24 באפריל 2024 7:21
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון הרודס ים המלח

מלון הרודס ים המלח

אני ממליץ לכם על המלון הטוב ביותר בים המלח מכל הבחינות ובעיקר היחס, הקולינריה, הספא, החדרים, בקיצור הכל. לא סתם המלון זכה בתעודת מצוינות מטעם אתר tripadvisor   דורג ברשימת 10 המלונות הטובים בישראל מטעם מגזין time out .

לאור הביקור האחרון אני מסיר את ההמלצה

https://wp.me/p1Kg5O-dHH

 

 

כללי: מלון ספא ברמה של 5 כוכבים. מלון הרודס ים המלח מרשת פתאל פונה לקהל איכותי בהיותו מלון יוקרה ברמה מאוד גבוהה. תמצאו כאן  מגוון חדרים ברמות שונות שיתאימו לכם מתוך כ 215 החדרים.

במלון הזה תזכו לבחירת סוג הכרית המועדפת עליכם, מיני בר בהתאמה אישית לפי בחירה, מגבות גדולות ורכות במיוחד, חלוקים ונעלי בית.  בחלק ניכר  מהחדרים מכונת אספרסו. ההפתעות הנוספות מחכות לכם בחדר.

גם כעת  בתקופת הקורונה ובמיוחד לאחר הסגר המלון מתפקד מצוין! כאשר הכניסה לים המלח בכלל ולמלון בפרט היא לבעלי "דרכון ירוק – תעודת חיסון" .

הספא פתוח כולל טיפולים.

חדר האוכל המהולל פתוח הגישה למזנונים מחייבת כפפות ומסכות.

ברחבי המלון נקודות חיטוי וניקיון.

התארחתי בחדר אקזקיוטיב שמש חדר מפנק ומעוצב הממוקם בקומה ראשונה, ובהו מרפסת שמש גדולה המשקיפה אל ים המלח עם מיטות שיזוף ושמשייה. כמובן החדר כולל מיטה זוגית, טלוויזיה, מכונת אספרסו, מיני בר וכספת. יש מקלחון , אין אמבט. למרפסת השמש צריך לעלות כ4-5 מדרגות.

המיטה והכריות גן עדן הכורסא , לא בא לך לקום ממנה.

הקולינריה במלון היא ברמה והאיכות הטובה ביותר בים המלח!!!

החדרים מפנקים, הספא מעולה הבריכה ענקית ומטופחת, ויש לו גישה לים וחוף מוסדר שאין לשום מלון.

יש פעילות בידור ערב ערב, בלובי ליד הבר.

כתובת : נוה זוהר עין בוקק ים המלח (במיקום של מוריה פלז'ה לשעבר) הרחק מהמרכז הסואן.

שירותים: חדרי ישיבות, טרקלין עסקים מעולה, בריכה פנימית, בריכה חיצונית, חוף ים, בידור בסופי שבוע. שירות חדרים מעולה. מלון מאובזר ונקי ומטופח.

אינטרנט:  WI-FI חופשי ומהיר בכל שיטחי המלון.

חניה, אליה וקוץ בה!! למרות שטחי החניה הגדולים  יש ראשית מחסור חמור בחניית נכים כיוון שחלק גדול מהאורחים באים לטיפולים אין התחשבות בנכים שלא מוצאים חניה. דווקא במלון יש  את הגישה הכי מתחשבת ושיפועים לנכים וגישה, והגשה  בחדר אוכל או מעלון בספא.

צ'ק אין, צ'ק אאוט: יחס אישי, נוח ומהיר קבלת חדרים 15:00 , פינוי עד 11:00 לחברי מועדון פינוי ב 12

קיבלתי את החדר מוקדם והשירות מעולה.

החדר נקי מסודר ונהדר, מכונת אספרסו וערכה משודרגת, בקבוק מים גדול,  בקבוק יין, תשורה מתוקה, חלוקים ונעלי בית, הכל מתוקתק כולל פינוק מהשף.

זריחה בשחר היום מהחדר

הספא במלון  נעים, הזמנו מראש טיפולים ומצאנו ספא ברמה גבוהה מאוד עשינו מסג' רפואי ואני ממליץ עליו, גם בריכת המלח הייתה  מטופחת, נקיה, בגלל הוראות משרד הבריאות משעה לשעה יש חצי שעה ללא כניסה לבריכת המלח , לניקוי וחיטוי.

חדר רגיעה

 

השטחים הציבוריים לא מלאים במים כפי שיש בהרבה מלונות.  הג'קוזי והסאונה הרטובה סגורים בגלל הקורונה. כדאי לציין לשבח את חדרי המנוחה שליד הספא – יש אפשרות לשבת או לשכב על מיטות ולשתות תה חם אין מזון או פרי בגלל הקורונה.

הבריכה מעולה ונעימה מחוממת וממנה שביל לחוף ים המלח פרטי לאורחי המלון, עם מיטות שיזוף, כיסאות, מקלחות וגישה נוחה למים. בקיצור הגענו למקום הנכון!

השטחים הציבוריים מטופחים, נקיים ומפנקים. המשטח מסביב לבריכה מדורג בצורת אמפיתיאטרון ויש שפע של כסאות ושמשיות.

קולינריה: האוכל כאן  מקבל ממש את ההגדרה של קולינריה ברמה כי גבוהה ומוקפדת בים המלח. התארחנו באמצ"ש ולא היה חסר כלום , אוכל טעים מגוון שירות מעולה. ארוחות הבוקר ממש בשפע  ובטעם ומורגש השימוש בחומרי גלם מעולים ובמבחר לכל טעם. לכל אורך השהייה שלי במלון ובחדר האוכל שמעתי רק שבחים על השף חיים דיין ועל האוכל הטעים והמגוון.

ארות ערב:

ניקיון: כל החדרים והשטחים הציבוריים נקיים ומטופחים, שירות חדרים מעולה.

ממליץ לבוא ולהנות מתחושה מקסימלית של פינוק ועושר המורגשים בכל פינה במלון המצדיקה את הנסיעה לים המלח ואת המחיר. פגשתי אנשים שבאים לשבוע וחשוב להזמין טיפולים מראש המלון מלא וכל הטיפולים מלאים ביום ההגעה.

 

לסיכום המלון אמנם מבודד משאר מלונות והקריה בעין בוקק ( ואין סיכוי שתזיזו את הרכב מהחניה שמצאתם) אבל יש לו חוף ים נהדר , מתקנים. והאירוח מושלם שווה את המחיר הגבוהה.

16 חניות נכים זה לא מצחיק זה מעיק ועל המלון לתת לכך פיתרון!

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!