29 במרץ 2024 13:54
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת צ'מפיונס לא רק לאלופים

מסעדת צ'מפיונס לא רק לאלופים

כאשר קיבלתי הזמנה למסעדת צ'מפיונס בכפר המכבייה נכנסתי לאתר REST לתהות על קנקנה.

בר ספורט אמריקאי עם נגיעות אסיאתיות סיקרן אותי. נותר לי רק לחפש בת זוג בלוגרית מתאימה. הבורגנית מאלנבי היפיפייה ענבל לא היססה וזה כשלעצמו החמיא לי והיה שווה.

 

המסעדה שוכנת בתוך הלובי של מלון הסוויטות של כפר המכבייה ויש לה חניה בשפע וללא תשלום. יש חלק פנימי נוח ונעים ויש גם חצר מרפסת שכעת היית בחלקו גם סוכה.

המקום כמובן כשר.

גילוי נאות : הייתי אורח המקום

מראש ידעתי שלענבל יש חולשה לאוכל אסייתי ולכן בחרנו מהראשונות משהו שידגום לנו את היכולת. מראש קבענו שנחלוק במנות על מנת לקבל חוות דעת מלאה.

המקום מציע מספר מנות טפאס נחמדות כמו שיפודי יקיטורי סיגר טלה או אמפנדס אבל אנחנו העדפנו פוקצ'ה ומטבלים אשר הגיעה עם טפאנד זיתים שחורים, פסטו קלאסי ללא פרמזן, וספייסי מיונז 19 ₪

 

 

 

 

ענבל הזמינה מרק טם יאם – מרק צח המעודן בחלב קוקוס ולמון גראס בליווי ירקות ונתחוני עוף.

הירקות כמובן היו פריכים כמו שצריך אולם טעמו של המרק היה עדין לטעמה של ענבל, ומאידך לי הוא היה בדיוק בטעם הנכון למי שלא נחשב חסיד של חלב קוקוס יש לציין כי ההגשה נאה מאוד. 42 ₪

אני הזמנתי גיוזה – מבחר כיסונים יפנים ממולאים בעוף, בקר וצמחוני, ברוטב סויה מתקתק. כבר בבית היה ברור לי שאזמין את זה. ראשית זה מוגש בכלי אידוי מקורי כמו שצריך לדים סאם.

 

 

 

 

 

 

בתוכו היו מונחים בכבוד ארבעה כיסונים מאודים על מצע ירקות וכלי עם רוטב סויה נפלא.

 

 

 

 

 

 

טעמתי שניים שהיו טעימים לי , ענבל אמרה משהו על המילוי אולם אחרי שטבלה בסויה חוות דעתה השתפרה. אולי מאחר וכתוב "מבחר" אולי הם שונים זה מזה. על כל פנים בהחלט מנה נחמדה.  52 ₪ .

 

 

 

 

על השולחן היה תפריט קוקטלים לקיץ וענבל החליטה שאם לחגוג אז עד הסוף

היא הזמינה קוקטיל WOO WOO – וודקה, קרנברי, תפוזים ושנפס אפרסק שסידר לה את הראש במקום. מה שאומר שהיה לה נפלא. 22 ₪

 

ואני הזמנתי מוחיטו אשכוליות  – עראק, אשכוליות, עלי נענע, קרח כתוש ודבש  , כי אחרי המוחיטו של יוסי בן אודיס בטרקלין אני מכור. האמת אני לא רואה אותיות קטנות והספיק לי לראות מוחיטו בתפריט. אבל בטעימה הראשונה הבנתי שזה ממש לא זה. מהר צילצלתי ליוסי בן אודיס הסומלייה שלי לפני שאדבר עם הברמן. " יוסי" אני שואל אותו " יש מצב שמכינים מוחיטו עם עראק?" נראה לי שיוסי השתנק בזמן התשובה השלילית שלו. אז זהו שאין עארק במקסיקו ולא מכינים מוחיטו עם עארק אלא עם רום ואצלנו עם בקארדי!

אז בבקשה תתקנו את התפריט. 22 ₪

 

על המנות העיקריות התלבטנו מאוד מאידך הסטייקים די יקרים ( אנטריקוט  250 ג"ר 99 ₪  ופילה 120 ₪ ) ולא רציתי להראות כמנצל את ההזמנה אם לא הציעו לי. ולכן החלטנו פה אחד על קבב תאילנדי שנקרא מדהים.

אז אני הזמנתי קבב תאילנדי מבשר בקר, פרגית וכבש, גינג'ר, למון גראס וצ 'ילי מוגש על חציל בלאדי שרוף וטחינה ירוקה 68 ₪ , כל קשר בינו לבין תאילנד הינו מקרי בהחלט, קבב בקר טלה רגיל טעים ועסיסי מונח על חציל קלוי כהלכה ועם טחינה שענבל ממליצה להחליף את היצרן.

אני אהבתי , ענבל פחות.

 

ענבל הזמינה המבורגר 250 גרם המבורגר 100% מבשר בקר טרי 58 ₪ , מוגש בליווי צ'יפס מונח על לחמניה כמו שצריך והוגש עם קטשופ וחרדל  מאחר וענבל לא אוהבת מיונז.

ענבל לא הצליחה להתגבר אפילו על חצי ואני ניסיתי לעזור…

 

אני חייב לציין כי המלצר שלנו ארז היה אדיב יעיל ומקצועי וגם המקום צ'יפר אותנו בשני שוטים של וודקה וניל שיחד עם הקוקטיל ממש סידר אותנו במקום ( בסוף מצאתי את החניה לא לדאוג).

 

 

 

 

גם העיצוב של התאורה היה מדהים ובכל נראה לי מקום כשר שכיף לבוא אליו.

 

אחרי הפסקה קלה החלטנו על הקינוחים.

אני הזמנתי עטאיף ממולא באגוזים וקינמון בליווי סורבה לימונענע וסירופ 35 ₪ שווים כל ביס, יאמי איזו מנה נפלאה, אפילו הבורגנית ציינה אותה.

 

וענבל הזמינה מה שמגיעה לה ..מרנג צרפתי שאני קורא לו נשיקה צרפתית..המרנג מגיע בליווי קציפת וניל ופרות אקזוטים, ענבל אהבה מאוד את הקציפה למרות שזה פרווה. 35 ₪

 

זהו היינו כנועים לגמרי אחרי הארוחה המהנה הזו, נכון לא נפלנו אבל היה סביר בהחלט.

שתפו את הפוסט!