20 באפריל 2024 4:16
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יומני הערפד" ("The Vampire Diaries") בהוט

עונת הסיום של סדרת הלהיט זוכת הפרסים

סנסציית הנוער המדוברת של רשת "CW" חוזרת לעונה שמינית, שצפויה לכלול גם הופעת אורח מרגשת במיוחד

החל מה-6.1 ב-HOT3

 

"יומני הערפד" ("The Vampire Diaries"), דרמת הפנטזיה של רשת CW וחברת "Warner Bros" מבית היוצר של קווין וויליאמסון ("צעקה", "דוסון קריק") וג'ולי פלק ("צעקה" 2ו-3), חוזרת לעונה שמינית ואחרונה שתחתום את עלילותיהם של האחים הערפדים דיימון וסטפן סלבטורה, הלא הם איאן סומרהלדר ("אבודים") ופול ווסלי ("פורעי החוק").

vam87

 

לצידם של ווסלי וסומרהולדר מככבים בסדרה גם קנדיס קינג, קאט גרהאם ("שוב בן 17"), זאק רוריג, מאט דיוויס ("לא רק בלונדינית"), מייקל מלרקי ("Raw") ומייקל טרבינו, שיחזורהעונהלגלם את טיילר בתפקיד אורח.

 

אך הופעת האורח שבאמת הסעירה את המעריצים האדוקים היא זו של כוכבת הסדרה הפורשת נינה דוברב ("השותפה", "כמה טוב להיות פרח קיר"), שעל פי יוצרת הסדרה ג'ולי פלק הבטיחה לשוב לתפקידה כאלנה בעונת הסיום. כידוע, הדרמה זלגה אל מחוץ לסדרה כשסומהולדר ודוברב – שהיו זוג גם על המסך וגם במציאות – נפרדו וסומרהולד נישא לכוכבת "דמדומים" ניקי ריד.

 

"יומני הערפד", המבוססת על סדרת רבי-מכר העונה לאותו השם, עוקבת אחר העיירה הקטנה מיסטיק פולס שבווירג'יניה, שרדופה מאז הקמתה על ידי ישויות על-טבעיות. בסוף העונה הקודמת, כוחות הרשע שדיימון ואנזו (מלרקי) שחררו מכספת מסתורית השתלטו עליהם. סטפן, קרולין (קינג) ואלאריק (דיוויס) – שלוש הצלעות במשולש הרומנטי – חוברים לבוני (גרהאם) בניסיון להציל את שני הגברים החשובים ביותר בחייה – גם אם נראה שכבר מאוחר מדי עבורם.

מאז עלתה לאוויר גרפה "יומני הערפד" עשרות פרסים, ביניהם 25 פרסי "טין צ'ויס" וחמישה פרסי "פיפל'ס צ'ויס" – והיא אף מועמדת בטקס הקרוב בשתי קטגוריות.

 

החל מה-6.1, ימי שישי ב-16:30, ב-HOT3

שתפו את הפוסט!