25 באפריל 2024 4:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להקת "הנערים הרעים של המחול" מגיעים לראשונה לישראל Rock the Ballet

להקת "הנערים הרעים של המחול"

כשרוק ובלט נפגשים…

Rock the Ballet

חגיגת המחול שסוחפת את העולם בסערה!

במסגרת הסדרה מחול במשכן בבית האופרה בתל אביב ירושלים, חיפה ובאר שבע

החל מה- 31 באוקטובר

 

6 רקדנים צעירים ורקדנית אחת, כריזמטיים וסקסיים מופיעים בתכנית מחשמלת, כאשר הם רוקדים לצלילי המוסיקה של קווין, פרינס, מייקל ג'קסון, ליידי גאגא, לני קרביץ, יו 2 ומוסיקאי רוק רבים נוספים,

וגם לצלילי קולה של זמרת האופרה הדיווה מריה קאלאס באריה מתוך "כרמן"

הלהקה האמריקאית "הילדים הרעים של המחול", נוסדה על ידי הרקדן כוכב  רסטה תומס בשנת 2007. הופעת הבכורה שלהם היתה בפסטיבל המחול האמריקאי ג'ייקוב פילו. מאז מופיעה הלהקה 200 ערבים מדי שנה הופיעה כבר ב למעלה מ 20 ארצות. בפני מיליוני מעריצים. רקדני הלהקה הם ווירטואוזים – רקדנים שזכו להכשרה קלאסית אבל מתמחים בסגנונות מחול רבים, בלט קלאסי, היפ הופ, סטפס, מחול מודרני ואקרובטיקה.  ביחד הם יוצרים על הבמה חזיון מרהיב וסוחף.  קורטוב הומור, בשילוב הוידיאו-ארט המהפנט של זוכה פרס הטוני ויליאם קיוזיק והתאורה המרשימה של אשלי דיי.

רסטה תומאס מייסד הלהקה למד בשלוחה של האקדמיה של בלט קירוב בוושינגטון DC בארצות הברית. הוא זכה בפרסים רבים ביניהם בתחרות המחול הבינלאומית בפריז בשנים 1994-1995 . עם סיום לימודיו הוא הצטרף ללהקת הבלט הצעירה של צרפת וב- 1997 הוזמן להיות רקדן ראשי בבלט הרטפורד. הוא רקד בלהקות מובילות כמו תיאטרון הבלט האמריקאי, להקת הבלט של סין ועוד . ב-2001 היה לאמריקאי הראשון שהתקבל ללהקת הבלט של קירוב בסנט פטרבורג. וב- 2003 הצטרף כרקדן ראשי לתיאטרון הבלט של הארלם. תומאס רקד במבחר בלטים קלאסיים. הוא הופיע בבית הלבן , בסרטי קולנוע ומופעי רוק. הוא מכהן כראש האקדמיה למחול על שם דבי לאן בלוס אנג'לס ביחד עם רעייתו הכוריאוגרפית אדריין קנטרנה הקים את "הנערים הרעים של המחול" והשניים יצרו שני מופעים מצליחים המסיירים בכל העולם.

הכוריאוגרפית אדריין קנטרנה היא בוגרת האקדמיה למחול של הקירוב וזכתה בפרסים רבים כרקדנית. ביניהם גברת המחול הצעירה של אמריקה. סיירה עם להקות שונות ברחבי העולם ורקדה בתפקידים ראשיים בבלטים קלאסיים רבים מאגם הברבורים ועד לדון קישוט.  וכן רקדה עם להקת קומפקשן בניו יורק. רקדה לצידו של הכוכב קרלוס אקוסטה בערבי גאלה רבים. השתתפה כרקדנית סולנית בסרט הקולנוע המצליח "סטפ אפ"

תומס וקנטרנה מצאו דרך ייחודית להעביר את האהבה שלהם לריקוד, לבלט הקלאסי ולסגנונות השונים ויצרו מופע, שהוא אינו  בלט אופייני והוא לא מתיימר להיות כזה! הכישרון של הלהקה הוא משהו שאין כדוגמתו בתעשייה, מטרה האולטימטיבית היא למתוח את גבול יכולת הריקוד הגברית בצורה סוחפת וסקסית.

הם הרקדנים של המחר ויכולים לרקוד הכל הם נראים טוב, ומספקים בידור סוחף ביותר. במקביל מופעים הרבים מתארחת הלהקה על מסלולי תצוגות האופנה , מופיעה לצד כוכבי רוק בולטים, בתוכניות טלוויזיה וקליפים.

 

מן הביקורות:

"אתלטיות שרירית… ריקוד סוחף ומטריף" (הבוסטון גלוב)

""הילדים הרעים של המחול" מנסים לשחרר את הבלט מהתדמית החסודה שלו… הלהקה מצהירה בפה מלא שהבלט הוא סקסי, מרהיב, ואפילו גברי" (ניו יורקר)

"מגלים יבשות לא נודעות", "מחשמל", "מרגש לצפייה", "אתלטיות מדהימה ומדויקת במפתיע" (סטיוארט לואיס, רדיו WCBS, ניו יורק)

"המופע שכובש את העולם בסערה" (זונטאג צייטונג, ציריך, שווייץ)

במאי :ראסטה תומאס

כוריאוגרפית: אדריאן קנטרנה

ירושלים, יום חמישי 31/10, תיאטרון ירושלים – בשעה 20:30

לרכישת כרטיסים *6226

ת"א- המשכן לאמנויות,

יום  חמישי ה-1.11  בשעה 20:00

יום  שישי ה- 2.11   בשעה 13:00

מוצ"ש ה- 3.11       בשעה 21:00

יום ראשון ה- 4.11 בשעה  20:00

יום שני  ה-5.11  בשעה 20:00

          לרכישת כרטיסים:הבמה- 03-6297777

חיפה : יום רביעי ה-7/11 , אודיטוריום, בשעה 20:30

לרכישת כרטיסים:גרבר : 04-8384777, אתוס- 04-8353508

ב"ש: יום חמישי ה-8/11 ,  המשכן לאומניות הבמה בשעה 20:30

לרכישת כרטיסים 08-6266400

שתפו את הפוסט!