24 באפריל 2024 19:12
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון הגושרים – חווית חופשה מושלמת

 

הגושרים מלון בטבע

הגליל העליון, היופי שלו מדהים במיוחד כעת באביב כשהכל ירוק, מלא פריחה וציפורים נודדות  בשמי התכלת. זה הזמן  וגם בכל עונה אחרת בהתאם לחופשה מרגיעה ולכן בחרתי במלון הגושרים לחופשת אמצ"ש.

המלון הוקם על שרידיו של ארמון החורף המרהיב של האמיר פע'ור, השליט העותומני של צפון עמק החולה ורמת הגולן.

??????????

המלון מוקףב פלגי מים טבעיים של נחל הדן הזורמים בסמוך לשטח המלון והחדרים,מעיינות ציוריים, חורש סבוך הטובלב מרחבי דשא ירוקים, צל עצים, שבילי הליכה מוסדרים לצד גשרי עץ החוצים את זרימת הנחל, כאשר הטבע משתלב בחדרי המלון המעוצבים בסגנונות שונים.

המקום ממש יפהפה. לובי הקבלה נאה ומשרה אווירה חמימה וחברותית, תהליך הקבלה קצר, יעיל ואדיב, ואם יש צורך (כי החניה רחוקה לפעמים) יש שירות לרכב ויקחו לך את המזוודות לחדר.

??????????

התארחתי בחדר בוטיק באגף חדרי הבוטיק החדש המיועד לזוגות. חדר נח, מרווח ונעים עם מרפסת ופינת ישיבה הפונה לנוף הגלילי ולפריחה הנהדרת האופפת את סביבת המלון והנחל הזורם שם. לרגעים ישבתי שם מאזין לקולות עופות המים והציפורים ואז הבנתי את המשמעות של מלון בטבע.

20170322_171520A

??????????

??????????

20170322_171729A

החדרים באגף הבוטיק הנמצא בבניין המרכזי מפנקים ומרווחים לאירוח VIP  מושלם. בחדר המרוהט באלגנטיות יש מיטה מרווחת, אני חושב קינג סייז הצופה אל הנוף הקסום, טלוויזיה "40  עם חיבור לכבלים, מרפסת גדולה המשקיפה אל הנוף הטבעי, חדר אמבטיה מעוצב הכולל גם מקלחון וגם אמבט ופינוקי חלוק ונעלי בית. עוד בחדר: כספת, מיני מקרר, פינת קפה.

הגושרים מלון בטבע- צילום עדי פרץ9
הגושרים מלון בטבע- צילום עדי פרץ9

הרגשנו מאוד נח בחדר המרווח והמפנק וכאורחי אגף הבוטיק  קיבלנו גם כניסה לטרקלין הנח שחשוב לציין שלא כשאר חדרי טרקלין עסקים אין בו ארוחות אלא שתיה קרה וחמה וכיבוד קל. ולכן בעצם קוראים לו "לובי שקט" שמתאים לפגישות עסקיות, אתנחתא והתרגעות באווירה נינוחה אל מול הנוף הקסום.בלובי השקט יש גם עמדת מחשב עם חיבור לאינטרנט, טלוויזיה ענקית בכבלים, עיתונים, מגזינים, כיבוד קל ושתייה מגוונת.

??????????

כמו כן יש כניסה חופשית לספא בו נהנינו מהחמאם  (רק לא היה טורקי שיצליף …)  מהסאונה ומהג'קוזי. כמובן שאפשר להזמין טיפולים אבל באנו לחופשה קצרצרה. יש במלון בריכה מחוממת  אך בגלל קוצר הזמן לא היינו בה.

 

??????????

20170323_104132

ספא "פיורינה"- באגף הבוטיק, מעניק חוויה משולבת של פינוק ובריאות, שלווה ורוגע עם מגוון רחב של טיפולים מרחבי העולם, על ידי צוות מטפלים וותיק ומיומן.

מתחם הספא משתרע על שטח של 600 מ"ר. בספא 10 חדרי טיפולים ליחידים וזוגות,חמאם טורקי אוטנטי, סאונה יבשה, מתחם הרגעות, ג'קוזי חיצוני, כיור פתיתי שלג ובר בריאות, פינת חליטת תה ועוגיות ומגוון טיפולי ספא.

ספא פיורינה11יחצ

בערבים יש הופעות ובידור, זכינו לערב שירה בציבור מדהים עם מושיק בן צבי בלובי המפנק ואחר כך מוסיקה לריקודים..

??????????

הארוחות מבחינתי היו מושלמות לא רק בטעם אבל במיוחד בטעם, בשפע, במגוון ובאדיבות הצוות. המסעדה מעניקה חוויה קולינרית גלילית בריאה בניצוחו של שף המלון,   שי לוינשטיין, הרוקח מטעמים על טהרת חומרי הגלם המשובחים והבריאים של הגליל.

??????????

נמסר לי שהקולינריה במלון עברה שדרוג בהלימה לשדרוג החדרים. הקונספט נשאר אותו קונספט של בישול גלילי עם טעמים שמזוהים עם הגליל עם דגש על מזון בריא ותפריט שנותן מענה לכל סוגי הסועדים – צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן, תפריטי ילדים עם דגש גם כאן על בריאות. בהחלט התרשמתי מהשירות ללא גלוטן כאשר אחד האורחים פנה ומיד הציעו לו לחם ללא גלוטן ופיתות ללא גלוטן ופנקייק ללא גלוטן. זה שירות.

??????????

ההגשה היום היא יותר קלאסית ויוקרתית, יותר מנות אישיות, הבישול וההכנה פרונטלית במקום לעיני האורחים, בנוסף שולבו מנות עכשוויות ומרעננות עם התייחסות לעונות השנה וחומרי גלם לפי עונות.

