24 באפריל 2024 20:50
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון "הרודס" תל אביב – חוות דעתי

 ??????????

 

לפעמים מתחשק לי חופשה ליד הבית ותל אביב קורצת לנו, מה יכול להיות יותר כיף מחופשה במרחק חצי שעה נסיעה במונית מהבית ולהגיע לעולם אחר. מלונות פתאל מפתים אותך כל הזמן עם מבצעים מהשמיים, לדעתי תמיד תבדקו מה אתם מזמינים, האם באמת יש הנחה וכמה. ראינו כבר בטלוויזיה שלא כדאי להאמין לסיסמאות: "חדרים אחרונים" וגם אם אלו חדרים אחרונים באמת יש עוד בתי מלונות! אין לכם שום סיבה לבחור דווקא בהרודס!

ב 5.3.18 קיבלתי במייל: הם הגיעו! מבצעי הקיץ עד 50% הנחה למקדימים להזמין!

מיד הזמנתי ללא היסוס וללא בדיקה ושילמתי 2130 ₪ כאשר מחיר להזמנה באתר:

3,496 ₪ לחצי פנסיון חדר אקזקוטיב. תעשו לבד חשבון כמה זה 50% , אהה סליחה עד 50%.

 

כאשר אתם מזמינים חבילה, ככה זה נקרא במרכז ההזמנות ולא בקבלה של המלון יתכן ותתקלו בבעיה כמוני שתרצו לשנות משהו או כמוני לבטל ארוחת ערב אחת ותיענו בסירוב, אין שינויים.  לא נורא, באנו ליהנות ולא לקטר.

מלון הרודס תל אביב שוכן בכיכר אתרים לצד מלון קראון פלזה (שעובר כעת שיפוץ) והוקם ושופץ ללא הכר על בנין של שרתון מוריה לזיכרוני. בשורת המלונות בכיכר אתרים אפשר למנות גם את ליאונרדו ואת רנסנס. בכלל כל שורת הטיילת מכילה את המלונות היוקרתיים מהילטון עד שרתון. יש לאן להגיע!

??????????

בפרסומים השונים באתר המלון ואחרים מבטיחים לכם נוסטלגיה של תל אביב הקטנה, אפילו תראו שורת פיקוסים בלובי ורהיטים של פעם, זה לא ממש קיים פרט לחדר האוכל ולצילומים על הקירות שמזכירים את הימים ההם.

חוזקות:

המלון נמצא במיקום מצוין.

חדר האוכל משקיף לים והוא מרשים בעיצוב שלו.

החדרים או החדר (אקזקוטיב) נוחים מאוד ומאובזרים ויש מרפסת קטנה.

ארוחת הבוקר מצוינת.

הצוות קשוב ומסייע.

הניקיון מורגש.

תהליך הקבלה , צ'ק-אין וצ'ק-אאוט יעיל וטוב.

לובי מרשים שכולל גם טרקלין עם טלוויזיה ענקית ופסנתר.

יש במלון ספא שלא היינו בו.

חולשות:

ארוחת ערב חלשה ביחס למלון יוקרה.

הירידה לבריכה אינה בסולם אלא בשקעים שאנשים בגיל הזהב מתקשים להיכנס אליה בשל כך.

אין ירידה ישירה לים אלא ב-22 מדרגות (סיוט!).

האמבט בחדר קטנטן ולמעשה אינו יעיל כאמבט.

הצפיפות, חסימת מעברים בבריכה – קטסטרופה ואין מספיק הצללה.

טלוויזיה לא ממש תקינה.

היו לי בעיות התחברות לאינטרנט למחשב (לנייד).

חניה 80 ₪ ליממה, 160 ₪ ל-24שעות (באנו במונית , יותר זול!)

 

זהו, כעת בואו נתרשם יותר לעומק ותוכלו באמת להחליט:

למלון 18 קומות עם מגוון של חדרים מהסוויטה הנשיאותית בקומה 18, חדרי אקסקיוטיב, חדרי דלקס, חדרי קלאב וסוויטות.

