23 באפריל 2024 14:07
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיטבול יוצאת לקראת הקיץ בתפריט דל קלוריות

מיטבול היא סטייק האוז המגיש המבורגרים ומנות בשריות מעולות. היא קיימת כבר תשע שנים לדעתי ואנשים נוהרים אליה מכל גוש דן . זו לא הפעם הראשונה שאני מגיע לשם, כבר כמה וכמה פעמים שאני בא לאכול שם,, אולם כעת יש סיבה נוספת להגיע:

מסעדת המיטבול- הדבר האמתי מציגה:

תפריט – בריאות דל קלוריות ומגוון

סלטי בריאות, צ'יקן סנדוויץ , מדליוני פילה

לדברי עודד בנדורי, שותף במסעדת המיטבול:"חשבנו על לקוחותינו, אשר היו רוצים לאכול ארוחת צהריים ולהמשיך את היום קלילים  ומלאי אנרגיה. בחרנו בתפריט דל קלוריות אשר כולל סלטים מגוונים, המבורגר דל שומן ועוד מטעמים קלילים וטעימים.

אז ראינו שהתפריט באמת מגוון ולא סתמי, ומניסיון אני יודע שהמקום איכותי אז קבענו שם.

גילוי נאות , הייתי אורח המסעדה

מה טעמנו? ( יותר קל לרשום מה לא טעמנו)

פתחנו ב מיטבול לייט (250 גר המבורגר דל שומן בלחמנייה מקמח מלא) 55 ₪, מי שחושב שהמבורגר חייב להיות מאנטרקוט שומני טועה . כאן הכינו אותו מסינטה ועוד נתחים ויצרו המבורגר ממש מצוין. פשוט להתמוגג.

יש דברים שלא מוותרוים עליהם גם בדיאטה, והם ניראים כך

באותו מגש קיבלנו ציקן סנדוויץ' (חזה עוף על הגריל בלחמנייה מקמח מלא 51 ₪. תשמעו מנה מעולה לחובבי חזה עוף, מה עוד שיש להם שם רטבים נפלאים קבועים, ועוד הגישו לנו כמה רטביי  הבית חגיגה בפה.

אבל אם אתם חובבי דיאטה של ממש אני ממליץ לכם על רצועות פילה עוף על הגריל מוגש עם ירקות קלויים 63 ₪ זו מנה נפלאה, כל כך נפלאה  שביום שישי לקחתי את רעייתי במקום לעבוד במטבח, כך גם אכלנו ( היא) ארוחה בריאה, גם לא עמדתי כל היום במטבח, וגם לא היו כלים לשטוף.

אבל ברצינות זו מנה שיש בה בדיוק מה שנחוץ לכל חובב דיאטה, חזה עוף וירקות הגריל, ואאו מה זה טעים!

אם אתם קרניבורים אמתיים אז המלצתי לכו על הדבר האמתי:

מדליוני פילה בקר מוגש עם ירקות קלויים ותפו"א אפוי 135 ₪. תשמעו זה סטייק האוז, דיינר אמריקאי כאן יודעים לעשות כבוד לבשר ולבחור נתחים טובים, המנה הזו של הפילה בקר שמטבעו אינו שומני הייתה אליפות, אבל… לא ויתרנו על תוספת של הום פרייז עם צ'ילי, הם יכולים למד כמה מקומות איך מכינים הום פרייז.

על מנת  הדג – דג מאודה בתנור ברוטב עגבניות קלויות מוגש עם תפו"א אפוי 92 ₪ ויתרנו , מי יכול לאכול דג עם בשר אבל זה העניין של התפריט הזה כל אחד שומר יכול למצוא לו משהו

מאידך לא ויתרנו על סלט בריאות  עוף (חסה ,עגבנייה, מלפפון ,בצל סגול ,גזר, פלפל צהוב וחזה עוף בגריל) 53 ₪ העתי את העוף ובלעתי את הקערה עם הסלט המצויין, התיבול  שלו שמן מלח ולימון בנדיבות והירקות הטריים ממש נהדר

בקינוחים ה"בריאים" מגישים לך קינוח סורבה 25 ₪

טוב יש גבול!!!!

שני קינוחים ששווה להגיע  לטעום… האחד הוא זעזוע מוח – כדורי גלידה קפואים בציפוי טמפורה חם בתוך ים של שוקולד חם, הללויה! זו פעם שנייה שאני מזדעזע שם עם הקינוח המוצלח הזה….

אבל הקינוח שמקבל 10 ואני מדרג אותו בין קינוחי קרם הברולה בארץ בדירוג הכי גבוה, הוא קרם ברולה קוקוס סמי פרדו ( חצי קפוא) ברוטב פירות יער. אתם חייבים את זה לעצמכם, דיאטה אמתית אחרי זה, לא לפני ולא בארוחה הבריאה.

מסעדת מיטבול, השוכנת בראשל"צ חרטה על דגלה שלושה מוטיבים עיקריים: בשר, שירות ואווירה תוך הקפדה על איכות הבשר. אוהבי הבשר שרוצים לפנק את האורחים שלהם בבית יכולים לקנות מ"מיטבול" בשרים לפי משקל ב"מיטבול" מקפידים על שירות מוקפד ואיכפתי, במקום מתנגנת מוסיקה נפלאה וקטעי הופעות המייצרים אווירת דיינר מושלמת.

מסעדת מיטבול קיימת כ 8 שנים ומנוהלת על ידי 3 שותפים :השף, לאוניד גיטלין, נדב ליכטנשטיין ועודד בנדורי. המסעדה שהחלה את דרכה כמקדש המבורגרים מופלאים, גדלה והוסיפה להשתבח עם הזמן. כיום, היא מתבלטת במגוון מנות יוצאות דופן המושכות אליה קהל קרניבורים מכל קצוות הארץ.

"מיטבול" להזמנת מקומות: דרך המכבים 8 , ראשון לציון איזור התעשייה הישן. 03-9646468

שתפו את הפוסט!