20 באפריל 2024 9:55
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לרדת בגדול – הזוגות – בערוץ 10

לרדת בגדול 4

המתמודדים

טל וליאב רוזנברג – האחים

 
 
 

צילום ערוץ 10

טל רוזנברג, 22, קיסריה

ליאב רוזנברג, 26, קיסריה

טל וליאב אמנם חיים בבית השני בגודלו בארץ, אך הם שוב מוכיחים שכסף לא מביא בהכרח אושר. הם ניסו לרדת במשקל פעמים רבות, אך ללא הצלחה והמשקל עמד ועומד בדרכם להגשמה עצמית ולהצלחה. לאחר שהיו קרובים ומלוכדים, חל ריחוק בין השניים והם מקווים שהתכנית תסייע להם לחזק את הקשר. מעידים על עצמם כתחרותיים ולוחמניים, אך רגישים ומפונקים.

אסתר חיות ויונתן גוילי – המאורסים

 
 
 
 

צילום ערוץ 10

אסתר חיות, 24, חיפה

יונתן גוילי, 27, חיפה

אסתר סובלת ממחלה כרונית שעלולה לסכן אותה ואת עוברה במידה ותיכנס להריון, יונתן מצידו סובל מהפסקות נשימה עקב משקלו הגבוה. הם חולמים להתחתן ולהקים משפחה, אך מסרבים להתחתן במשקלם הנוכחי המהווה בעיה בריאותית חמורה. הם יודעים שיחד הם חייבים להציל את מצבם הבריאותי הקשה, כדי שיוכלו להגשים את חלומם – להתחתן ולהקים משפחה.

מלכי ופישל ברקוביץ – הנשואים

 
 
 
 

צילום ערוץ 10

מלכי ופישל ברקוביץ, 23, ירושלים

מלכי ופישל הם בעל ואישה חרדים שהתחתנו לאחר 3 פגישות בלבד ומאז הם מנסים להביא ללא הצלחה ילדים. הרופא ציין בפני מלכי, שאם תרד במשקל סיכויי ההצלחה יעלו. למרות שהם באים מחברה חרדית, נוקשה ושמרנית, הם מוכנים ללכת נגד רצונה של החברה הסובבת אותם ומודעים למחיר החברתי שהם עלולים לשלם, בשביל ההזדמנות לעשות שינוי ביחד והסיכוי להביא ילד לעולם.

לארה מלר ומיה חפץ – החברות

 

צילום ערוץ 10

לארה מלר, 30, תל אביב

מיה חפץ, 30, תל אביב

לארה ומיה הן חברות טובות, בעלות קריירות מצליחות, מלאות חיים ורווקות. הן חולקות את התסכול המשותף ממשקלן הגבוה, שמוביל לחוסר ביטחון עם גברים ומעל הכל – הפחד להישאר לבד. שתיהן מגיעות ממשפחות עם היסטוריה של עודף משקל שאף הובילה בעיות בריאותיות קשות ומוות. הן חולמות לרדת במשקל, להיות בריאות ולמצוא זוגיות מאושרת ולא מתפשרת. 

אפרת גבאי וכפיר קורן – הגיסים

 
 
 

צילום ערוץ 10

 אפרת גבאי, 32, אשקלון

כפיר קורן, 34, אשקלון

 

כפיר ואפרת הם גיסים. כפיר נשוי לאחותה התאומה של אפרת ושתי המשפחות חיות ביחד בשותפות ועזרה הדדית. אפרת וכפיר הם המטפלים בבית ובילדים ומבלים המון שעות יחד. אפרת תמיד היתה שמנה אך לאחרונה בנה הבכור החל להעיר לה על משקלה. לעומתה, כפיר תמיד עסק בספורט, אך לאחרונה לא הצליח לשחק כדורסל עם בנו והפנים שהמשקל משפיע לרעה על חייו. חולמים להיות הורים פעילים ובריאים, המשמשים דוגמא לילדיהם שבסכנת השמנה.

 

נירה וננסי כחיל

 

 

צילום ערוץ 10

נירה וננסי כחיל, 23, יפו

נירה וננסי הן תאומות זהות מיפו. כבנות למשפחת כחיל בעלת מסעדת חאג' כחיל המפורסמת, הן מבלות זמן רב במסעדה ואף עובדות בעסקי המזון. נחשבות לחריגות בחברה בה הן חיות עקב משקלן הגבוה ומתמודדות עם הצקות והעלבות רבות. העובדה שהן ביחד מחזקת אותן מאוד. מעולם לא היתה להן זוגיות וחולמות על חתונה והקמת משפחה.

ענבל אשר ורותם דה פז – האקס

 

 

 

צילום ערוץ 10

ענבל אשר, 23, קיבוץ מזרע

רותם דה פז, 27, יקנעם

ענבל ורותם הם בני זוג לשעבר. נפרדו כבר לפני 5 שנים, אך נשארו ידידים. שניהם שמנים מילדות והחליטו ללכת ביחד לתכנית לאחר שרותם נענה לבקשתה של ענבל ללכת לתכנית, כדי לעזור לה להגשים את חלומה ולרדת במשקל. ענבל, שחיה עם בן זוג תומך שעודד אותה ללכת לתכנית, מעידה על רותם כבן זוג קשה ושלמרות הכחשותיו רוצה וחייב לרדת במשקל כדי להתקדם בחיים.

קרן וערן גלסנר – הלוליינים

צילום ערוץ 10

 

קרן גלסנר, 33, חיפה

ערן גלסנר, 35, חיפה

קרן וערן הם אחים שמופיעים יחד מגיל צעיר במופעי לוליינות וקוסמות. כשהם על הבמה הם מרגישים לא ייצוגיים ומתקשים לבצע תרגילים שהצליחו בעבר. ערן היה בעברו אתלט ואלוף הארץ בשיט קיאקים. קרן בחורה ביישנית ללא חיי חברה. ערן עצר את חייו ומגיע איתה לתכנית כדי לסייע לה לרדת במשקל, להקים משפחה ולהיות מאושרת. בין השניים יחסים קרובים של כנות ודאגה הדדית.

רוית והדר עובדיה – האחיות

 
 

צילום ערוץ 10

רוית עובדיה, 19, אשדוד

הדר עובדיה, 21, אשדוד

רוית והדר הן אחיות מאוד קרובות. חולקות חדר ומיטה, מדברות על הכל ועושות ביחד הכל. יחד עם זאת, מאוד שונות: רוית היא הפלפל, מאוד מוכרת באשדוד והדר היא השקטה. הן לא מצליחות להכיר גברים שיתייחסו אליהן בכבוד ולא יתביישו בהן ומוצאות עצמן מסתגרות בבית וחסרות ביטחון. למרות גילן הצעיר הן חולמות למצוא בני זוג ולהתחתן עד גיל 22.

 

אוראל שקד ואודי שמי – הידידים

צילום ערוץ 10

אוראל שקד, 21, כפר סבא

אודי שמי, 23, לוד

אוראל ואודי הכירו באודישנים לעונה השלישית של "לרדת בגדול" והחיבור המיידי ביניהם בא על רקע המשקל, הסיפור האישי הדומה והאהבה למוסיקה. שניהם ילדים להורים גרושים, משבר שהביא לבריחה לאוכל ועלייה במשקל וירידה בביטחון העצמי. הם מרגישים שהמשקל מונע מהם דברים שחבריהם זוכים לעשות וימנע עוד יותר בעתיד. רוצים לרדת במשקל כדי לחיות את חייהם במלואם, בביטחון ובמרץ.

 

שתפו את הפוסט!