20 באפריל 2024 2:48
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נומה: הסערה המושלמת סרט בסדרת יס דוקו " שבוע מעורר תיאבון"

 

נומה

מצויינות זו לא בושה, זו גם לא תמיד המטרה, לפעמים זו דרך חיים איך שאתה תופס את הסביבה ואת התפקיד שלך. במקרה שלנו מדובר בשף רנה רדזפי בן למשפחת מהגרים מוסלמים ממקדוניה שהחליט החלטה נועזת: לפתוח מסעדה שמבוססת על חומרי גלם מקומיים בלבד או בואו נאפיין אותה כמטבח נורדי. הוא בנה עם הצוות שלו גישה חדשנית, מוקפדת מאוד למנות נורדיות מסורתיות שכמובן התפתחו במסעדה למשהו לא יאומן

 

??????????????????

???????????????????????

???????????????

לא יאומן עד כדי כך שלא רק שעם פתיחתה זכתה להלל ושבחים והקהל עט עליה

לא הזיז לו לשף כל העלבונות שקראו לו בשמות גנאי גזעניות, לא הזיז לו שספםקי חומרי הגלם לא הבינו את המשמעות של חומרי גלם נורדיים מקוריים. הוא הצליח לעצב מטבח נורדי מצטיין עטור כוכבי מישלן ובגיל 32 הפך את נומה ואת עצמו לאגדה גסטרונומית, המהפכה הנורדית שהציבה את נומה במקום הראשון בעולם!

הסרט לוקח את הצופה לכל המסע הזה המלא אתגרים, כשלונות וחדשנות שאיש טרם ראה או הבין איך הדברים עובדים ואיך מגיעים לתוצאות כאלו.

ואז בשנת 2013 משבר, חלזונות נגועים הדביקו את הסועדים בנורו וירוס שגרם הרעלת המזון במסעדה שתפסה כותרות בכל העולם. עם גישה ישירה לרנה ולסובבים אותו. מכאן משבר ומפולת, כעסים כולל על הלקוחות שנטשו, על האשמות של זיהום במטבח עצמו וכינויי גנאי שהתעצמו.

 ???????????????????????

???????????????

אבל השף והסובבים אותו לא ויתרו והחל מאבק ומהפך ענק בו תצפו בסרט איך מחזירים לנומה את התואר : המסעדה הטובה ביותר בעולם

???????????????????????

https://www.youtube.com/watch?v=6-OBEJTBzOg

צילומים באדיבות יס דוקו

צפו בסרט ביס דוקו ותראו איך זה עובד

בכורה: יום ראשון, 22.5, בשעה 22:00 ב-yes דוקו ובחינם ב-yesVOD.

שידור נוסף: מוצ"ש, 28.5, בשעה 22:30.      

שתפו את הפוסט!