25 באפריל 2024 10:52
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לרגל יום העצמאות תמכור רשת בורגר סאלון בסניפיה מגוון מוצרים מן הקצביה באיכות גבוהה מבית לימוזין

לא צריך מחקר על מנת לדעת שהמבורגר וקבב הם המבוקשים ביותר בחגיגת המנגל של יום העצמאות

הקצבייה של בורגר סאלון. צילום-אלון קירשנר
הקצבייה של בורגר סאלון. צילום-אלון קירשנר

החל מהיום ניתן יהיה לגשת לכל סניפי בורגר סאלון הפזורים ברחבי הארץ ולרכוש מגוון מוצרים כמו חבילת קבב טלה או עגל ב-82 ₪ וכמובן יש את סידרת ה-WILD בורגר למכירה ובנוסף ניתן לרכוש גם לחמניות טריות ואת הרטבים של הרשת.

רמי דנה, מנכ"ל רשת בורגר סאלון "אנו שמחים להנגיש את הבשר המשובח של מסעדת לימוזין, השנה החלטנו שחובבי ההמבורגרים בישראל יוכלו לקחת יחד איתם את ההמבורגרים שלנו לארוחת המנגל המסורתית".

רשת בורגר סאלון ידועה בהמבורגרים המעולים והטריים שלה, שנעשים מ-100% בשר טרי, באיכות גבוהה ובמחירים נגישים.רשת בורגר סאלון הוקמה בשנת 2013 על ידי הבעלים של מסעדת הבשרים המפורסמת ברמת ישי, 'לימוזין' וכיום מונה 11 סניפים ברחבי הארץ וכאמור, עוד מספר סניפים עתידים להיפתח בחודשים הקרובים.

הייחודיות של בורגר סאלון היא הטריות של הבשר. בעלי מסעדת לימוזין, רמי גינת ואמיר טלמור, מגדלים את הבקר בחווה בעמק יזרעאל ולכן כל הבשר שמסופק לבורגר סאלון מידי יום הוא בשר טרי. נתחי הבשר מגיעים לסניפים ארוזים ברשת ללא מגע ניילון וכל נתח עובר פיקוח ואישור לפני הטחינה.

הקצבייה של בורגר סאלון. צילום-אלון קירשנר
הקצבייה של בורגר סאלון. צילום-אלון קירשנר

??????????

סניפי בורגר סאלון: קריית טבעון, ביג קריות, חיפה – רוממה, זיכרון יעקב, קדימה, יקום, ראשון לציון, רמת השרון, נצרת, סמי עופר חיפה ויהוד – קניון סביונים

טלפון לבירורים – 1700-705-715

שתפו את הפוסט!