25 באפריל 2024 20:00
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון אקוודוקט רגבה בגליל המערבי

??????????

 

מלון אקוודוקט רגבה בגליל המערבי

האקוודוקט מוביל המים העתיק הנמצא צמוד למלון מצד מערב קבע את שמו של המלון. מלון אקוודוקט מרשת אוליב הוא אחד משלושה בתי מלון של הרשת באיזור זה. כביש שש צפון יביא אתכם למלון תוך שעתיים מן המרכז. המלון נמצא קרוב למתחם ביג רגבה בו תמצאו מגוון חנויות ואף מסעדות. המלון עצמו נמצא סמוך לאחוזת סנדרין ואינו סמוך לכביש בתנועה. המלון משקיף לשדות שבי-ציון, לים, לנהריה ולחניה. מהמלון אפשר להגיע לחוף שבי-ציון, לנהריה, עיר התיירות הנפלאה ולראש הנקרה ולנקרות ולכל סביבת הגליל המערבי, אכזיב ואחרים לפי בחירתכם, בקיצור הגעתם למקום הנכון.

??????????

??????????

כללי: במלון כ- 102 חדרים וסוויטות ברמות שונות. המלון מסווג על פי הרשת בדרגה הגבוהה ביותר  Olive Exclusive  ולדעתי הוא רחוק משם כמו נהריה מתל-אביב. הייתי במלון זה בסוויטות עם הקמתו לפני כשנה כשעדיין לא היה שלט או שם המלון עליו, המצב לא היה מרנין למרות הסוויטה המפנקת. כעת לאחר שנה חזרתי והתרשמתי שאכן  חלו שיפורים לטובה אבל דומה שמי שמנהלים את המקום לא בדיוק מבינים מה זה להעניק חווית אירוח.

??????????

??????????

הלובי רחב ידיים, נח ומשקיף לבריכה, הקבלה נוחה , צ'ק אין 15:00 , צ'ק אאוט 11:00 ובשבת התבקשנו לפנות ב- 14:00.

קצת הקדמנו את שעת הצ'ק אין (14:00) והתבקשנו להמתין כחצי שעה בלובי, לא הציעו לנו שתיה או מים קרים בהמתנה.

??????????

??????????

המלון חדש , נקי ומטופח, ציון לשבח למי שאחראי על הגינון ועל העיצוב הסביבתי, הכל מקסים.

למלון חניון די רחב ויחד עם החניון של אחוזת סנדרין אני מאמין שכל אחד ימצא מקום חניה, החניה ללא תשלום. יש מקומות חניה לנכים.

??????????

יש בית כנסת.

יש חדר כושר.

יש משחקיה לילדים.

אינטרנט מהיר חופשי.

הבריכה מעולה עם כסאות וכסאות נח, מטריות צל, מעל הבריכה יריעה להסתרת השמש, הירידה לבריכה עם מדרגות אולם אין מעקה מה שהקשה עלי לרדת לבריכה, או לצאת בגלל מצבי הגופני.  יש סנק בר בבריכה אולם לא ראיתי כל נוכחות שם, יש בריכת פעוטות סגורה בשער עם מנעול.

??????????

??????????

??????????

יש מגוון חדרים שאפרט, אנחנו קיבלנו קלאסיק עם מרפסת, כשאומרים מרפסת זה לא ממש מרפסת שאפשר לשים כסא ולנשום אוויר גלילי, זה מעבר צר מחוץ לחדר. החדר מרווח, המיטה גבוהה אולם נוחה לשינה עמוקה, יש טלוויזיה שטוחה שהגובה שלה מותאם לצפיה מהמיטה או מכיסא (נמוכה יחסית לדעתי). יש מדף ארוך כפול שהוא מעין שולחן עבודה אבל לא, הוא לא! יש שולחן טואלט עם מראה וכיסא. יש מעין ספה מתקפלת ככורסא, קומקום וערכת קפה. אין מכונת אספרסו.

