20 באפריל 2024 3:58
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כנען וילאג' אחוזת ספא ברמה אחרת

בבוקר, התעוררתי לציוץ של ציפורים, נדמה לי זה היה פשוש שקיפץ על השיחים מהחצר המשקיפה על הכנרת, רק ציוצו של פשוש זעיר היה מה שקטע את השקט המרגיע. יצאתי לחצר והתיישבתי על הכורסאות ובעודי לוגם את האספרסו המשובח התחלתי לקלוט היכן אני נמצא וזו מציאות ולא חלום.

כנען וילאג' זו אחוזת ספא ואירוח מהמפנקים , המדהימים  והמוקפדים שיש בארץ, המקום כבר הפך למוקד עליה לרגל של אח"מים ואחרים שכל מה שהם מבקשים בחופשה זה שקט, מרגוע  ופינוק. כך שמעתי על המקום הזה, קראתי עליו בכתבות שונות, וברור שנעניתי  להזמנה לבקר ולהתרשם.

כנען וילאג' אחוזת הספא נמצאת בישוב חד נס שבגולן, חמש סוויטות מפנקות ומאובזרות יש שם במתחם, סוויטה ענקית עם מיטה כל כך נוחה שאמרתי להם שאני אורז אותה איתי.. ג'קוזי זוגי מפנק עם אורות צבעוניים, קמין שניתן לחמם את החדר בחורף ולא לרצות לזוז ממנו, או מזגן לעירוניים.. וככה אפשר להביט אל הטלוויזיה הענקית או לשים סרט מרתק בדי.וי.די, להכין אספרסו במכונה שבמטבחון, או ללגום כוס יין מהבקבוק שהכינו לכם בחדר לחיים, כי הבחירה שלכם במקום המדהים הזה שווה הרמת כוסית.

הנה התרשמות שלי עם הכניסה לחדר

 

בארוחת הבוקר המוגשת לשפת הבריכה המחוממת והמקורה תגלו את שאר המקומות שכדאי לצאת מהחדר אליהן, הג'קוזי החם והמבעבע, והסאונה היבשה, והבריכה הצלולה כמובן. זו החלטה שלכם האם להתפנק שם קודם לארוחת הבוקר או אחריה או גם וגם..

ארוחת הבוקר המוגשת בשעות נוחות, מפנקת ומשביעה, לחם כפרי ולחמניות, ריבה, מטבלים זיתים וחמאה ופלטות של סלטים וגבינות משובחות ובצדן קערת סלט ירקות טריים שנחתכו עבורך. קנקן מיץ תפוזים יפתח לך את התיאבון אם לא הבריכה וקפה חם של הבוקר יוגש לך עם מאפי הבוקר הטריים. זו הדרך הנכונה לפתוח יום של חופשה…

המיקום של האחוזה הוא ממש מצויין, ראשית זה החלק הפחות קר של הגולן , בגובה פני הים, מזג אוויר נהדר. קרוב לאתרים רבים בגולן ובכנרת, ממש קרוב לפארק הירדן והעתיקות, משם תוכלו לקבוע כיוון או לגולן וקצרין, או לעתיקות כפר נחום וטבחה, או צפונה לכיוון בית המכס העליון לבריכת המשושים או בריכת הקצינים בקיצור, נוף ואטרקציות לא חסר, שלא לדבר על כל החוף המזרחי של הכנרת שמלא אטרקציות.

אם רציתם להמשיך ולהתפנק באחוזת הספא וליהנות מכל רגע בחיים, הספא זה המקום בשבילכם, נכון כדאי להזמין מראש, אני עשיתי עיסוי שוודי משולב בשיאצו שהכין אותי ליום נפלא ורעייתי זכתה לעיסוי שבדי מפנק. כל אתר הספא הסמוך לקבלה הוא מפנק ומדהים.

אז איך מגדירים את המקום הזה, ברור לנו שהמילה " צימרים " זה ממש לא מתאים זה פשוט מלון בוטיק , הנה מצאתי כתבה של ערוץ 10 מ- 2009:

כמו שאומרים טוב מראה עיניים…

יש בארץ מבחר עצום של חדרי אירוח, צימרים, אחוזות, וילות ומלונות בוטיק, רק בחד נס יש מעל 300 חדרי אירוח, תמונות לא תמיד משקפות, כאן בכנען וילאג' זה לא רק התמונות והפרסומות זה האנשים שמאחורי השם הזה CnaanVillage ענת כנען ובעלה והצוות, אמינות ושירות ואירוח מכל הלב.

הבריכה כאן פתוחה כל הלילה.. וגם הפינוקים השתייה  והעוגות .. בלובי ועוד, הבריכה מחוממת ובחדר תקבלו חלוק וכפכפים, הכל קרוב ונגיש ומפנק רק חבל שהזמן חולף. CnaanVillage    כנען וילאג' זה מקום שקשה להיפרד ממנו.

הצוות כאן אדיב ומיומן, הניקיון והארגון מוקפד. הסוויטה הרבה יותר ממתוקה , חדרי שירותים ומקלחון עצום שמזכיר את זרמי המפלים.. והג'קוזי  בכל חלום לזוגות אוהבים. כן בהחלט כנען וילאג' זה המקום לאוהבים, אתם תתאהבו במקום זה בטוח.

כשאתם חושבים על זוגיות ובילוי משותף, תחשבו CnaanVillage.

שתפו את הפוסט!