20 באפריל 2024 7:28
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת בנחלה – פנינה קולינרית בנהריה

??????????

נהריה זו עיר תיירות, עיר מיוחדת שיש בה רחוב אחד תוסס אולי כמה מרכזי קניות בידור והאכלה והיתר ( חוץ מחוך ים אדיר) סמטאות שקטות ובתים של פעם, שם בין הבתים של פעם ברסקו מסתתרת מסעדת בנחלה, הייתי שם לפני שנתיים ולא היה לי ספק שכעת בחופשה הצפונית שלי אני חוזר, וכמה טוב שחזרתי. כעת אני מלא.

אני אוהב את נהריה, ירח הדבש שלי היה שם, נסענו בכרכרה לפרדי דורה לאכול ביצה רוסית שעשויה מהשמאלית. כעת חזרנו שוב לאכול מהאוכל הנהדר (בלי כתבים ובלוגרים שותפים על המנות) להתענג מטעמים אמתיים של אוכל שמבוסס על חומרי גלם מעולים.

המסעדה נבנתה על נחלה משפחתית של כ 10 דונם, בעיצוב כפרי אירופאי ב2005 על ידי רן פרידמן שהחליט לחזור לגור במחוזות נוף ילדותו. הצעד התחיל בטיול של יומיים לאזור, אליו הצטרפה רעייתו לעתיד אדית – תל אביבית מבטן ומלידה, ובעודם מתהלכים בנחלה הישנה של המשפחה, משק חקלאי משנותיה הראשונות של נהרייה כך נולדה הנחלה כעבור זמן מה גם האח הגדול זיו נשבה בקסם, והחליט לעזוב את עולם ההייטק ולהצטרף ליצירה.

??????????

מוקפת גינה קסומה ופינות חמד לישיבה, בנחלה מעניקה לאורחיה חוויה ייחודית. יצא למסעדה שם של מוסד קולינרי בצפון ובכלל, בזכות האוכל המשובח, השירות אדיב, האווירה נינוחה והנוף המרהיב.

הנחלה היא מסעדת ביסטרו עם תפריט עשיר יחסית אבל מאוד מוקפד הייתי אומר אפילו שמרני, מה שטוב ואנשים אוהבים לא מחליפים. מובטחת חוויה המורכבת מ 3 דברים: אוכל טוב, לצד מאפים שנאפים מידי בוקר, עוגות וקינוחים המיוצרים במקום ולאחרונה גם גלידות מדהימות, התפריט אקלקטי הכולל בשר אנטריקוט מיושן היישר מרמת הגולן, דגים טריים, כריכים, סלטים פסטות ועוד והכול תוך כדי הקפדה על חומרי הגלם הטבעיים והאיכותיים ביותר וצוות מטבח מוכשר ומקצועי שנמצא איתנו כבר הרבה שנים.

??????????

שירות נעים ומקצועי, כל הצוות עובר הדרכות מקצועיות קבועות ע"י גורמים חיצוניים בנושאים שונים ותשומת לב מרבית ניתנת על נושא השירות.

אווירה שלווה שכוללת מוזיקת רקע נעימה, חצר גדולה ירוקה ופורחת שכן מסעדת בנחלה נמצאת בלב מטע עצי פקאן וגן קסום המקיפים אותה מכל עבר.

זהו בכללי ( חוץ מהצר שעושה שמחה לילדים ומשפחות) והעיקר שבא לי לספר זה שהגעתי ( אגב פעם שניה גם אשתקד) למלון בצפון שהיה לו קשה להציע לי ארוחת ערב עם עוד 50 אורחים ואז קליק סימסתי או משהו לזיו שהכרתי בביקור הקודם אולי אני יכול להזמין שולחן לזוג, וכמה שמחתי שלמרות שמפוצץ שם בערב שבת מצאו לי מקום, ואתם יודעים מה זה היה שווה.

 

אז נכנסו התיישבנו והנה מה שאכלנו

ראשית הפוקצ׳ה הזו שנאפת בתנור אבן בליווי שמן זית עגבניות מרוסקות, טחינה, פסטו  – זו פוקצה ערמומית היא כל כך פריכה רכה קריספית וטעימה שמזל שהצלחתי לצלם את הקצה. (24 ₪)

 ??????????