ארוחת הערב ( אמצ"ש) הייתה עשירה. מבחר ירקות טריים קצוצים ורטבים, סלטים מורכבים, קובה וירקות, פרגיות, פאד תאי, דג לברק מצויין, נתחוני הודו, שעועית צהובה מוקפץ, אורז בסגנון פאייה, פטריות מוקפצות, תבשיל עלים,  חומוס עם בשר מדהים, ביף בורגניון שלקחתי ממנו עוד ועוד  ועוד מנות  ראשונות מעניינות וכמובן שפע קינוחים איכותיים. אם זה באמצ"ש מעניין מה יש שם בסופ"ש, בטח חגיגה…

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

ארוחת הבוקר גם היא הייתה עשירה ומרשימה, אהבתי שבמלון אין תור לחביתות וביציות. המלצרית שואלת מה תרצה ומגישים לך לשולחן בלי תור ודחיפות!

היה מבחר של דגים כבושים מעושנים וסלמון, חמוצים וזיתים שרק בגליל מוצאים, שפע גבינות איכותיות וביצים עלומות על רטבים בכלים אישיים. כמובן ירקות וסלטים וכל העלים והבייבי שמעניקים בריאות ורעננות. פשטידות ואנטיפסטי מוקפץ כזה, פיצות ופנקייק והמון פינוקים אישיים והכי הכי ריבות תוצרת בית שמכינה ליאורה עטייה  (הנשמה של ארוחת הבוקר) שאין עליהן בשום בית מלון!!! בקיצור היה פשוט מושלם ומן הראוי לציין את השירות והפינוי והסדר והנקיון בחדר האוכל, ממש מוש!

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

IMG_20170323_083656A

שף המלון שי לוינשטיין יליד חיפה, החל לבשל כבר בגיל 14 לאחר שאמו נפטרה ממחלת הסרטן,   אז הבין שהבישול הוא ייעודו, הוא עזב את מגמת המחשבים לטובת בית ספר למלונאות "דביר" (לימים דן גורמה), לאחר הצבא עבד במלון רויאל ביץ' באילת, לאחר מכן במלון אסיינדה במעלות, רימונים צפת, ולבסוף מצא את מקומו ב"הגושרים מלון בטבע".

שף הגושירם מלון בטבע שי לוינשטיין16

כשהגיע לוינשטיין לגליל, התאהב בחומרי הגלם הגליליים, באוכל הערבי, חקר לעומק את המטבח הסורי, לבנוני, דרוזי, בדואי  והצ'רקסי  ובאופן טבעי שם את הגליל במרכז הקונספט הקולינרי החדש של המלון – פשטות של חומרי גלם עם מורכבות של תהליכי בישול והקפדה על טריות ותוצרת האדמה והאזור.

עשבי תיבול, עשבים לבישול, גבינות ובשר מתוצרת עצמית, שמן זית איכותי, דבש דבורים טהור, ירקות ופירות ועוד, הכל בלאדי וללא התערבות של התעשייה. זהו המטבח הגלילי שהטמיע לוינשטיין ואימץ בחום לתפריטי המלון ולסגנון הבישול שלו.

בנוסף, לאור הביקוש ההולך וגובר למזון טבעוני, צמחוני ונטול גלוטן ואלרגנים אחרים, החליט לוינשטיין לחבר בין הטרנד הבריאותי לאוכל הגלילי – כפרי.

הרגשתי כאן שאני בידיים טובות ומקצועיות .

סביבת המלון מקסימה, ברחבה מול הלובי מדשאות וגן פסלים, יש שבילים אל הנחל והסביבה בטבע וגם למי שרוצה שביל או שאטל לבריכה.

 ??????????

??????????

בריכה מקורה הגושרים מלון בטבע- צילום תקשורות יעל שביט14
בריכה מקורה הגושרים מלון בטבע- צילום תקשורות יעל שביט14

 

הדבר הבולט ביותר והמשמעותי הוא קרבת המלון לטבע ולנחלים. המלון נמצא ממש בלב הטבע-   טיולי טבע לכל המשפחה בסמוך למלון

גן הפסלים-

במרחביהמלוןממוקמיםפסלי  אבןייחודיים, פרייצירתושל הפסלאריהאשכנזי ובמקום  מתקיימים סיוריםחווייתייםהממחישיםאת סיפוריצירותיו.

"הנהר הנעלם" –
הרפתקת הליכה קלה בחיק הטבע הקסום, מסלול מפותל ויפהפה העובר בתוך שלל צמחיה, עצי תאנה עתיקים, גפנים, צפצפות ועוד. לאורך הסיור המרתק כבן שעה, בעקבות היעלמות הדן, מפענחים את התעלומה ומכירים את תולדות הגושרים. נמצא תחנות קמח מיוחדות ואמות מים וצמחים ייחודיים לסביבה. נהנה מגשרונים מעל פלג מים ועוד הפתעות. מתאים לכל גיל.

פלגי מים זורמים במרחב מלון הגושרים- צילום עדי פרץ10
פלגי מים זורמים במרחב מלון הגושרים- צילום עדי פרץ10
שבילי הליכה לצד פלגי הנחל- צילום עדי פרץ7
שבילי הליכה לצד פלגי הנחל- צילום עדי פרץ7

לסיכום  שוב אציין היה לי פשוט מושלם, כל תיאור נוסף הוא מיותר. הרבה זמן לא יצאתי ממלון בהרגשת שלמות ללא תלונות, עד כדי כך.

להזמנות ופרטים: הגושרים מלון בטבע- 6816001- 04, www.hagoshrim-hotel.co.il

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!