ. מוציא ליין מארזים מיוחד לכבוד ט"ו בשבט.
המארזים הנושאים את השמות: חגיגת הכפר מן הטבע וחגיגה מתוקה בכפר.

למה כדאי לקנות אריזה של פירות יבשים? התשובה מאוד פשוטה: כשאנחנו קונים אריזה, אנחנו שולטים על הכמות ולא "משתוללים" במילוי שקיות עם פירות יבשים מהדוכנים, גם התוצרת יותר מבוקרת ובנוסף זה מארז נאה להגשה לחגיגת ט"ו בשבט.

למה פירות יבשים? כי בחורף זו לא העונה של הפירות וזו דרך עתיקה לשמר אותם.

מה זה נותן? הצימוקים עשירים בויטמין B6, באשלגן, בסיבים תזונתיים, בברזל ובפיטוכימיקלים המונעים חימצון. תאנים מיובשות עשירות בסידן ואשלגן, משמש זו חגיגה של בריאות גם הוא מכיל פיטוכימיקלים ובטא קרוטן, ברזל ואשלגן, בתמרים מגנזיום אשלגן וסידן. לפפאיה בטא קרוטן המונע תהליכי חימצון וכך הלאה,,, כל הפירות היבשים בריאים . ונכון יש בהם סוכרים אז לצרוך במידה וגם לשטוף.

המארזים באים בגדלים שונים וכוללים מגוון רחב ומשובח של פירות יבשים וביניהם: חמוציות, תמרים מסוגים שונים (מג'הול, דקל, נור, אמרי, הינדי ועוד), צימוקים, משמש, שזיפים, תאנים, אננס מיובש,, פפאיה ועוד.
לצד הפירות היבשים הקלאסיים ניתן למצוא מגוון רחב של פירות יבשים מיוחדים כגון': קרמבולה, מנגו, אגס, דובדבן צהוב, תות שדה מיובש, קיווי מיובש, רצועות הדרים, אפרסק מיובש, אננס מיובש.
כאשר את מרבית הסוגים ניתן למצוא גם ללא סוכר.
באגוז הכפר הכינו גם מארזים של פיצוחים טבעיים הכוללים: שקדים, אגוזי מלך, אגוזי קשיו ואגוזי פקאן.
טווח המחירים נע בין 21.5 ועד 30 ₪ למארז, ניתן להרכיב מספר מארזים ביחד באריזת מזוודה ממותגת.

את המארזים ניתן לרכוש עבור קבוצות וועדי עובדים וכן כבודדים בחנות המותג אגוז הכפר הממוקמת באיזור התעשייה קרית גת (סמוך לאינטל)

 ??????????

??????????

אודות אגוז הכפר:

המותג אגוז הכפר מבית אביקם זינגר סחר ושיווק בע"מ נוצר במפעל החברה השוכן בקריית גת המעסיק בין היתר אוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים, מציע שפע של מוצרים איכותיים ובהם: פירות יבשים, פיצוחים טבעיים וקלויים, מוצרים ללא גלוטן, מוצרי בריאות, יינות מיקבי בוטיק, בירות ממבשלות בוטיק ועוד.

במפעל ממוקמת גם חנות שבה חוויית הקנייה אחרת. החנות בת 200 מ"ר, נקייה ומזמינה, מציעה שפע של מוצרים ייחודים וביניהם במקום ישנה חנייה בשפע – ללא צפיפות, קיימת נגישות לנכים ולעגלות לתינוקות. החנות משתדלת להעניק יחס אישי מצוות מקצועי בעל ידע נרחב בתחום – החל ממה הם יתרונות שעועית המש ואלו מוצרים מתאימים לבעלי רגישות לגלוטן, בניית מגשים יפים לאירוח של פירות יבשים ופיצוחים לאירועים ועוד'.

שתפו את הפוסט!