25 באפריל 2024 2:42
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מינה טומיי מרקט תל אביב חגיגת טעמים אסייתים

 ??????????

ברגע שאתה נכנס למסעדת מינה טומיי אתה נכנס למטבחים האסייתיים הפתוחים לפני כל יושבי המסעדה, והאוכל רק תבחר:

??????????

המטבח ההודי

המטבח הקוריאני

המטבח היפני

המטבח ווייטנאמי

המטבח התאילנדי

אכן בבואכם למסעדת מינה טומיי מרקט השוכנת ברח הארבעה 17 תתקשו לבחור את המנות, כי לפתע מתגלה מטבח רב לאומי אסיאתי במלוא הדרו והמגוון כל כך גדול כך שאם תציצו למטבח הפתוח ותראו איזה מנות יוצרות משם או תפזלו לשולחן השכן אתם עלולים להיות מתוסכלים, אבל תרגיעו כי קודם כל המחירים שפויים וגם אחרי פעם ראשונה בטח תשובו לשם בהזדמנות ראשונה.

העיצוב של המסעדה מדהים, אופי ניו יורקי אסיאתי תוך שימוש בחומרי גלם כמו לוחות עץ גס , קורות תקרה, מטבחים פתוחים, ציורי קיר וכתובות גרפיטי.

??????????

כל המנות המוגשות כאן טעימות והשירות מעולה, נכון בשעות השיא בעיקר בצהריים קצת צפוף כי כולם רוצים מינה טומיי, אז תזמינו מקום מראש והכל מסודר. תבואו רעבים כי זה מטורף מה שקורה כאן.

20140623_203408

על המסעדה מנצח השף משה בדישי שמעשיר את הידע שלו בסיורים במזרח ומפעם לפעם מעדכן את התפריט בהתאם. והטעמים כבר אמרתי, משגעים.

הפוסט הזה מקיף את המנות שאכלתי הפעם וגם מידע וחוות דעתי על המנות שאכלתי בביקורים הקודמים, כעת נשאר לכם רק לסמן ולרשום מה תזמינו כשתבואו.

חשוב!! התפריט באינטרנט אינו מציג את המנות המוגשות במלואן ושונה.

התחלנו בקוקטיל סאקה

??????????

??????????

מקונג פיש סלט, מנת פתיחה מרעננת בשל עלי הכוסברה והרוטב המרעננים, זה סלט דג בטמפורה עם למון גראס נוק צ'אם, ליים, עשבי תיבול ושאלוט מטוגן מהמם וצ'ילי חרפרף. יאמי.

??????????

הייתי חייב משהו יפני וביקשתי 2 מנות ניגירי ,סלמון וטונה אדומה. 2 יח' למנה

ניגירי סקה סלמון 19 ₪

??????????

ניגירי מאגורו טונה 23 ₪

20190627_141021Aניגירי מאגורו טונה

מנה שאכלתי פעם קודמת והחלטתי לא לוותר: נאמס וייטנאמי, אגרול וייטנאמי דף אגרול במילוי עוף, עגבניות, עשבי תיבול, שרי, אטריות שעועית ובצל עם חסה והאנוי צ’ילי פייסט יוצקים תמר הינדי ועוצמים עיניים, אליפות כבר אמרתי? אין כאלה דברים 42 ₪

??????????

את הארוחה לוויתי בבירה מצוינת תאילנדית ליאו 28 ₪

 20190627_135507AAZליאו

העיקריות שבחרנו:

צ'יקן סיאול פרגית: קוביות פרגית ברוטב גוג’ג’אנג חריף, סויה קוריאנית, בוטנים, בצל ירוק, קימצ’י, צנון כבוש, סלט מלפפונים ואורז לבן מנה חריפה, האורז מצוין, קישוט אטריות האורז מיותר ולא קריספי, מלא מעדן בוטנים מסוכר שמרפה את החריפות, מנה, מנה . מאוד משביעה ולא חריפה אש כמו שמזהירים. 66 ₪

??????????

שיטאקי אודון – עוף" שיטאקי, שמפיניון, פורטובלו, ברוקולי, עירית , סויה ומירין אטריות אודון, מנה נפלאה, הרוטב המתקבל ועוטף את אטריות האודון, מנה שהיא חוויה 59 ₪

??????????

קינוח ע"ח הבית נשיקה אסייתית מרנג נוגט, קרם מנגו, מוס מסקרפונה, רוטב פסיפלורה, טוויל שוקולד לבן נורי וסלט פירות העונה.

??????????

החלטתי הפעם לפרסם את שאר המנות שאכלנו שם בפעמים הקודמות:

 DSCN1438

הודי: נו אם הודי אז נלך על סמוסה, 2 יח' של סמוסה – כיסוני בצק חומוס עם מילוי צמחוני של תפו"א, קארי, הרבה כמון, ועוד עם פנכת צ'אטני כוסברה, טעים.

