19 באפריל 2024 4:04
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון מדי טרה נתניה Medi Terre

??????????

20181121_151551A

נתניה הולכת ותופסת מקום גבוה ברשימת יעדי התיירות (פנים וחוץ) זאת הודות לקרבה לתל אביב, לטיילת חוף הים של נתניה, מסעדות ואתרי בילוי ובתי מלונות חדשים עם מחירים אטרקטיביים.

מלון Medi Terre נבנה לפני שנה, הוא ממש חדש, זהו מלון בוטיק לתיירות ועסקים והוא אכן ממוקם על הטיילת וממש נושק לחוף.

מלון "מדי טרה" ( (MEDI TERREהנו מלון בוטיק אקסקלוסיבי חדש בנתניה. בין אם אתם מתכננים חופשה זוגית רומנטית או חופשה משפחתית, חשוב שתדעו שהמלון שוכן קרוב לשפת הים, רק לחצות את הכביש – ותמצאו את עצמכם בחוף ים מקסים ובו בתי קפה נעימים, שמשיות וכסאות נוח.

??????????

??????????

??????????

למלון שבע קומות, הוא שוכן באיזור שקט ואין צורך להגיע אליו דרך המרכז השוקק, גם היציאה לתל אביב מאוד מהירה. למלון 60 חדרים אשר מחולקים לקטגוריות שונות, מפנקים ומרווחים מאד.  בין היתר מציע המלון חדרי משפחה, חדרים זוגיים, יחיד, ביזנס ועוד. כמו כן נבנו בו גם ארבע סוויטות מפוארות עם ספא פרטי בכל אחת. בהזמנת שני חדרי אירוח סמוכים, הופכות הסוויטות למתחם פרטי שבנוסף לספא יכלול גם חדר אוכל פרטי.

אני התארחתי בחדר דלקס עם נוף פנורמי לטיילת ולים, ממש מיני סוויטה, החדר פונה לנוף לים ויש לו מרפסת גדולה. במלון הזה לקחו בחשבון את כל הפרטים הקטנים במחשבה על צרכי הלקוח ושביעות רצונו. זה מקבל ביטוי בפרטים קטנים כגדולים, לדוגמא מתלה למעילים, תאורה, שקעים, חלוקים ועוד.

??????????

??????????

??????????

החדר הגדול מאוד מחולק ע"י מחיצה לאיזור עם פינת ישיבה סלונית ובו 3 מיני ספות מפנקות ושולחן אירוח. בחדר יש גם שולחן מזנון עם מכונת אספרסו עם קפסולות. אפשר לקבל גם קומקום לפי דרישה.

המיטה מאוד נוחה, גדולה מאוד ואם פותחים את הווילון היא משקיפה לים.

??????????

העיצוב המהודר של החדרים מהווה קבלת פנים המשרה נינוחות. בעיצובם בוצע שימוש אך ורק בחומרים ידידותיים לסביבה. את הריהוט לחדרים, המספק נוחות מקסימלית, עיצבה החברה האיטלקית GERVASONI .

החדרים מאובזרים היטב: מערכת מיזוג אוויר אישית שחוסכת באנרגיה, כספת בילט-אין, טלפון, טלוויזיית LED, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי במהירות גבוהה, מיני-בר, מצעים מעוצבים ובחדר הרחצה מוצרי טיפוח יוקרתיים. בנוסף, בכל חדר נמצאים מייבשי שיער, מגבות, חלוקי רחצה וכל מה שדרוש כדי להפוך את החופשה לחוויית אירוח ייחודית.

אני חייב לציין את החיבור המהיר והידידותי ל -WI-FI , משהו שבמלונות אחרים חוויתי לא אחת בקשיים.

חדר הרחצה משדר פינוק ויוקרה, הכיור גדול מאוד ונח לגישה, מוצרי הטיפוח והרחצה יוקרתיים, המגבות גדולות מאוד עם פס זהוב, לשירותים יש מתקן שטיפה אינטימי, על הכל חשבו כאן כולל מגבונים זעירים אינטימיים.

בכניסה יש ארון בגדים מרווח, מתקן למזוודות קבוע ואפילו כף נעליים ואביזרי ציחצוח…

כל חדרי הדלקס הם עם נוף לים, לחדרים הסטנדרטיים ובסופריור כמו גם לסוויטה נוף צדדי לים. כל החדרים נראים לי די מפנקים, אמנם מכונת קפה יש רק בחדרי הדלקס החדר מותאם לזוג + 1 ויש בחדר כורסא הנפתחת למיטה נוחה במיוחד.

