20 באפריל 2024 9:41
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טקס פתיחת שבוע האופנה מציב את ישראל כאימפריית אופנה ועיצוב

אמש במוזיאון העיצוב בחולון הוכרז על שבוע האופנה הבינ"ל אשר כותרתו " האופנה כמוקד בינתחומי לעיצוב ולתרבות" והוא עוסק בעיקר בשני נושאים עיקריים: השפעת העידן הדיגיטלי על עיצוב, שיווק, הפצה ומכירה של אופנה: בחינת המתח הנוצר בין החזרה למסורת ועבודת היד לבין העולם הדיגיטלי, וכן נקודות המפגש של עולם האופנה עם שדות תרבות שונים ועם דיסיפלינות אחרות בעולם העיצוב.

 

לוקח זמן להתאושש ולקלוט את מראה העיניים מהאירוע שניתן להגדירו: האירוע הזוהר ביותר לשנת 2011

 

באירוע התארחו כ 1300 אנשים בעיקר מתחום האופנה, העיצוב, דוגמניות מהממות, חתיכים וחתיכות הורסות, והמון מי ומי , וגם אני..

בין האורחים:

זאק פוזן  (Zac Posen) מעצב-על הנחשב "לילד הפלא" של עולם האופנה, שכבר בגיל 21 הקים חברה ומצא את דרכו ללב עולם האופנה. פוזן זכה כמעט בכל הפרסים האפשריים של תעשיית האופנה האמריקנית ונחשב למעצב האהוב על נשות הוליווד והחברה הגבוהה בארה"ב.

 

סטפני לקאבה (Stephanie LaCava), כתבת ועורכת אופנה, הכותבת עבור הניו יורק טיימס, Vogue ועוד. מומחית להשפעת המדיה והעולם הדיגיטלי על תעשיית האופנה. בשנים האחרונות הפכה לקאבה לאייקון אופנה וסלבריטאית בפני עצמה.

אימרן אמד (Imran Amed) מייסד ועורך ראשי של האתר "Business of Fashion" הכולל כתבות על תעשיית האופנה מרחבי העולם, דיווחים על מגמות בולטות של המהפכה הדיגיטלית והשפעתה על מותגים וצרכנים ומדורים שעוסקים בהיבטיה השונים של האופנה בעידן הנוכחי. אמד משמש גם כיועץ בכיר לחברות האופנה החשובות בתחום המדיה הדיגיטלית ופיתוח עסקי.

 רון ארד (Ron Arad), המעצב והאדריכל המצליח, ומתכנן מבנה מוזיאון העיצוב חולון, שעליו זכה בפרסים רבים, יחשוף במסגרת שבוע האופנה חולון את קו המשקפיים החדשני בעיצובו.

מארק וורת' (Marc Worth) יזם מהמשפיעים והחשובים בחיבור בין אופנה למדיה דיגיטלית, מייסד האתר WGSN, והבעלים של האתר המוביל בנושא עיצוב וטרנדים Stylus.

אמבר אנדרסון (Amber Anderson), שחקנית הסרט  'LOTUS EATERS', דוגמנית מסלול בינלאומית, שנבחרה לאחרונה כ"פנים" של בית האופנה והתמרוקים "קנזו".

אלכסנדרה מקגינס (Alexandra McGuinness), סטייליסטית מהמובילות בלונדון, בימאית 'LOTUS EATERS', שזכה לשבחים בפסטיבל טרייבקה האחרון המתאר חיים של דוגמנים צעירים בלונדון.

בשבוע האופנה יתנהלו כיתות אומן, הקרנות סרטי אופנה ועיצוב בסינמטק חולון, ועוד

מידע ניתן לקבל באתר

http://tickets.mediatheque.org.il/show.asp

 או במאקו

http://www.mako.co.il/special-hof11

אין דרך יותר טובה להתרשם מהטקס מאשר הצילומים שהצלחתי לצלם והסרטונים.

מרשים ביותר הייתה תהלוכת אופנה: מחווה עכשווית לאופנה ישראלית בהובלתם של אמנית ליז חג'ג' ומעצב האופנה יונתן זוהר.

 

מאוד מרשימה ומעוררת התפעלות הייתה תצוגת  עיצוב בגדים ופריטי לבוש שהוצגה על ידי מעצבים בכניסה בהפקת אגודת מעצבים הישראלית.

 

והאנשים והדוגמניות

לא כל יום מתקיים כזה אירוע זוהר בישראל.

ובהחלט אנחנו על המפה הבינלאומית של האופנה.

שתפו את הפוסט!