24 באפריל 2024 4:20
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חסמבה דור 3 בהוט 3 בטלוויזיה

השבוע החלו לשדר בהוט 3 את הסדרה חסמבה דור 3 בת 17 פרקים.אני מניח שכאשר יגאל מוסינזון כתב בשנות  ה50 את הסדרה לא עלה בדעתו שבשנת 2010 תעלה סדרה שתציג את הנערים  בבגרותם.

ובכן הגיבורים קמו לתחיה, המיתוס על חבורת הנערים  קם וקרם עור ועצמות ואנו זוכים לסדרה משעשעת.

 

בקומדיית האקשן "חסמבה דור 3", שתחזור לחיינו בסערה ב-HOT3, את אף-אחד זה לא מעניין וחסמב"ה נשכחה לחלוטין. מפקד חסמב"ה בדימוס ירון זהבי (עודד קוטלר) הוא גמלאי מריר שלא מבין מה קרה למדינה שאהב כל-כך. תמר (נירה רבינוביץ') והוא נפרדו, והוא חי בבדידות מזהרת. כשיום אחד תמר נקלעת לפרשיית שחיתות גדולה ונחטפת, ירון נאלץ לקום ממרבצו ויוצא לחפש אחריה יחד עם איגי (תומר אופנר), נער תל-אביבי מפונק ועצלן, שאמור "לעזור" לו במסגרת פרויקט מחויבות אישית שקיבל בבית ספר.

השניים יוצאים למסע שיאחד את חבורת חסמב"ה הוותיקה (להלן: השמן, הרזה, התימני, הממושקף והחובשת), ויגבש קבוצת צעירים משולי החברה. יחד הם יתמודדו מול עבריינים אלימים, שבט צופים מרושע, תאגיד הסלולארי המסתורי "זורוקום" (בראשות ילדיו של אויבם הוותיק אלימלך זורקין), וחסמבאי אחד שמכר את נשמתו.

גמלאי חסמבה ימצאו את עצמם פעם נוספת במאבק על שלומה של המדינה שאהבו כל כך, וינסו לפתור את הסוד מאחורי היעלמותו של אורי, בנם של ירון ותמר.

"חסמבה דור 3", בעלת ה-17 פרקים, היא סדרת הרפתקאות כייפית ובועטת, שמחזירה את גיבורי ילדותינו הנועזים, אמנם קצת יותר זקנים, קצת פחות גמישים אבל עדיין חסמבאים!

 

יוצרי הסדרה ותסריטאים: דרור נובלמן ("האלופה", "Red Band"), רותי זייד

במאי: דני סירקין ("הכל דבש", "למראית עין")

מפיקה אמנותית: רנן מוסינזון 

מפיקים: אילון רצ'קובסקי, יוסי עוזרד, גיא יקואל, יוחנן קרדו, נועה ליפשיץ

משתתפים: עודד קוטלר, זאב רווח, יהודה לוי, דורית בר-אור, אקי אבני, נירה רבינוביץ', ציפי שביט, איתי תורג'מן, גבי עמרני, הוגו ירדן, מוטי גלעדי, יאיר (קויה) רובין, תומר אופנר, שי לי הירש, יוליה פלוטקין, רום ברנע ואחרים

 

שתפו את הפוסט!