29 במרץ 2024 16:23
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת הארוויס מסעדת בשרים מהמעשנה של Harvey's

IMG_20190708_AAA142832AAA

איך שנכנסתי למסעדה הנמצא בירושלים ברחוב בן שטח ופגשתי את דריו, אמרתי לו ארגנטינה!

כן המבטא ואהבת הבשרים של דריו שמנהל את המקום יחד עם השף חיים (הרווי) סנדלר מנאבת מהרגע הראשון הצלחה בבחירת מסעדה לארוחה ואכן כן.

לרגל הקיץ מתחדש מסעדת HARVEY'S של שף חיים (הרווי) סנדלר, מעשנת העץ הראשונה והיחידה באזור ירושלים ובין הבודדות בארץ. המסעדה שנפתחה לפני כשנה מציעה מגוון עשיר של בשרים מעושנים בעץ בעישון איטי, בסגנון ברביקיו אמריקאי.

 

צלעות טלה HARVEY'S צילום Andrew Malakhovsky4
צלעות טלה HARVEY'S צילום Andrew Malakhovsky4

HARVEY'S – מעשנת העץ היחידה באזור ירושלים מרעננת את התפריט לכבוד הקיץ ולראשונה בארץ מציגה סלמון בעישון עץ ארז

סלמון מעושן בעץ ארז HARVEY'S צילום Andrew Malakhovsky5
סלמון מעושן בעץ ארז HARVEY'S צילום Andrew Malakhovsky5

התפריט החדש לקיץ 2019 מציע מגוון מנות פתיחה מיוחדות ביניהן אנטי פסטי, טקסס ברביקיו צ'יקן, טאקוס תירס, מגוון סלטים, כנפיים עוף ועוד. החידוש האחרון במנות העיקריות בתפריט: סלמון עץ ארז לצד פלטות בשרים מעושנים בין 12 ל-18 שעות בהרכבה אישית, מבחר סנדויצ'ים עם בשרים שונים, שורט ריבס, ספר ריבס כבש, שאטו בריאן, מדליוני פילה בקר, אנטריקוט ועוד.

בנוסף הוחלף הגריל גז לגריל פחמים המשפר מאד את טעמי המנות ומעניק ניחוח של בשרים של פעם.

שף הרווי סנדלר: "האהבה האמיתית שלי הייתה מאז ומתמיד לבשר, ובמיוחד לסוגים שניתן ליישן ולעשן. ההצלחה האדירה של מסעדת HARVEY'S  היתה הרבה מעבר לציפיות. אנשים נהנים מאד מהבשרים שלנו, אני ממש מרגיש שהבאתי את חווית הברביקיו האמריקאית לאזור ירושלים. לאחר כשנה של פעילות, הגיע הזמן לצאת עם תפריט חדש ומרענן ואני גאה על כך שאני מביא לראשונה את הבשורה החדשה לסועדים – סלמון על מעשנת עץ  וזהו עוד אחד מהחלומות שלי שהצלחתי להגשים".

??????????

??????????

??????????

??????????

אז בעצם זו מסעדה אמריקאית עם קריצה מקסיקנית טקסנית והיא פשוט משובחת. בסיום הארוחה שם אמרתי , הצורה של הכנת הבשרים במעשנה מדגישה במדויק את הטעם של כל נתח, הטעם הבשרי העסיסי והמרקם של האנטריקוט, הטעם והרכות של הבריסקט  שעבר 14 שעות בעישון עץ אלון והיקורי הוא מדהים אפילו ממכר כי לא נמצא במחוזותינו, והאסאדו השומני המתקתק שמתפרק בפה אחרי 12 שעות בעישון עץ דובדבן. אפילו ברגעים שאני כותב את החוויה הזו אני חווה געגוע עמוק לטעמים האלו שהמון זמן לא פגשתי אם בכלל.

מתוך מנות הפתיחה העשירות פתחנו במנה מקסיקנית טאקוס תירס רכים פולו לוקו – חזה עוף על האש, ברביקיו צ'יפוטלה ודבש, גוואקמולי, קולסלואו, סלסת מנגו וכוסברה (38 ₪) מנה שהזכירה לי ימים שהייתי בעבודה באל פאסו, לבלוע עם כל הרוטב. מנת פתיחה כיפית.

??????????

??????????

