24 באפריל 2024 11:18
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון דניאל ים המלח

 

 

כל שנה בחודש מרץ אנחנו נוהגים לנפוש בים המלח, משתדלים כל פעם לדגום מלון אחר.אני לא אנקוב בשמות, יש טובים יותר ויש טובים פחות, אולם ברור לי  שמלון דניאל הוא אחד הטובים ביותר אם לא המלון הטוב ביותר בים המלח.

 

זו לפחות פעם שלישית שאנו בוחרים להתארח שם אם לא לקחת בחשבון את ימי ה " גולדן טוליפ". מלונות בים המלח משנים שמות, כבר בכניסה לעין בוקק מזהים רשתות ידועות . גם רשת מלונות " טמרס" היא רשת ידועה ובמיוחד בשל היותה רשת איכותית.

 

באנו לחופשת אמצ"ש , עדיין לא ממש עונה, אם כי מביני עניין יודעים שהאביב  ובעיקר בתחילתו זה הזמן הכי מתאים להגיע. המלון לפי תחושתי בתפוסה מלאה כולל תיירות חוץ.

 

לובי כניסה מרשים קיבל אותנו, תהליך ה צ'ק אין די מהיר והבל בוי אסף את המזוודות לקומה התשעית היא קומת הקלאב, קומה עם חדרים מרווחים, למעשה שיכנו  אותנו בחדרי הקלאב סופר דלקס, עם מרפסת שמש ענקית ונוף לים המלח על כל מלונותיו והנוף המשגע.

החדר עצמו מאובזר עם פינת קפה ותה קומפקטית נוחה, פינת ישיבה, שולחן עבודה נח למחשב

והמיטה ממש מזמינה לנמנם. שיא הנוחות והפינוק.

 

כשאני בא לים המלח אני לא מבזבז הרבה זמן על מנוחה… אני בא בגלל הספא. הספא במלון מאוד מטופח, מתוחזק, ונקי. אז תפסתי לי כסא ונכנסתי למים החמימים שכמו שאניח  יודע מבטיחים לך  בריאות ואריכות ימים.. יש גם בריכה של מים חמים עם מפל למי שרוצה עיסוי מים, וכמובן השכשוכית.. הג'קוזי הנעים. במקום גם סאונה רטובה ויבשה. היכן שהוא רשום חמאם שנמצא כבר שנים בשיפוצים אם אני לא טועה.

מבט מקומת הספא

 

 

הזמנתי לי טיפולי  ספא ליום המחרת שכשכתי בבריכות וספגתי קצת מינרלים מים המלח והעיקר צפתי על המים.. באמת ככה נהנים מחופשה בים המלח.

למי שמעוניין יש שאטל של המלון לחוף הפרטי השקט והכייפי שלהם. אני מעדיף את בריכת המלון או בתקופה יותר חמה ליהנות בבוקר מוקדם מטבילה בריאה בים המלח.

 

בעוד אני מתארגן בחדר כבר יצר עימי קשר שף המלון, השף חיים דיין ושלח מחווה שוקולדים ופירות לחדר. בהמשך הביקור אני אסייר במטבח ואבקר במטבח המדהים, אולם מה ששבה אותי הוא מחלקת הקונדיטוריה שמכינה את כל הקינוחים והפינוקים.

המטבח מרווח ומאורגן כראוי עם פס חם ופס קר ופס הכנות וכו וכו , אתם יודעים כמו שצריך.

השף חיים דיין מאוד נעים מקבל פנים ומוכשר, הוא עובד שם כבר כ 4 שנים מה שמעיד על יציבות ושביעות רצון כללית. מלונות רבים לא משקיעים בארוחות צהריים או בכלל באמצע השבוע. כאן ראשית ראיתי בשעת ארוחת הצהריים החדר אוכל מלא, ובעמדות צלו סינטה, או פרסו חזה אווז שום קונפי. כמובן עוד מבחר עצום. אני  באתי עם עודף משקל שאני אוסף כבר כמה שנים אז לא ניצלתי את ההזמנה לצהרים. ארוחות הבוקר שם הם דליקטסים והתאפקתי לא לעשות שלושה סיבובים כמו שאני רגיל משנים. גם זוגתי החלה דיאטה ללא פחמימות ומצאה שם גם בבוקר וגם בארוחת הערב המון מבחר של ירקות ותבשילים מתאימים.

 

ארוחות הבוקר הם מזנון סלטים, דגים ודגיגים וגבינות. פינת הרכב את הסלט בעצמך, זיתים משובחים וכמובן מזנונים חמים שלא חסר בהם כלום ( הלוואי ויכולתי לאכול מהכל) יש כמובן עמדת הכנת אומלטים וביציות, מצאתי כאן צוות מיומן ויעיל וזמן ההמתנה קצר ו..גם טעים.

הלחמים והלחמניות הטריים הם של "פילסברי" ואחת הפנינות היא עמדת האספרסו/ קפה הפוך שאולי לרגעים יצרה תור ועומס אבל זה כדאי.

