24 באפריל 2024 23:33
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון רויאל רימונים ים המלח

 

 

l

 

במקום הכי נמוך בעולם המלון הנכון, הגבוה ביותר והחדיש מכולם . שווה לנסוע את כל המרחק ולחצות את המדבר בשביל להגיע לכאן. כאן במלון מצאתי את הספא הכי משוכלל ונאה בים המלח, את החדר בין הטובים אם לא הטוב ביותר בים המלח והייתי בכמה וכמה בתי מלונות כאן, האוכל והמשקאות ברמה מאוד גבוהה ומוקפדת, מתקני מלון ובריכה מעולים ונוחים.

במלון כ-400 חדרים, השתכנתי בחדר דלקס עם נוף פנורמי משגע לים המלח. בחדר פינת ישיבה, שולחן כתיבה ועבודה למחשב, מיטה ענקית, טלוויזיה LCD הניצבת על מזנון ובו גם מיני בר מקרר, פינת תה וקפה, מרפסת שיזוף משגעת עם נוף לים ולבריכה, חדר אמבט מפנק ומאובזר וארון בגדים שמתאים לו ולה ולכל מה שארזתם ( ארזתם לבד?).

למלון חניה  מרווחת משלו אולם כל מלון בסביבה לפעמים הוא מלא והמלון היה בתפוסה מלאה מה שמחייב לפעמים פתרונות אחרים ויש פתרונות.

הקבלה אדיבה ויעילה גם בצ'ק אאוט ויש בה די עובדים ועמדות ובכלל יש לציין את שירות הקבלה ופניה כל בעיה לשבח!

כמי שבא מהתחום הקולינרי ברור שהתמקדתי בחדר האוכל, ובאוכל…. ביקרתי גם בחדר האוכל וגם בטרקלין, מה שמאפיין את הארוחות בטרקלין זו האינטימיות, השקט, העיצוב של המנות, שתיה , יין או בירות, מיצים ותוססים חופשי. ומה שמאפיין את חדר האוכל זה הכמות והמגוון הגדול יותר.

גילוי נאות: המלון שידרג לי את ההזמנה לפנסיון מלא, אל תלכו על זה. הארוחות כל כך משביעות וטעימות שאין צורך בפיטום הזה שמציב לך לוח זמנים של ארוחה נוספת. אם אתם אורחי המלון בחדרים המשודרגים עדיף לנצל את אירוח הביניים החלבי בטרקלין. איכות ללא פשרות!

הטרקלין הוא מקום נעים וחביב לבלות את השעות הפנויות במשך היום ולא רק לארוחות והוא משקיף על נוף ים המלח מהספות מפנקות. במקום יש עיתונים וטלוויזיה. מעט מעל פינות הישיבה יש גלריה בה מגישים סלטים, מאפים, מבחר גבינות משובחות, ירקות ורטבים, פירות טריים, פירות יבשים ועוד ועוד. רעבים או צמאים לא תצאו מכאן.

בערב מוגשת כאן ארוחת ערב אינטימית בקלאסה. אני בחרתי לטעום כאן את ארוחת ערב שבת.

בר סלטים עשיר פלטות סושי, צלוחיות אישיות עם כרובית מטוגנת וטחינה וצלוחיות גורמה של כבד קצוץ אמיתי ואיכותי. ואפילו סלמון מעושן. המנה הבשרית שזכתה באהדה שלי אסאדו עגל חלב, ממש קונפי עגל שנמס בפה יאמי! ועוד.

אולי הקדמתי מאוחר למוקדם… סתם התלהבות..

הגעתי ביום חמישי לסופ"ש קצר עד מוצ"ש. מחיר לחצי פנסיון שהציעו לי 1780 שקל, הלכתי על זה. בחדר חיכו לי כמה פינוקים מהשף חיים דיין אותו פגשתי במלון אחר בים המלח. זה לא סוד שהייתה חסרה יד קולינרית במלון רויאל

רימונים. נראה לי שהבחירה של שף חיים דיין הייתה בחירה נכונה, על כל פנים בעקבותיו החלטתי להתנסות במלון הזה.

ארוחת יום חמישי עשירה מאוד, קצרה היריעה מלתאר את תכולתה, אפשר להתרשם מהצילומים או מהמיטב שבחרתי. מבחר סלטים מהם מאוד אהבתי סלט זיתים מבושלים אולי עם מנגולד?, מפרום, אסאדו, יקיטורי פרגיות, מקלובה. ועוד, יש שם פינה של סלטים מזרחיים קבועה ואנטיפסטי  במגוון  רחב לב ועוד. פשוט לבוא רעבים… כי הכל היה טעים ולא נדבר על קינוחים.

