25 באפריל 2024 11:26
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון הקומה ה-21 בלב של ירושלים – מלון הבוטיק ""21stFloor

??????????

בליבה של ירושלים ובמרחק צעדים מאתרים מרכזיים כדוגמת הכותל המערבי והעיר העתיקה, נפתח בימים אלו מלון ה-21st Floor (הקומה ה-21), המתהדר בסוויטות דופלקס מפוארות בעיצובים יוצאי דופן ותצפית מרהיבה אל נופי העיר ואל הרי יהודה.

שמעתי שיש מלון חדש בירושלים אפילו בהרצה עם מחיר משתלם במיוחד אז נעניתי ובאתי לסיור על קצה המזלג.

מדובר במלון בלתי רגיל ששונה מכל התפיסות שלנו על "מלון". כאן בקומה ה-21 תמצאו רק 14 סוויטות מהודרות מאובזרות, שופעות יצירות אמנות ומלאות אביזרי נוחות, פשוט שיא הפינוק.

??????????

אבל זה רק קצה המזלג, המלון הזה תופר לך חליפת חופשה בהתאם לצרכים שלך. למלון אין לובי אלא רק שירותי קונסרייז' 24 שעות ביממה, אם צריך הם יחנו לך, יעלו לך את המזוודות, יתאמו לך את הצרכים שלך לארוחת בוקר שתוגש או תוכן לך על ידי טבחית\שפית בחדר או ארוחת שף בערב בחדר ואפילו ארוחת עסקים או מפגש משפחתי עם יקיריך בירושלים.

סיירתי בין חדרי הסוויטות וככל שהתקדמתי ברמה התפעלתי יותר: הספות הנוחות, שולחנות האוכל, המטבח, כן יש ממש מטבח עם מקרר , מיקרו , כיור וכלים ועוד. האבזור והאומנות מדהימים ומעל הכל התצפית מהקומה ה-21 לנופה הקסום של ירושלים.

בכל הסוויטות מסכי לד 40/50 אינץ', כבלים, מצעי סאטן, ליין קוסמטי פרטי בבקבוקי זכוכית גדולים ומעוצבים, מקרר בגודל מלא המצויד במבחר פינוקים, מכונת קפה, מיקרוגל, כיריים, קומקום חשמלי, כלי מטבח, Wi-Fi חינם וטלסקופ לתצפיות על הנוף.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

מה באמת מחפש מי שמגיע לירושלים לחופשה? לדעתי ומניסיוני מקום לשים בו את הראש בצורה הכי מפנקת וממנו לצאת לטיולים ולבילויים שהוא תכנן מראש: סיור בשוק מחנה יהודה, מוזיאונים, הכותל, קונצרט או מפגש משפחתי או בילוי אחר, אפילו מסעדה טובה (ירושלים כבר מעצמה קולינרית).

בשביל כל אלה לא צריך לובי וחדר אוכל ובריכת שחיה ועוד שירותי מלון קונבנציונלי משעמם. כאן במלון הקומה ה-21 מבטיחים שאת כל שירותי הבילוי והתיירות הם יכולים לסייע לתפור לך, מאידך יש לך סוויטה כזו מתוקה ומפנקת שאני בספק אם תרצו בכלל לצאת ממנה החוצה… ולזוג צעיר זה בכלל נראה לי חלום של מקום.

אבל!! אנשים רוצים ארוחת בוקר ישראלית, ואני לא יכול להעיד מה זה ארוחת בוקר ישראלית של המלון, זה משהו שאתם חייבים לוודא ולהבין מה נותנים לכם!! וגם ארוחת הערב שאכלתי כארוחת שף שמכינים בחוץ ומעבירים למטבח האחורי של המלון לא "עפתי" ממנה, לצערי, כך שזה מחייב תיאום ציפיות.

והסוויטות? המלון מציע שלושה סוגי סוויטות מפנקות לאורחיו:

צילום-איתי-סיקולסקי
צילום-איתי-סיקולסקי
צילום-איתי-סיקולסקי
צילום-איתי-סיקולסקי
צילום-איתי-סיקולסקי
צילום-איתי-סיקולסקי

סוויטה נשיאותית – סוויטה מעוצבת, בעלת 2 קומות ו- 3 חדרים, המותאמת לעד 6 אורחים, הכוללת: סלון מרווח, חדר רחצה ובו: ג'קוזי, אמבטיה ומקלחת, מטבח ופינת אוכל מאובזרים.

סוויטה פרסטיג' (יוקרה) – סוויטה מעוצבת בעלת 2 קומות ו- 2 חדרים, המותאמת לעד 5 אורחים, הכוללת: סלון מרווח, חדר רחצה ובו: ג'קוזי, אמבטיה ומקלחת, מטבח ופינת אוכל מאובזרים.

סוויטה פלטינום (יוקרה) – סוויטה מעוצבת בעלת 2 קומות ו- 2 חדרים, המותאמת לעד 4 אורחים, הכוללת: סלון מרווח, חדר רחצה ובו: ג'קוזי, אמבטיה ומקלחת, מטבח ופינת אוכל מאובזרים.

כל הסוויטות הן בנות שתי קומות, חדר השינה והרחצה בקומה העליונה (מדרגות) כך שמבחינתי בלבד קיימת בעיית נגישות. אבל לאדם ללא בעיות אורתופדיות כמוני, זה פשוט חלום הסוויטה הזו.

הסוויטות השונות בעלות נוף פנורמי לעיר ירושלים, ומשלבות בין עיצובים מודרניים וצבעים עזים בדמות ורוד עמוק, כתום עז ואפור כהה, לחדרים בעיצובים קלאסיים המשלבים אלמנטים מוזהבים ושחורים, שטיחים בעלי רקמות מיוחדות ופריטי עץ המשווים לחלל תחושת חמימות.

??????????

??????????

וכעת תשאלו כמה זה עולה כל הטוב הזה? מחירי המלון החל מ-800 ש"ח לזוג, כמחיר השקה ללינה (ארוחת בוקר בתוספת תשלום). משתלם? משתלם ביותר לדעתי האישית.

המלון החדש, שוכן בקומה ה-21 במרומי בניין רב-קומות בקרן הרחובות המלך ג'ורג' ובן-יהודה -רחובות מרכזיים בירושלים ובהם שלל אטרקציות, בתי-קפה ומסעדות.

מלון הבוטיק ""21stFloor,

בן יהודה 34, ירושלים

למיד נוסף: טלפון – 02-63222721 או באתר המלון

http://www.21floor.co.il

שתפו את הפוסט!