IMG_7413סמוסה

מלאי כופתה, זה היה כל כך טעים שהיה לי חבל לשתף את זוגתי, אבל העברתי לה והיא מה זה נהנתה. רק הפתיחה הזו כבר הגשמה של חלום שמעביר אותך בעדינות לטעמים ההודים האסיאתיים ואיך להכין נכון מנה ואיך להגיש.

??????????

מה יותר תאילנדי מסום טאם – סלט הפפאיה הירוקה הידוע שכאן מכינים אותו טעים טעים איך כתבתי לעצמי בפנקס: מדהים

סום טאם

תאי תאי סלט של אטריות שעועית מעולות רוטב משגע את החך ומעל פירורים של חזה עוף… מנה טובה אבל צריך משהו יותר מדליק

IMG_7422 תאי תאי

מיפן קאנסאי סשימי – זה סשימי טונה אדומה עטופה במלפפון מעל טוביקו ורוטב פונזו עוד לפני שאמרתי ג'ק שיו זה נעלם כלא היה ! מה הפלא דברים טובים מתאדים כאן.

סנשיין רול שהתחרה רצינית ברול הקודם סלמון, אבוקדו ואספרגוס עטוף באצת נורי וסלמון טמפורה. פשוט מעולה

 

שרימפ טוגרשי! זהו זה כמו צ'יפס אבל רק שזה שרימפ בטמפורה שמוגש עם איולי צ'ילי, אתה מנשנש ומנשנש וזה לא נגמר מנה נדיבה וטעימה

DSCN1485A

מאגורו מיסו רול שזה אבוקדו, מלפפון ואספרגוס עטוף בטונה, איולי מיסו וטוגרשי מגיע עם רוטב טריאקי וספייסי מיו.

??????????

סנשיין רול שהתחרה רצינית ברול הקודם סלמון, אבוקדו ואספרגוס עטוף באצת נורי וסלמון טמפורה. פשוט מעולה

מהמטבח הקוריאני באנז הקוריאני 2 לחמניות מאודות במילוי עוף/בקר, קימצ’י, צ’ילי קוריאני, משחת שומשום וחסה. אני ביקשתי אחת עם בשר ואחת עם עוף קשה לי לומר מה יותר טעים, נאמר כך את הבאנז עם הבשר בלעתי לבד , את הבאנז עם העוף התחלקתי שתטעם, ה לחמניות מאודות במילוי של בבקר אני חושב מהאסדו בבישול ארוך מאוד, הבשר והרוטב עם הלחמנייה המאודה, הקימצ'י שבפנים עם כל הרטבים זו מנה שבפני עצמה מסדרת אותך ( משביעה) אבל לי היא רק פתחה את התיאבון, אוכל טעים פותח לי ת'תיאבון!

ביבימבאפ זה קדרה קוריאנית עמוסה בכל טוב: בקר טחון בתיבול פיקנטי על אורז, ירקות העונה, ביצת עין וקימצ’י בקדירת חרס לוהטת. אימאל'ה איזו מנה פיצוץ. מסקנה אם אתם בעניין של עיקריות תזהרו בפתיחים כי זה כמו בחתונה הכי טעים לנו זה המזנון והפתיחים ואחר כך כבר שבעים. אבל מנה רצינית בשר משובח והמון אורז.

קוריאן צ'אנקי ביף פרוסות אדמדמות ורודות של סינטה שנצרבה עם כל מיני דברים טובים והשוס!!! אטריות סובה ברוטב חרדל קוריאני ואגסים, אני מוכן לשטוף כלים בשביל מנוי על המנה הזו.

מהמטבח הווייטנאמי : ברווז צלוי, פרוס הרוטב קארי ולמון גראס מהמטבח הווייטנאמי האנוי, רוטב של מנגו כבוש ולביבות פנקייק נסח סייגון עם ירקות, עוטפים את נתחי הברווז בלביבה עם רוטב ומממ גונחים מהנאה. לא זוכר את שמה של המנה היא כנראה לא בתפריט.

פפר שרימפס זו מנה אדירה, שרימפ ובמיה , קוביות אבוקדו ורוטב מיוחד וייטנאמי שרק הוייאט קונג יודע להכין עם פלפל שחור וכל זה מגיע עם סוג של טוסטון עם שומשום שחור שאתה לא יכול להפסיק לכרסם סוג של וון טון שהתייבש שם בחום של ווייטנאם, מנה כבר לא בתפריט לצערי

ושוב כמובן נאמס האגרול ווייטנאמי שרשמתי בהתחלה.

 

בגזרת הקינוחים

בננה לוטי מהסרטים וספינה עם שלש מפרשים של קרם ברולה טעים ותה יסמין עם פרח שיעשה לנו טוב בחיים.

טופיפי הגרסה האסייתית של מינה טומיי לקרם שניט.

ספרו לי איך היה לכם

מינה טומיי מרקט שוכנת ברח' הארבעה 17 בתל אביב

http://www.minna-tomei.co.il/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!