19 במרץ 2024 5:34

מכאן מגישים – ד"ר קראז'

צילום מכאן
צילום מכאן

 

 הדרמה הקומית  הדולשונית של תאגיד השידור הישראלי, ששודרה במכאן 33 מגיעה לכאן 11

***

שלומי קוריאט, מיכל אנסקי, ורד פלדמן, לונה מנצור, אורי גבריאל, לינה מחול, אליאס עבוד, ריטה שוקרון ועוד

 

יוצר ושחקן ראשי: נהד בשיר

 

הסדרה תשודר מיום ו', 28 בדצמבר 2018, בשעה 15:35 בכאן 11

 

כאן – תאגיד השידור הישראלי ישדר בדצמבר 2018 בכאן 11 את סדרת הדרמה  הדו- לשונית: ד"'ר קראז'. מדובר בשיתוף פעולה ראשון של מכאן 33 וכאן 11 של הפקות מקור.

דרמה קומית, דו – לשונית, המשקפת את הלך הרוח בחברה הערבית הכפרית בצפון הארץ. הסדרה מתארת את מערכת היחסים המיוחדת, לעיתים מורכבת ולרוב מצחיקה, של התושב הערבי הישראלי הכפרי, לבין צבי שאמקה (שלומי קוריאט) שכנו המושבניק שחי בסמיכות גאוגרפית אך בריחוק מנטאלי מובהק. השניים בוחנים את החברות בניהם, דרך המכשולים שהמציאות מציבה.

 ???

בכפר הערבי עין ג'ורה אין מי שלא מכיר את סמיר ( נאהד בשיר) , בן הכפר הראשון שסיים את לימודי הרפואה ברומניה, אך למרבה הצער לא צלח את מבחני משרד הבריאות . חלק מאנשי הכפר טוענים שמדובר באפליה נגד ערבים,  אבל האמת היא שלסמיר יש אופי של לוזר:

לא הצליח לו בלימודים, לא מצליח לו בעסקים וכנראה שלא יצליח לו באהבה. מה שבטוח הוא שכל הסובבים את סמיר אוהבים אותו ורוצים בטובתו: השכנים, החברים, קרובי המשפחה, וגם המושבניקים היהודים.

לאחר שסמיר התייאש מהרפואה הוא החליט לפתוח מחדש את המוסך של אבא שלו שנפטר. המוסך המאולתר מתחת לביתו של סמיר משמש כנקודת מפגש של עולמות, תרבויות, סיפורים ודמויות שונות.  סמיר המסכן שתמיד משתדל לרצות את הסביבה, מוצא את עצמו מתעלף למראה המזרק, אך עם זאת,  מתעשת, קם ונעמד על רגליו. זהו סיפור  על הדרישה של החברה לשאוף למצוינות והרצון של הפרט להסתפק בקיים ולהשלים עם יכולותיו.

 ???

ד"ר קראז', מ– 28.12.18, בכל יום שישי בשעה 15:35 בכאן 11

יוצר הסדרה: נהד בשיר | בימוי: עופר ויצמן  | צלם: עמוס רפאלי | עורך: איאד פאדל  | הפקה: אורי צור וגל שוורץ| חברת הפקה: שוורץ הפקות

צילומים באדיבות מכאן 11

 

שתפו את הפוסט!