29 במרץ 2024 1:36
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ישראפוד 2017 תערוכת תעשיות המזון ה 34

20171128_144110AA

בגני התערוכה התקיימה כבכל שנה התערוכה המסכמת את שבוע תעשיות המזון והאירוח ה 34 ישראפוד.

באופן כללי בלטו השנה  נציגויות המזון מטורקיה ולטביה ואחרות  לא הגיעו, ביתן 10 הוא כמובן ממש ציוד למקצוענים שמתעניינים ואילו ביתנים 11-12  הם בעיקר תעשיות המזון. התערוכה הייתה צפופה, הביתנים הקטנים בתעשיית המזון  שהאכילו את הקהל  היו צפופים מאוד והקהל צבא  עליהם עד כי מבקר מקצועי לא ממש זכה להתקרב. דומה היה שהמציגים מתמקדים בלהאכיל את הקהל ולא בשיווק וייצג החברות.

??????????

הרבה מציגים בכל התחומים חסרו לי, משנה לשנה הביתנים והדוכנים נעשים קטנים יותר והמגוון הולך ופוחת. נחבר זאת לרמת הצפיפות, אי הנוחות המעבר  מביתן 11 חזרה ל 10 ובכלל מפחיתים את ההנאה ואת האפשרות לצבירת ידע ואולי גם עסקים.

??????????

בתחום הציוד למטבחים מקצועיים בלט במגוון ובמקצועיות הביתן של חברת נירומטל, התמקדתי בתנור הבישול באידוי קומביסטימר וביכולות שלו. החברה הציגה דלפקי מטבח, ציוד בישול ועוד ובהחלט  אני ממליץ לפנות אליהם בנושאים אלו ואחרים של ציוד למטבחים.

20171128_125917A

20171128_130114A

??????????

??????????

??????????

??????????

בסכינאות בלט  הדוכן של לובלינסקי , בהחלט מעורר ענין.

??????????

ביתן 11

ענבי ציון משכו הרבה מבקרים, גם הציגו קרמים למילוי וגם אפו והדגימו תוצאות  בהחלט מעוררות ענין ושביעות רצון. ענבי ציון היא החברה המובילה בישראל בתחום עיבודי פרי וחומרי גלם לאפייה. גם בקנה מידה עולמי ממוקמת ענבי ציון בין החברות המובילות בתחום הפירות המעובדים.
מוצרי ענבי ציון כוללים: פירות מעובדים, ריבות לאפיה, ריבות להזרקה, מליות פרי, פירות הדרים מסוכרים, פירות ליוגורט, עיבודי פרי המשמשים חומרי גלם לגלידה, קרמים לעוגה, תוספות ומילויים שלא על בסיס פרי (מוקה, נוגט, ציפוי שוקולד, וניל ועוד) ומגוון מוצרים, ההופכים כל מאפה, גלידה או מוצר חלב למעדן מושל.

??????????

??????????

נפטון היא החברה ששולטת בתבלון במטבח שלי ואני ממליץ לכל טחד כולל במטבח המוסדי וגם הפרטי להתנסות בתבלינים והרטבים שלהם. אישית לא הייתי מגיע לתוצאות נדירות בבישול ההודי שלי והאסייתי ולא רק ללא המוצרים שלהם.

??????????

??????????

נפטון הציגה סדרת מרקים חדשה, טעמתי מרק פטריות עשיר בטעם ומאוד מדוייק לטעם, אלא שהמוצר הזה דווקא מכיל מונוסודיום גלוטומט בניגוד לשאר מוצרי החברה ואני מייעץ להם לפתח מוצר ללא מונוסודיום במהרה.

??????????

באגף המטחנות התחדשו מטחנות סיציליאני וטוסקנה ועוד שכבר הכנתי  עמם אוכל בבית בהצלחה מרובה.

באגף הממרחים הם התחדשו עם ממרחי פלפל שיפקה, ממרח מנגו כבוש, ממרח פלפלים שהולך להיות להיט, ממרח זיתי קלמטה, וממרח עגבניות מיובשות ועוד.

באגף הרטבים , לא רק אלף האיים אלא ווינגרטים חדשים בטעמים מעולים

ובאגף התבלינים, תבלין לדג מבושל עשיר בטעמים וכוסברה גרגרים , ממליץ לכם, אני השתמשתי בדג  בתנור וזה בהחלט מעשיר את המראה והטעם.

??????????

