25 באפריל 2024 23:33
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון "הרודס" ים-המלח

סקירה זו נערכה בשנת 2016 מאז עברנו הרבה , בביקורי האחרון במלון ב 2022 התאכזבתי מאוד ( בעיקר נובע משינויים קולינריים ) ולא אגיע לשם שוב!!!

??????????

תיירות בים המלח – אפשר גם אחרת.

 

ים המלח זהו איזור תיירות מועדף למי שאינו מכור לאילת. רשת פתאל קראה נכון את מפת התיירות ובמשך הזמן רכשה שם ארבעה מלונות כאשר בעצם כל אחד מהם משדר קונספט שונה. מלון הרודס פונה לקהל איכותי בהיותו מלון יוקרה ברמה מאוד גבוהה. נכון זהו מלון "מוריה פלז'ה" לשעבר שגם הוא זכה לתהילה לפני עשרות שנים (היינו שם לפני 19 שנה), אולם הוא עבר שיפוץ מדהים והיום הוא שונה ללא הכר.

כל התיירות בארץ עוברת משבר בעקבות המצב הביטחוני ומסיבות אחרות. מלון הרודס אינו שונה בכללית, אלא שהוא פונה לקבוצות תיירות מחו"ל, תיירות מרפא וכמובן העונתיות שקיימת בתיירות ים-המלח, כאשר הנתונים מצביעים על גידול במספר האורחים מינואר עד מרץ. מאפריל מתחילה עונת תיירות המרפא להגיע לתפוסה טובה, כך גם באוקטובר- נובמבר. בשאר חדשי השנה יש תיירות חו"ל, תיירות פנים וקבוצות נבחרות שאינן וועדי עובדים.

???????????????????????????????

כיצד המלון עושה זאת בהצלחה שהופכת אותו למלון המוביל בים המלח? גם אני תהיתי ולכן הזמנתי חופשה שם לאחר שביקרתי ברוב בתי המלון הטובים בים המלח. ואיך אומרים ברומאית: "ויני וידי ויצי", במילים אחרות אמנם שילמנו יותר אבל היה שווה.

בכללית אפשר לציין:

אין מלון ברמה הקולינרית הזו בים המלח

אין מלון עם קהל סולידי ונעים כמו שם

חוף הים ממש מעולה, גישה קרובה וממש מפנק

בריכה מעולה

ספא מעולה

מלון נקי, מאובזר, שקט ונעים

שרות חדרים יעיל ומהיר

ועוד

במלון כמה סוגי חדרים, החל מחדרים בקומת הספא, חדרי אקסקיוטיב-שמש, וחדרי אקסקיוטיב, זהו החדר אותו הזמנתי והמלון שידרג לי לחדר אקסקיוטיב-גן עם בריכה, חדרים יוקרתיים לאירוח משפחתי הכוללים מרפסת פרטית וגישה ישירה לבריכת ג'קוזי צמודה עם גרם מדרגות פרטי. בבריכה מופעלים זרמים בלחיצת כפתור הממוקם בסמוך למדרגות הירידה למים. בנוסף, תמצאו בחדרים מרפסת שמש מרווחת המאובזרת בשמשייה ובמיטות שיזוף.

האירוח בחדר זה כולל חבילת VIP: מכונת אספרסו וערכה משודרגת, בקבוק מים גדול, תשורה מתוקה, חלוקים ונעלי בית, עיתון יומי לחדר, כניסה חופשית לטרקלין העסקים במלון ושירות סידור ערב. הגישה לחדרים אלה במדרגות – ללא מעלית. אז נכון, יש קצת בעיית נגישות אבל שווה את הפינוק של השקט והבריכה הפרטית, בפעם הבאה נזמין חדרי אקסקיוטיב-שמש.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

החדר גדול ומרווח והכי חשוב המזרנים והכריות כל כך מפנקים שכמו שאומרים בפרסומות בא לך לקחת הביתה. אינכם מבינים מה זה כריות מפנקות ואתם לא תאמינו שהם כותבים שאפשר לפי בקשה לקבל כריות עוד יותר מפנקות. יש מזנון גדול עם מגירות אחסון בנוסף לארון הבגדים וגם מקום לעבוד עם המחשב שהיה תפוס עם ערכת הקפה שבנוסף למכונת האספרסו. כמו- כן ספה ושולחן לקפה. ואפילו בנושא הטלוויזיה הטכנולוגיה כאן משיגה את כולם. מבחר התחנות גדול והשלט הוא שלט של "יס" שרוב הציבור רגיל אליו. בחוץ מרפסת שיזוף מבודדת מהסביבה וגישה לבריכה הפרטית. חדר הרחצה די קטן אך המקלחון גדול ונח ואין אמבט אלא מקלחת טורבו.

הספא במלון נעים, הזמנו מראש טיפולים ומצאנו ספא ברמה גבוהה מאוד, גם בריכת המלח הייתה מטופחת, נקיה, והשטחים הציבוריים לא מלאים במים כפי שיש בהרבה מלונות. ליד כל כסאות היו בקבוקי מים מינרלים ומגבת ויש גם בר של מיצים טבעיים. הג'קוזי ללא צפיפות היה נעים ובטמפרטורה נעימה. כדאי לציין לשבח את חדרי המנוחה שליד הספא – יש אפשרות לשבת או לשכב על מיטות ולשתות תה חם במגוון טעמים.