קרפצ'יו סינטה בקר, שמן זית, מיץ לימון, שבבי פרמז'ן, עלי ארוגולה טריים, בלסמי מצומצם ומלח ים אטלנטי, מה לומר מנה גדולה עשירה עלי הרוקט מאוד משתלבים בטעמי הבשר והבלסמי וכמה טוב שיש פוקצ'ה לספוג רוטב כזה ולעצום עיניים. (48 ₪)

??????????

סביצ'ה דג ים טרי הפעם דג מוסר, בצל סגול, צנוברים, פרי העונה, פטרוזיליה, נענע ויוגורט, כל כך הרבה אושר במנה הזו ששום תיאור לא יוכל לה. (48 ₪ )

??????????

פולנטה קרם מתירס טרי, פטריות צלויות, אספרגוס, פרמז'ן ונגיעת שמן כמהין, זו מנה מסורתית כאן כי כבר טעמתי פעם קודמת, הייתי מגדיר אותה פולנטה בלאדי בלי חוכמות בלי סינון תירס טרי מגורד מבושל עם התוספות הנדרשות והפטריות הצלויות , סוף הדרך. ( ע"ח הבית)

??????????

לעיקריות הזמנתי סטייק אנטריקוט 300   גרם, תפו"א אפוי בשמן זית ורוזמרין, קרם שום ופלפל שושקה קלוי. אני חייב ווידוי כבר כמה שנים שאני לא מזמין סטייקים במסעדות, אני לא תמיד סומך עליהן וזו מנה יקרה, כאן הזמנתי בעיניים עצומות ולא הצטערתי. סטייק ברמת עשיה מדיום מדויקת, שמנוני במידה מדויקת רך ללעיסה כמו שחלמתי וטעם הבשר משובח. ( 125 ₪ )

??????????

היא הזמינה סטייק פרגית בהוייסן, על מצע אורז עם אטריות ושעועית ירוקה מוקפצת. הפרגית מצופה ברוטב כמו טריאקי עשיר חרוך כראוי וטעים, מנה נדיבה ש"נאלצתי" לעזור לה השעועית פריכה עם טעם מודגש והאורז טעים (78 ₪)

 ??????????

הקינוחים שהזמנו

עוגת גבינה אפויה קלאסית בליווי סורבה תות, תיזהרו זו עוגה עוגה מי שיוכל לחסל אותה אחרי ארחה כזו ,כבוד, משהו נדיר במחוזותינו ולא דומה למה שדמיינתם, הנה כעת אולי תבינו. (42 ₪)

??????????

פאי לימון חלומי, קרם לימון וקוצי מרנג שרופים, זה באמת פאי חלומי מומלץ בכל פה.

??????????

כאן הפתיעו אותנו בצלחת קינוחים של גלידות תוצרת הבית קוקוס, מלון, קרמל מלוח ושלל פוטיפורים , התפוצצנו!

 ??????????

בחצר המסעדה יש לילדים מתקני משחקים הממוקמים על כר הדשא הנרחב לצד מגוון הפעלות בכל אחד מימי החופש ובשבתות בשעות הצהריים, פינות יצירה, מתנפחים ועוד.. המסעדה הממוקמת בלב מטע פקאן המשתרע על פני 7 דונם, מוקפת מדשאה ענקית ומטופחת, עם שלל בימבות ומתקני משחק לילדים, שמאפשרים טיפוס, גלישה, זחילה, קליעה למטרה וכדורגל. אפילו ארגז חול התקינו כאן, במטרה להקל עליכם ליהנות מהתפריט, בעוד שזאטוטיכם מבצעים אימונים מפרכים על המתקנים בסמוך ובקשר עין עם המסעדה. בשירותים המרווחים יש פינת החתלה, ואפילו מיניקות ימצאו פה מקום. זה המקום שהילדים יכולים להתרוצץ עד שיתעייפו – בזמן שההורים נהנים מהארוחה ומרגע של שלווה. בנוסף מציעה בנחלה מנות מיוחדות לילדים כמו שניצלונים עם צ'יפס, מיני-המבורגר, פסטה לבנה / אדומה, פיצה וחזה עוף על הגריל (ללא גלוטן). בסיום הארוחה הילדים יכולים ליהנות מקינוחים מפתיעים שמותאמים במיוחד עבורם.

 ??????????

??????????

כתובת: יצחק שדה 17, רסקו , נהריה

www.banahala.co.il

שתפו את הפוסט!