??????????  ??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

20171128_132651A

20171128_13274A5A

לאחר למעלה משלושה עשורים של וותק בשוק התבלינים העולמי, וארבעה דורות של עשייה, חברת נפטון היא אחת מיבואניות הגדולות בישראל של תבלינים וחומרי גלם לענף המזון. היא מייבאת, מייצרת, משווקת ומייצאת לשוק המוסדי והקמעונאי מגוון תערובות תיבול ייחודיות, תבלינים איכותיים, עשבי תיבול, מבחר רחב של רטבים וממרחים משובחים, תערובות תיבול עשירות לאורז ומוצרים נוספים.

בהחלט  התבלינים והטעמים שחייבים להיות בכל בית

 

ראיתי דגים שהגיעו מטורקיה

??????????

בורגול ומוצרי חיטה ודגנים וגם קיטניות מטורקיה. כנראה שהשלום והיחס הטוב יגיע דרך הטעמים

וכמו כן מוצרי מזון וחמוצים וממרחים שגילו התעניינות רבה מהמבקרים.

??????????

??????????

??????????

??????????

מאכלי הצפון הציגו ארוחות ארוזות בוואקום. החברה עושה שימוש בטכנולוגיות חדשניות לייצור מזון בשיטת בשל-צנן ואריזת המזון באווירה מבוקרת המעניקה חיי מדף ארוכים בקירור. האריזה שומרת על המרקם, על הטריות ועל טעמם המשובח  של המאכלים!

 ??????????

??????????

חברה חדשה בתערוכה לדעתי היא ב.א.ר סדרות של טונה איכותית מטוניסיה, סרדינים וחמוצים, אין להם אתר , אז לכו תחפשו (בד"צ)

20171128_133829A

??????????

היו גבינות  מצרפת

??????????

במאפיית ברמן  לא התחדשו במוצרי אפיה חדשים וקידמו את הלחמניות אקטיב שלהם.

??????????

כרמל דיירקט הציגו מגוון מוצרים, התרשמתי מהמעשנות ושאר הגרילים.

??????????

??????????

השטרודלים של נתי כעת גם לבית מהמקפיא היו לעילא ולעילא טעמים ונוחים להכנה ואירוח. אין להם אתר אז לכו תחפשו.

??????????

??????????

מבשלים בשבילך, הדהימו אותי במגוון הממולאים פרווה שלהם, פשוט להזמין לחמם ולהגיש ותגידו  שהכנתם לבד. המפעל (1999) מייצר ומשווק יום יום ממולאים טריים למעדניות מובחרות, מסעדות , בתי מלון, אולמות אירועים , מסעדות , חברות קייטרינג , מסעדות , מינימרקטים ושווקי אוכל מוכן. המוצרים הם ללא חומרים משמרים ומיוצרים ממרכיבים מעולים. כל המוצרים כשרים למהדרין ובהשגחת הרב מחפוד. עלי גפן, כרוב,  בצל,  קישואים,  פלפלים, לפלונים צבעוניים,  גזר,  סלק וחצילונים. הכל היה טעים .

20171128_140732A

??????????

??????????

אם חפצתם באספקת סושי ומוצרים מהמזרח הרחוק מצויאמי לאיכות טריות וטעם מעולה זה המקום. מצויאמי מספקת סושי לשוק המוסדי, עבור בתי מלון, אולמות אירועים, חברות קייטרינג והסעדה, בתי קפה, מסעדות וחדרי אוכל של ארגונים וחברות בכל רחבי הארץ. מידי יום מסופקות מנות סושי טריות ואיכותיות, הנשלחות על ידי משאיות הקירור שלנו לעסקים ברחבי הארץ. ייצור הסושי הינו תחת רישיון יצרן של משרד הבריאות. מצויאמי מספקת למטבח המוסדי הכשר בהשגחת הבד"ץ – בית יוסף, ומאפשר לכם לספק סושי איכותי וטעים במיוחד גם לציבור החרדי ושומר הכשרות.

??????????

20171128_14163A3A

20171128_141637A

סודות האוקיאנוס בנוסף לקוויאר צמחוני מהטבע של הים הציגה את מוצרי וויגן הטבעוניים המעולים.

??????????

טחינה קראוון   הביאה לידיעתי שהם מייצרים לרמי לוי, לרוץ לשם.

??????????

טעמתי גם בוטרגה אותם ביצי דגים שנחשבים דליקטס היצרן בוטרגה  גולד ולנסי, לכו תחפשו.

??????????

??????????

וסיימתי במבט על הגבינות שהגיעו מלטביה. נאה  מי ישווק אותן כאן.

 ??????????

??????????

זהו עוד הצצה אחת כאן עוד הצצה אחת שם, לומר את האמת מינגלינג זה גם לא היה השנה.

חניה 40 ₪ והביתה לפקק של אילון

חבל על הזמן.

 

 

 

שתפו את הפוסט!