23 באפריל 2024 23:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יין במחיר שפוי לחג – יקבי כרמל מציגים

??????????

 

יש אירועים שאני מחפש יין מיוחד, בוטיקי במחיר גבוה ולא רק להתפאר, אלא לקבל מחמאות וחוות דעת מהמשתתפים. מהנסיון שלי בחגים אנשים לוגמים יין תוך כדי הארוחה ולא תמיד שמים לב, הכי הרבה אומרים לך יין מצויין או "היין טוב" כאלו הם היינות שאמליץ לכם לשולחן החג יינות מובחרים אפילו נושאי פרסים אבל במחיר שפוי.

למנות הפתיחה, לדגים, הסלטים והמתאבנים אני ממליץ על סוביניון בלאן מהסדרה הזוכה סדרת SelecteD האיכותית. יין לבן מרענן היין בעל גוון ירקרק, מתאפיין בניחוחות מתפרצים של חזרזר     (Gooseberry), דשא קצוץ ומינרלים. היין בעל גוף בינוני עד מלא וחומציות מודגשת.

??????????

למנות הבשר קברנה סובניון סלקטד יין אדום יבש, פיירותי ומתאים לכל סעודה.

??????????

סדרת SelecteD:

??????????
סדרת SelecteD האיכותית, ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת היינות המובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. סדרת היינות מובילה את קטגוריית היינות השולחנים ומציעה יינות רעננים המעניקים תמורה גבוהה למחיר וחוויה של שתייה קלילה ומהנה, במגוון הזדמנויות ולשפע של רגעי שמחה.

צילום איל קרן
צילום איל קרן

להלן הזכיות האחרונות בהן הסדרה זכתה:

  • בתחרות DECANTER היוקרתית זכתה הסדרה במדליית ארד ובציון לשבח על סלקטד סוביניון בלאן וסלקטד קברנה סוביניון (בהתאמה)
  • במגזין Wine Enthusiast זכתה הסדרה לדירוג BEST BUY סלקטד קברנה סוביניון.

מחיר לצרכן סדרת SelecteD: 30₪. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות.

 

למי שרוצה להתהדר ולהרשים אני ממליץ על יין אהוב עלי השיראז 2017 פרייבט קולקשין כרמל. יין אדום יבש. התבגר בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי. בעל גוון סגול עז, גוף מלא וניחוחות של תותי עץ, פטל עסיסי, פלפל שחור גרוס ועשן. מומלץ להגשה לצד מנות בשר צלויות, תבשילי קדרה ופסטות ברוטב בשר.ובניחוח פירותי עוצמתי ניחוחות מורכבים האופייניים לזן השיראז .

 ??????????

סדרת Private Collection

סדרת יינות עטורת שבחים בשל איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה זכתה במדליות זהב Best Value 2019. היינות האדומים של סדרת Private Collection הינם בעלי אופי מורכב, בוגר, ארומטי ומחוספס ובעלי נוכחות בולטת, ואילו היינות הלבנים הינם בעלי חומציות גבוהה, רעננים ומתאימים לשילוב עם ארוחות קלות או מנות פתיחה.

להלן הזכיות האחרונות בהן הסדרה זכתה:

  • בתחרות Best value 2018 זכה הקברנה סוביניון במדליית זהב, וזאת בהמשך לזכיות רצופות של הסדרה במדליות זהב בתחרות זו בשנים האחרונות
  • בתחרות DECANTER היוקרתית זכתה הסדרה במדליית ארד על הקברנה סוביניון

מחיר לצרכן Private Collection: 40 ₪. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות.

 

 

 

שתפו את הפוסט!