25 באפריל 2024 20:35
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טראפלס תמרים מן הטבע של רפאל'ס

 

טראפלס תמרים

בימים האלו שכל כך מודעים לבריאות ולחומרים שיש בחטיפים ראפל'ס המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי משיקה ומפיצה מוצר חדש טראפלס תמרים.

לכל החברים והחברות שלי שתמיד שואלים שאלות: אין בזה תוספת סוכר, רק מה שיש במרכיבים, תמרים כבושים, סילאן טבעי, קשיו, קוקוס, קקאו.

זה בלי גלוטן בלי חומרים משמרים בלי שומן טרנס אבל יש בזה 7.3 שומן ל100 גרם ( חטיף 20 גרם)

אנרגיה ל 100 גר' 320.

בקיצור זה בהחלט יכול להחשב לחטיף בריא.

טראפלס התמרים מן הטבע של רפאל'ס הינו פיתוח חדשני וזוכה לתגובות נלהבות בארץ ובעולם. החטיף ממזג שני עולמות – מצד אחד חטיפי אנרגיה ומצד שני פינוק בונבוניירה מתוק. צורתו העגולה של החטיף חדשנית וזו הפעם הראשונה שבה מוגש חטיף אנרגיה בצורה של כדור, על בסיס רכיבים טבעיים ובריאים בלבד. הטראפלס ומשמש מקור לסיבים תזונתיים ולנוגדי חמצון. טרפאלס תמרים של רפאל'ס משווק באריזת נוחות של 6 יחידות עגולות עטופות בנפרד במשקל 20 גרם כ"א, ומתאימות כחטיף אנרגיה, מנת ביניים ונשנוש מתוק לצד שתייה חמה או קרה, לילדים ולמבוגרים.

אחת מתופעות הלוואי של מרוץ החיים האינטנסיבי והמהיר, היא שגם הארוחות שלנו, הופכות להיות ארוחות חטופות ומהירות ולרוב גם תוך כדי תנועה. "נוחות זה שם המשחק. נשנוש און-דה-גו נעשה עניין שבשגרה ולא רק לאנשים המבלים את הבוקר בעיקר בנסיעות, אלא גם לספורטאים, סטודנטים, אימהות עובדות ובעיקר לדור הצעיר". לדבריו, הבעיה היא שמרבית האוכל המהיר בדרך או חטיפי הבריאות הזמינים לנו הם לא תמיד בריאים, מזינים או דלי קלוריות. "לא פעם במסווה של חטיף בריא אנו בעצם מכניסים לגופנו מצבור סוכרים, מלחים, שומנים רוויים ומוקשים וכמובן צבעי מאכל. כדי לשמור על אורח חיים כמה שיותר בריא ומאוזן, עלינו להקפיד שהנישנושים והארוחות שלנו 'על הדרך' יכילו כמה שיותר רכיבים טבעיים, מזינים, עם לפחות 50 אחוז של דגנים או פירות ומינימום תוספות, ויעניקו לנו אנרגיה בריאה וחיובית לאורך היום ומתוך קו זה החלטנו על פיתוחו של החטיף החדש".

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 – 18.90 ₪ לאריזת 120 גרם (6 יח' X 20 גר').

כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות המקומית כפר תבור.

טראפלס תמרים רפאלס קומפוזיציה

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

שתפו את הפוסט!