DSCN7356A

??????????

20190613_144840

20190613_144939

בחדר שנכנסים אין בקבוק מים או פינוקים מהמלון.

אין מייבש שיער , אין טישיו, אין מראת הגדלה אולם חדר הרחצה  סביר בגודלו מעוצב עץ\זכוכית.  אין אמבט רק מקלחון.

יש מקרר מעולה ויש כספת.

יש ארונות איחסון ושידות ליד המיטות.

החדר כולו מצופה עץ וזה דקורטיבי  ומעניק תחושת חמימות אולם השאלה היא מה יש מעבר לעץ…

החדרים לא אטומים כלל לרעש, שומעים את שיחות הטלפון והדיבורים מהחדרים הסמוכים, זאת ועוד, שומעים  את כל התנועה, הצעקות והצחוקים שלא לדבר על הריצות או המוסיקה מהפרוזדור, מזל שהבאתי אטמי אזניים! רעש בלתי נסבל בעליל!

יש חדרים שפונים לנוף של הבריכה ולנהריה ויש כמו החדר שלי שהנוף הוא מגרש החניה ושדות  שבי-ציון.

??????????

??????????

הניקיון בחדרים ובשטחים הציבוריים ראוי לציון.

יש חדרים למשפחות  6 יחידות סופריור, או 16  חדרי דלקס עם מרפסת ובחדרי הסופריור יש חדרים עם דלת מקשרת שמאפשרת אירוח משפחה שלמה.

וכעת למקום הכי מפנק, אל הסוויטות שהתארחתי שם אשתקד: 4  יחידות גן ג'קוזי המתאימות לאירוח זוגי או לאירוח משפחתי. הסוויטה בנויה כחלל אחד גדול ללא הפרדה ובו מתחם שינה הכולל מיטה זוגית מפנקת, חדר רחצה מרווח וסלון מרוהט. לכל יחידה מרפסת פרטית וג'קוזי ספא גדול ומפנק.

??????????

??????????

??????????

20180523_150947

20180523_150519

20180523_182352

??????????

ההזמנה שלי כללה רק לינה וארוחת בוקר. ארוחת הבוקר מאוד מגוונת, עמדת הכנת ביצים ועמדות של ביצים, שקשוקות, פשטידות, מאפים ותפוחי אדמה או פסטות – מגוון עצום, ממש מעולה. מאפי הבוקר כוללים קרואסונים ועוגות ובשבת ג'חנון. המבחר מגוון ומרשים.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

בבופה מבחר גבינות עשיר וטעים, במיוחד גבינות שמנת בטעמים שאהבתי, סלט ירקות , דג כבוש, מלוח וטונה, שישי שבת אותו דבר, אין מגוון. ביום שישי פרט לסלט לא היו ירקות גם לא טריים חתוכים. בשבת היו סלטים מורכבים אולם הירקות בסלטים לא ניראו במיטבם, אין ירקות טריים פרוסים או עגבניות שרי, טעון שיפור לדעתי למלון  אקסלוסיב!

יש עוגות, קינוחים, דגני בוקר ומה שילדים אוהבים.

ארוחת הבוקר בשבת דומה אולם אין חביתות וביציות אך לא חסר דבר, אפילו עשיר יותר. הצפיפות בשבת אחרי בית הכנסת היא גבוהה וההמולה רבה, תבואו מוקדם.

20190615_095329A

IMG_20190615_A090124_173

IMG_20190615_090552_A474

IMG_20190615_094156A_556

אורחי המלון מקבלים הנחה בספא הסמוך "סנדרין" ובו מגוון של טיפולים, מהנסיון שלנו אני יכול להמליץ כי הטיפול שקיבלתי היה אחד מהטובים ביותר, זו עוד נקודה לתעדף את המלון ולהגיע  לספא בכיף.

20190614_130620

??????????

 ??????????

??????????

 

 

שתפו את הפוסט!