ארוחת הבוקר גם היא עצומה כמקובל במלונות שקבעו את המושג "ארוחת בוקר ישראלית",  בר ירקות להרכבה מפה ועד הודעה חדשה או פינה שמכינים לך סלט. מבחר עצום של גבינות חתוכות, גבינות רכות בטעמים, או פינת גבינות קשות. דגים מעושנים , כבושים , ומלוחים, דגנים ופירות יבשים, יוגורטים, עמדות של הכנת חביתות וביציות ללא תור… מאפי בוקר שקשוקה מלוואח ועוד ועוד רק תגיד מה בא לך…

https://youtu.be/Dm8QLQnIt8I

ארוחת צהריים, בדרך כל מזמינים חצי פנסיון כי צריך שיהיה מקום לארוחות הערב… אז מה היה לנו? כרגיל בר ירקות ובר סלטים ופינה מזרחית, שווארמה,  בשרים, קציצות ברוטב, נקניקיות, עוף צלוי, וכבדים על הגריל תוספות ומרק טעים . וכמובן קינוחים עוד.

ארוחת ערב שבת, אמנם אכלתי בטרקלין אבל הצצתי לחדר האוכל: כמובן יין לקידוש, בר סלטים עשיר מאוד, עגל חלב  מדהים, קוסקוס, ירקות, בשר ראש, ועוד. אנטיפסטי עשיר בבר הסלטים, או בשרים קרים ורולדות טעימות ומומלצות, דג ממולא וכבד קצוץ שהיה מאוד טעים ומצד שני של כדור הארץ עמדת סושי מדהימה. עלי גפן, כרוב ממולא ( מלפוף), ובצלים ממולאים,  אי אפשר להפסיק לזלול.. והקטע הכי מצחיק זה שמישהו נכנס ושואל על שניצל והמלצר עונה לו אתה בא למלון  בשביל שניצל? הנה יש לך אווזים, ואסאדו, ארטישוק ממולא או צלי כתף,… כן כמובן היו דגים וגם דג מרוקאי חריף, וטנזיה עם עושר של פירות יבשים, או למי שרצה  יש גם פסטייה, ועוד וכמובן תוספות. ואי אפשר בלי מבחר קינוחים.

 

אחרי כל האוכל הזה יש בידור במלון ( כל ערב ) והקהל נהנה ורקד , זה סימן שהאומנים ממש טובים.

את ארוחת הבוקר כבר אכלתי גם בטרקלין , היה עדיף לי האינטימיות והאיכות ולא להתפטם מדי , כי חדר האוכל מלא בפיתויים. אז רק צילמתי וזהו.

https://youtu.be/HTeKCA9xQUs

ספא. התארחתי בספא VIP  גם כאן אתה  מוצר יותר שקט, פחות צפיפות ודי נעים כאן, יש ג'קוזי לששה אורחים ובריכה אינטימית עם מים מינרלים חמים.

יש סאונה יבשה וסאונה רטובה ומקלחות, וכמובן מבחר ענק של טיפולים. אני בחרתי  טיפול ארמוטרפי שזה עיסוי שמנים עדין ונעים, שלווה ורוגע. המטפלת הייתה מקצועית וגם שוחחה עימי על בריאת הגוף ודיאטות, גם החמיאה שאין לי שכבות שומן  בסך הכל בהשוואה לאנשים אחרים. רעייתי עשתה טיפול באבנים חמות הכול גם עיסוי בשמנים וגם דיווחה על מקצועיות. הספא בסך הכל נעים יש קבלה  נוחה ונעימה , עמדת קבלה, מגבות, חלוקים, שתיה. לדעתי באופן כללי בהשוואה למלונות אחרים ששהיתי זהו הספא הטוב היותר עד עתה ששהיתי בו. הערה , לדעתי הספא   VIP  זקוק ליותר תשומת לב לתחזוקה וניקיון, בעיקר גריפת מים.

הבריכה החיצונית פנטסטית, יפיפייה אבל המים קרים!

לובי נעים, לא השתמשתי בשירותי לובי וארוחות (כמה אפשר) המלון ממש יפה מרווח ונעים. 4 מעליות איטיות להחריד! , חנויות לשופינג, מכון יופי, חדר משחקים, אולמות להרצאות. יש לציין שעל אף שהיה כנס רפואי מצאתי מלון שקט ואדיב.

 

שתפו את הפוסט!