28 במרץ 2024 11:22
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש מבונז'ור ולתנור: בצק שמרים להכנת פיצה, פוקצ'ה ומאפים

 ??????????

בונזו'ר משיקה, לראשונה במקפיא – בצק שמרים להכנת פיצה, פוקצ'ה ושלל מאפים. עד היום לא ניתן היה למצוא במקפיא פתרון לבצק שמרים כחומר גלם מוכן לאפייה. כעת משיקה בונז'ור שני מוצרים חדשים: בצק שמרים ובצק שמרים עם קמח כוסמין, אשר פותחו ע"י צוות המומחים של בונז'ור. המוצרים החדשים מאפשרים אפייה ביתית של שלל מאפי שמרים טריים, לגיוון ארוחת הערב, לאירוח או כפינוק, באופן פשוט, קל ומהיר. המוצרים החדשים מאפשרים מגוון רחב של שימושים, החל מפיצה ביתית איכותית ובטעם מעולה, פוקצ'ה, סמבוסק או לחמניות טריות.

חסכו זמן וקבלו בצק איכות : עם בצק השמרים של בונז'ור  העבודה ולא רק בשבועות קלה יותר, טעימה יותר ומבטיחה תוצאות מעולות

2922612
קרדיט צילום : סטודיו אסם

2922603
קרדיט צילום : סטודיו אסם

לדברי עינת פלד, מנהלת פעילות בונז'ור – "עד היום, לא היה על המדף פתרון לצרכן המחפש בצק שמרים איכותי ומוכן לאפיה. צרכן שרצה להכין מאפה ביתי נאלץ לרוב להכין בצק בבית, דבר הכרוך בהכנה קודמת, לכלוך וטרחה. מבדיקות שערכנו עולה כי אימהות רבות מכינות פיצה מאולתרת לארוחת הערב, דוגמת פיצה על פיתה, על מלוואח או על טורטיה וכעת אנחנו נותנים את הפתרון האמיתי לבצק שמרים מעולה מוכן להכנה ולאפיה, ללא טירחה או לכלוך. כל שצריך הוא להפשיר כשעה, לפתוח את הבצק, אפילו לא צריך לרדד וליהנות מפיצה איכותית וטעימה בארוחת הערב".

 

הבצקים החדשים חוסכים בזמן ומבטיחים הצלחה בתוצאה הסופית. כל שצריך לעשות הוא להוציא את הבצק מהמקפיא – יש להשאיר בחוץ כשעה (או לילה במקרר) עד להפשרת הבצק, לאחר מכן ממשיכים בהתאם להוראות המתכון של המאפה אותו רוצים להכין.  מכניסים לתנור שחומם מראש ל- 220 מעלות (במצב טורבו) ואופים כ- 15 דק'.

 ??????????

??????????

 

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית

שתפו את הפוסט!