20181121_141646

הסוויטה זה סיפור אחר לגמרי, יש בה סלון, חדר שינה, חדר שירותים עם בידה וחדר ספא מפנק עם ג'קוזי וסאונה מיוחדת פרטית ובנוסף מקלחון, זה חדר בגודל 68 מ"ר. המיטה קינג סייז ענקית, אין דברים כאלו, בהזמנת שני חדרי אירוח סמוכים, הופכות הסוויטות למתחם פרטי שבנוסף לספא יכלול גם חדר אוכל פרטי. ואתם יודעים מה המחיר ללילה עם ארוחת בוקר? לא יותר מחדר במלון 5 כוכבים (אם בכלל יש כאלו) בתל אביב.

??????????

??????????

??????????

כל המלון מעוצב בסגנון אירופאי, במסדרונות מוצגות יצירות אמנות וויטראז'ים המעניקים גם הרגשת יוקרה וגם חמימות.

בקומות 1-3 יש 16 חדרים בכל קומה.

ובקומות 4-7 יש 3 חדרים בכל קומה כולל הסוויטה, מה שמאפשר גם למשפחה מורחבת להתארח בקומה שלמה שתהיה סגורה לכבודם.

חדר הסטנדרט כמובן צנוע יותר ויש אפילו חדר סינגל למי שבא לבד, בעיקר מתאים לאיש עסקים שבא לנתניה.

יש גם חדר משפחה שמתאים ל 5 איש. וכולל חדר עבודה

??????????

אם מדברים עסקים יש חדר ישיבות קטן אבל מאוד מסוגנן ושני משרדים פרטיים קטנים המצוידים באופן מלא בכל הציוד המשרדי הדרוש, כולל אינטרנט מהיר. השימוש במשרדים הוא חינם לאורחים ובתשלום למי שמעוניין בכך.

??????????

??????????

הלובי מהודר, שתי נברשות נוצצות מדהימות ופינות ישיבה שלא תרצו לקום. לרשות האורחים טרקלין הלובי, בו אפשר להשיג בכל שעה מגוון רחב של משקאות, קינוחים ונשנושים.

הקבלה ידידותית, דוברת את השפה שלכם ופועלת 24 שעות .

??????????

??????????

 

יחצ
יחצ

??????????

צ'ק -אין -אאוט כמקובל 15:00 קבלה, 11:00 פינוי. בשבתות וחגים עזיבה בשעה 14:00 או בתיאום עם הקבלה.

למלון חניה בחניון הבניין אבל יש חנית רחוב בשפע ובחינם.

המלון הוא ללא עישון ויש קנס למעשנים בחדרים.

המלון מגיש ארוחת בוקר מעולה ועשירה על בסיס חומרי גלם איכותיים, ירקות, דגים מלוחים ומעושנים, גבינות, ביצים ושקשוקות , פנקייק , דייסה, ריבות תוצרת בית עשירות בפרי, דגני בוקר, יוגורט, עוגות, מיצים טבעיים ושתיה חמה, לא חסר כלום ( התפוצצתי!).

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

האירוח במלון הנו על בסיס BB במהלך השבוע ובימי שישי על בסיס HB. בקומת הלובי בראסרי  the butler עם תפריט בו משולבות מנות מהמטבח הצרפתי ומהמטבח האיטלקי ים-תיכוני.

הבראסרי יהיה פתוח הן עבור אורחי המלון והן עבור הקהל הרחב. אורחי המלון ייהנו מכניסה חופשית לחוף תמנון, שנמצא מספר צעדים מפתח המלון. הכניסה לחוף כוללת גם שמשייה וכיסא ללא עלות. למלון תעודת כשרות מטעם הרבנות נתניה.

 20181122_0812AA

איפה כל זה?

מלון מדי טרה

כתובת: שד' ניצה 20 נתניה

www.mediterrehotel.com

Reservations1@mediterrehotel.com

09-9737333

להשוואת מחירים בין מאות אתרים ולדיל הכי משתלם במלון מדיטרה נתניה

 

 

 

שתפו את הפוסט!