??????????

??????????

??????????

גם הבריכה היתה מעולה, אני לא יודע אם היא מחוממת, כנראה שכן כי היה לי נעים להיכנס ולשחות, גם השטחים הציבוריים מטופחים, נקיים ומפנקים. המשטח מסביב לבריכה מדורג בצורת אמפיתיאטרון ויש שפע של כסאות ושמשיות.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

??????????

במרחק רגלי קצר חוף ים המלח פרטי לאורחי המלון, עם מיטות שיזוף, כיסאות, מקלחות וגישה נוחה למים. בקיצור הגענו למקום הנכון!

???????????????????????????????

אם אתם חברים כמוני (וזה אפשרי ברישום ובהזמנה) במועדון "שמיים" אתם מקבלים הנחות משמעותיות גם בהזמנה וגם בכל החיובים במלון, בבר ובספא ובכלל.

במלון כ -233 חדרים, 6 סוויטות וסוויטה נשיאותית. 16 חדרי גן מהסוג שהתארחתי, 20 חדרי שמש.

בקומה השביעית 6 חדרים ללא ילדים, שקט שם יותר מבשאר שטחי המלון שהוא שקט גם ככה.

המלון עובד מול שגרירויות ויש הרבה קבוצות ואורחים מחו"ל.

אבל במיוחד חשוב לציין כי הסיבה שהגעתי למלון (כי לא ידעתי על שאר היתרונות) היא השמועה שרצה על הרמה הקולינרית שיש במלון. וזה לא פלא, כי השף שם הוא חיים דיין אותו כבר פגשתי בכמה מהמלונות כמו רימונים ודניאל. אני חושב שהוא השף הכי טוב במלונות ים המלח.

קודם כל כאורחים בחדרי הגן קיבלנו כניסה חופשית לטרקלין שם יש כיבוד, ארוחות קלות ושתיה, המקום מנוהל למופת ומאוד נהניתי. נכון שמרוב אוכל במלון התפוצצתי ולא ממש ניצלתי בהמשך את הטרקלין אבל אני ממליץ.

בארוחת הערב ביום חמישי נהניתי מאוד מהפינה המזרחית עם פלאפל, חומוס, מסבחה, מחלוטה ועוד. מבחר מתאבנים בכלים אישיים ואפילו קרפצ'ו מעולה. כמובן בר אנטיפסטי, סלטים ומנת הערב צלעות טלה מדהימות וסטייקים מאנטריקוט אכול כפי יכולתך, עופות, שניצלים לילדים וגם נקניקיות, אגרולים ודים סאם וגם פסטה, עוף ברביקיו בעמדת החיתוך ודגי דניס ומבחר תוספות. כמובן עמדת קינוחים וגלידות והמון פירות. הכל ליגה.

??????????

??????????

20160310_190645

20160310_193043A

ארוחת הבוקר עם מבחר ירקות, מבחר מרשים של דגים כולל סלמון מעושן שטרפנו וגם טונה מעושנת, מבחר גבינות משובחות רכות וקשות ועמדה להכנת אומלטים וחביתות בנוסף למבחר ביצים, שקשוקות ופשטידות ומאפי בוקר ובורקסים, בקיצור איכותי טעים ומפוצץ.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

ארוחת הערב ביום ו' היתה חגיגה קולינרית של ממש, מנות כמו שוק טלה ואסאדו נפרסו לאורחים, סירים קטנים עם תבשיל מח בהגשה אישית, עמדה ענקית של סושי עם כל מה שמסביב וגם מבפנים וגולת הכותרת פטה כבד אווז, כבד קצוץ ואיך אפשר בלי גפילטע פיש משובח.

כמובן אנטיפסטי, ירקות וסלטים מורכבים מעולים, סביצ'ה דג ים והמון מעדנים כיד המלך והשף. עלי גפן ומלפוף של כרוב לצד שוקי אווז, עופות, קובה , קוסקוס ומה שמסביב. כדורי בשר עם במיה, דגים ועוד, באמת במבחר ענק שאי אפשר לזכור ולסיום מבחר עוגות וקינוחים.

באמת שמבחר כזה ובאיכות של חומרי גלם וטעם כזה לא ראיתי במלונות.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

20160311_180009

??????????

??????????

??????????

??????????

ארוחת הבוקר בשבת עשירה מספיק גם ללא חביתות ואומלטים, יש מספיק ביצים בשיטות אחרות, ג'חנון ובורקסים ומאפי בוקר מעולים, כל זה כמובן לצד הסלטים, הגבינות המשובחות והדגים כולל סלמון מעושן, דליקטס.

??????????

??????????

ומה הכי היה לי כיף? לשמוע כל הזמן מהצד כמהה אנשים מרוצים ובלי תלונות. אמרתי לכם: תיירות ים המלח אפשר גם אחרת.

??????????

???????????????????????????????

??????????

20160311_142648

??????????

המלון זוכה תעודת מצוינות מטעם אתר tripadvisor   דורג ברשימת 10 המלונות הטובים בישראל מטעם מגזין time out .

 

 

 

שתפו את הפוסט!