הזמנתי חדר אקסקוטיב ושוכנתי בקומה ה-11, הנוף מקסים, רואים את הטיילת עד יפו וחוף הים. החדר די אטום לרעש חיצוני, הוא נח מאוד, שטחי האיחסון כולל ארון בגדים, שידות ומדפים ומגירות ממש בשפע ובהתחשבות בנוחות המכסימלית לאורח. מגבות יוקרתיות, חלוקי רחצה, ערכת מוצרי אמבטיה רגילים. באתר המלון מבטיחים תשורה, אני רק רוצה לקוות ששני בקבוקי מים קטנים לכל החופשה זו לא התשורה שלא הייתה. אל תבטיחו הבטחות!

20180701_1454חדר42

??????????

??????????

??????????

??????????

המיטה כל כך נוחה, למרות שהיא גבוהה, שלא מתחשק לקום בבוקר, זאת ועוד זה המלון הראשון שהכריות היו כל כך מתאימות לי ומפנקות שזה ראוי לציון לשבח.

יש בחדר ספה קלה וכסא ובמרפסת שני כיסאות נוחים יותר.

טלוויזיה "42 שכל הזמן נעצרת לשניות (למי יש זמן לפנות ולחכות לטכנאי שיפריע לך את הפרטיות והחופשה, כשמוסרים חדר ללקוח הוא צריך להיות 100% במלון יוקרתי!!

האינטרנט החופשי לנייד התחבר מיד אך למחשב לא הצלחתי להתחבר ובקבלה לא הסכימו לשלוח סיוע! (אנחנו אוהבים אותך – סיסמת המלון). גלשתי על הנייד כמודם. יש לציין שקיבלתי סיוע למחרת מהיחצ של המלון שפגשה אותי באקראי (יפית) בחדר האוכל לשאלון שביעות רצון ועלתה לחדר ופתרה בדרך מסויימת את הבעיה (העיקר לומר הבעיה במחשב שלך).

תאורה, עיצוב, מרחב תנועה – הכל מעולה.

חדר הרחצה קטן, האמבט עצמו מתאים בגודלו לילד, זרם המים בינוני בעוצמה.

חדר האוכל:

??????????

??????????

??????????

??????????

חדר האוכל מרשים בתאורה ובעיצוב, החלון הגדול הפונה לים לכיוון הטיילת והמרינה מעביר תחושה של רוגע וחופשה. השירות בד"כ טוב ובעיקר בבוקר, קוראל, מי שאחראית בבוקר פינקה אותנו בקווה שנהיה מסטולים ודאגה לנו אבל כללית ארוחת הבוקר מעולה, מפנקת ונותנת מענה לכל הטעמים. אפילו ראיתי שהיה מרק מיסו בבוקר, כמובן תפוחי אדמה בשמנת ופסטות, מבחר עשיר של ירקות טריים, סלטים מורכבים, גבינות של בוטיק, דגים מכל הסוגים ומחומרי גלם משובחים, איקרה לבנה וורודה, סלט טונה שאני בספק אם היה טרי!, חמוצים וזיתים, ביצים וביציות מכל הסוגים כולל 2 עמדות יעילות להכנת אומלטים וחביתות, מאפי בוקר, לחמים ולחמניות, פיצות ובורקסים. דבש ניגר מהכוורת, ריבות, דגני בוקר ועוד ועוד עד בלי סוף ואפילו קפוצ'ינו, קפה או תה ועוגה להתפוצץ!

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

אין ספק שארוחת הבוקר היא ברמה גבוהה.

בארוחת בוקר
בארוחת בוקר

??????????

ארוחת הערב, ניצלתי רק ארוחת ערב אחת, בערב הראשון העדפתי (וטוב שכך) לאכול אצל ניר צוק במאפו! (ברחוב מאפו במתחם של מלון פרימה).

 

ארוחת הערב מאוד בינונית למלון בסדר גודל יוקרתי כזה ובמחירים כאלו, מדובר על ארוחה זוגית במחיר 418 ₪ לפי הפער בין לינה וארוחת בוקר ללינה חצי-פנסיון. במחיר כזה תוכלו לאכול ארוחה איכותית במסעדה.