המשכנו עם מנה מיוחדת מהודרת, סלט ברביקיו עוף ואננס חזה עוף ברוטב ברביקיו, בייקון כבש, עלי חסה, כרוב סגול, בצל סגול, עגבניות שרי שקדים מעושנים וויניגרט רימונים וסילאן (58 ₪) מנה עשירת טעמים כל ביס לוקח אותך למחוזות אחרים, כל המרכיבים כל כך רעננים וטריים שזה מדהים.

??????????

20190708_141352A

למנה העיקרית דריו הכין לנו פלטה מדהימה, בריסקט 14 שע' בעישון עץ אלון והיקורי ( 32 ₪ ל100 ג' ), אסאדו 12 שע' בעישון עץ דובדבן ( 38 ₪ ל100 ג'- מינימום 300), אנטריקוט 4 שע' בעישון היקורי ( 58 ₪ ל100 ג'- מינימום 200) וצ'וריסוס כשעה בעישון מסקיט (28 ₪ ליחידה 170 ג') לצד הבשרים ניתן לבחור תוספות:בחרנו טבעות בצל ג'מבו ביתי ( 28₪), תבשיל שעועית ובשר מעושן ( 32 ₪). תשנעו זו פלטה מעולה הטעמים של הבשר הרכות והמרקם המתפרק לצד העסיסיות של הבשר זה משהו שלא פוגשים כל יום , צריך להגיע 4 אנשים ולבקש את כל סוגי הבשרים בשביל לחוות עוד ועוד טעמים , הרכות של הבשר זה כמו חלום על  עננים רכים.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

IMG_20190708_142926_174

התוספת של תבשיל השעועית זה להזכיר את הצ'ילי של סרטי המערב הפרוע, זו לא תוספת זו מנה!! חחח, והבצל המטוגן זה בכלל שונה מכל מה שמתייג את המנה הזו זה עולם אחר קריספיות וציפוי אחר לגמרי, מעדן.

היה קשה לשכנע אותי לקינוח, הסופלה שוקולד מדהים במו פלאן ממולא בלבה של שוקולד. מנה עשויה כהלכתה ומוגשת עם כדור גלידה.

??????????

20190708_145712A

מסעדת הארווי'ס היא ללא ספק מסעדה מומלצת, ימשת המעשנות  מספקות מגוון מיוחד ויחידי בכל ירושלים של בשרים וכעת גם דגי סלמון בעישון שמעניק לבשר את כל האהבה הדרושה להכנת מנה הגונה של בשר או דג. אז לא חייבים לנסוע לטקסס – מקסיקו בשביל האוכל האהוב משם.

שף הרווי סנדלר, יליד קנדה עשה עלייה בשנת 2010 מוונקובר. סנדלר סיים את לימודיו כשף בשנת 2002 וקיבל את העיטור הקנדי RED SEAL. לאורך כל תקופת הכשרתו רצה להגשים את החלום הציוני ולעשות עלייה לישראל.

הרווי פתח מסעדות וחברת קייטרינג ועם השנים הפך להיות המוביל בקייטרינג הכשר בוונקובר לאירועים של עד 650 איש. הרווי עלה לישראל והמשיך לעסוק בתחום הקולינריה ובהמשך עסק גם באירועים פרטיים שם פגש בשותפו העסקי אשר יחד רכשו את גבריאל הירושלמית- והמשיכו את המסורת המאפיינת – מסעדת שף העושה שימוש בחומרי גלם משובחים תוך הקפדה יתרה על פרטים. לפני  כשנה פתח הרווי את מסעדת HARVEY'S  וכך הגשים חלום. הרווי אומר שכל יום מגשים עוד ועוד חלומות לעצמו ולסועדים במסעדתו.

שורט ריבס HARVEY'S צילום Andrew Malakhovsky3
שורט ריבס HARVEY'S צילום Andrew Malakhovsky3

ב"הארוויס" תוכלו ליהנות משרים בסגנון ברביקיו אמריקני בדיוק כמו שבשר צריך שיטפלו בו. תפריט המסעדה, בכשרות מהודרת ירושלים, כולל מגוון עשיר של מנות בשרים מעושנים בעץ, בעישון אטי המעניק להן את הטעם המקורי והמופלא כל כך, שיותירו אתכם נפעמים, שבעים ומרוצים עד הגג של הארוויס!

אתר https://harveys.co.il/

 

כשר למהדרין.

בן שטח 7, ירושלים 02-6246444  שעות פתיחה:   יום א'-ה' 12:00-23:00 יום שבת: מצאת השבת-23

שתפו את הפוסט!