 

 

 

למלון גם בריכה חיצונית מעולה, מעוצבת באדריכלות מדברית מקסימה ומשרה על המתארח אווירה קסומה. במקום גם פועל בר המלון המספק ארוחות קלות ושתיה. התפרקדתי על אחת ממיטות השיזוף ותפסתי לי זולה בכיף.

 

אחרי מנוחה קצרה שוב הולכים לאכול, המסעדה של המלון  "לה קסרול" מציעה ארוחות הערב מאוד מגוונות ועשירות. אם באמצע השבוע מגישים פרגיות אז מה מגישים בסופ"ש… כנראה שכדאי שנזמין סופ"ש שביל לחוות. אבל בכנות היה מפרום והיו פרגיות והיה עוף ובשר חזה כבוש בעמדת החיתוך ודג סלמון מעולה וסלטים ומנות ראשונות ותוספות שהצטערתי שהזמנתי רק שתי לילות..אולי תתרשמו מהצילומים אבל לא מהטעמים.

 

כל ערב יש כאן תוכניות בידור, לא שתמיד הם יתאימו לכם ואז יש כאן ברירת מחדל נהדרת, גם כן מחדל… "הטירה" הבר הסקוטי, אני עוד זוכר את הביקור הקודם שלי , לוגם בירה מקשיב למוסיקה ומפצח בוטנים ואת הקליפות לרצפה. או מיי גוד אישתי הייתה בהלם. אבל מה יש לומר זה הבר הכי בכל החוף של ים המלח.

 

הלובי ענק, מרווח ונעים לשבת בו. יש בר עם משקאות וארוחות קלות במקום, פשוט כיף שם.

יש פעילות לילדים בתקופה בה מתארחים עם ילדים, אנחנו באנו  בתקופה שקטה מילדים. יש באולינג בתשלום ומתקני ספורט ועוד המון פעילויות. בקיצור לא צריך לצאת מהמלון בחופשה קצרה.

 

הספא, הספא של המלון מעבר למה שכתבתי מיוחד בבריכת המים המינרלים שחלקה יוצא החוצה לאוויר הצח, בחורף זה בכלל אטרקציה לשהות במים החמים כאשר בחוץ קר או גשום. אבל תמיד זה כיף.

 

אולם מה שמיוחד הוא אגף טיפולי הספא. לזיכרוני אין מלון שבו מוקדש אגף שלם, שקט מפנק ומרגיע לחדרי הטיפולים כמו כאן. אדם שנכנס לטיפול יכול לשבת במנוחה לשתות תה צמחים או אחר ולהירגע אחרי טיפולי הספא המפנקים. הטיפול שאני בחרתי היה "מסולוגיה" זה סוג טיפול שבו גם יש עיסוי לכל הגוף בשמנים וגם רפלקסולוגיה. ממש שיחררו לי את כל הצ'אקרות. חדרי הטיפול נעימים והמטפלות יודעות את העבודה והן נעימות ומנעימות את הטיפול. ( 60 דקות 340 ₪ ) מומלץ.

עוד טיפול שאני ממליץ לכם שחוותה רעייתי הוא אבנים חמות ( לאחרונה חוויתי אותו בכפר המכביה) זה עיסוי אינדיאני עתיק בו העיסוי הוא גם במגע ידיים וגם אבנים חמות ושמנים. שמשחרר את כל המתחים ומאוד מפנק ומרגיע. ( 60 דקות 350 ₪ )

יש כמובן עוד עיסויים, בפעם הקודמת עשיתי כאן אירו וודה נסך השמן משהו מיוחד ושונה. המחיר זהה לקודמים

ראיתי שיש מבצע לעיסוי ארמוטרפיה 280 ₪ ל 40 דקות, כדאי לנסות. ועוד.

כשאתם באים לים המלח, למלון ומשלמים די הרבה כסף ( הזמנתי באתר המלון ב 1638 ₪ לפני טיפולים )

אל תוותרו על הטיפולים זה חלק חשוב מאוד מהחוויה שאתם נושאים עימכם חזרה ולא רק בשביל החוויה אלה השלמות של החופשה הבריאה במקום.

 

חשוב לציין שלא הייתי אורח המלון, ההגעה שלי למלון הייתה פרטית , אם כי המלון שידרג אותי וקיבלתי הנחה מסוימת. אולם כך או כך הבחירה שלי במלון הייתה משום שהוא ידוע כאחד המלונות הטובים ביותר בים המלח ששומר על הרמה הגבוהה.

 

בכל מלון צריך לרשום משוב, אז בקצרה:

קבלה ולובי- מצוין

תחזוקה וניקיון – מצוין

אוכל מסעדות – מצוין

ספא – מצוין +

בידור – סביר

והכי חשוב האם תמליץ ותשוב למלון- בהחלט שכן!

זה הכי חשוב לדעת שנהנית ותחזור לכאן שוב, ושוב..

שתפו את הפוסט!