בערב שאכלנו בו הסיגנון היה "ים תיכוני", כלומר עמדת חומוס- בשר, גרגרים- עדשים בכלי מיוחד עם פיתה, מרוב מרכיבים לא מרגישים את החומוס אבל טעים, חבל שהשף לא מצא לנכון להשלים עם כדורי פלאפל.

בבשרים: קבב על תפוחי אדמה נפלאים, סטייק פרגית ממוצע, חזה עוף על הגריל ושוקיים עוף.  אם השף היה מוסיף עמדת שווארמה או בשר בקר או כבש ההתרשמות הייתה שונה.

??????????

??????????

המינימליזם הזה מאופיין יותר בסלטים: סלטים פשוטים, חסרי מעוף, לא חצילים, לא סלק . להגיש טאבולה קוסקוס, סלט תירס, סלט מיונז, סלט פסטה, סלט גזר, סלט מלפפונים וסלט קצוץ, באמת? מה קרה, השף בחופשה? נכון, היה מבחר של ירקות טריים איכותיים מסביב אבל קצת מעוף! האנטיפסטי היה מוצלח אם כי טבעי ללא תיבול, מרק כרובית היה סיבי ולא טעים, בתוספות שעועית ירוקה ואפונה סביר, תפוחי אדמה בתנור (שכבר היו לנו בקבב) טובים מאוד, פסטה צינורות ואורז. היה דג לברק, עוד עמדה של חומוס-טחינה וחמוצים. והקינוחים מאוד ממוצעים בלי השקעה ביחס לארוחה ים תיכונית בסגנון המנות העיקריות.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

השירות (בעיקר פינוי צלחות) בארוחת הערב חלש מאוד לעומת ארוחת הבוקר.

 שימו לב לסלטים

??????????

??????????

??????????

החוויה שהאורח לוקח עמו מבתי מלון והיא נשמרת לזמן רב היא הארוחות, אז נכון שזה לא ארוחת סוף שבוע אבל מלון שמגדיר עצמו יוקרתי יכול להשקיע קצת יותר אם לא הרבה יותר!

 

הבריכה והים, כללית לגודל המלון הבריכה קטנה יחסית, אבל לא זו הבעיה. כמות השמשיות\צל מאוד נמוכה. המעברים סביב הבריכה חסומים על ידי האורחים שפותחים שולחנות אוכל כאילו זה פיקניק שכונתי (ארוחות המלון, כן). גם לא מפריע לאף אחד לעשן, ואם מישהו המציל? היה אמור בכלל להשגיח אך הראש שלו היה תקוע בסלולרי וכל כמה זמן היה עושה סיבוב נוכחות סביב הבריכה.

??????????

??????????

הגישה לאנשים מבוגרים בגיל הזהב לבריכה קשה מאוד אם בכלל!! אין סולם, יש שקעים בבטון כשהראשון כל כך עמוק שבן אדם מבוגר מתקשה להושיט רגל תוך שהוא נאחז בברזל המעקה ("סולם") ואם נכנסת היציאה קשה שבעתיים. אז נכון, יש כסא נכים אבל מבוגרים זה לא נכים!!

"מלון ללא-עישון" זו רק סיסמה בבריכה.

ואם הירידה לבריכה לא נוחה, הירידה לים זה סיוט של 22 מדרגות בירידה וחזרה בעליה, אז  תשימו לב כשאתם קוראים את זה: "חוף ים צמוד, ניתן להגיע אל חוף הים הצמוד ישירות מהבריכה (פתוחה בעונת הרחצה אפריל – אוקטובר)". גם חוף הרחצה עצמו לא צמוד.

לובי נעים ומרשים אם כי יש לי הרגשה שהאיזור המערבי ליד החלון לא ממוזג.

קבלה
קבלה
לובי
לובי

20180702_195337Aלובי

??????????

זהו, כל מה שכתבתי הוא מההתרשמות האישית שלי ושל רעייתי ואין בו על מנת להצביע על חוויות של אחרים, בטוח שהצעירים והילדים ותיירים נהנים שם עד אין קץ, וודאי אלו שפתחו שולחן עם המבורגרים וצ'יפס עם בירות וחסמו כל אפשרות לזוז בבריכה.

 

חופשה נעימה!

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!