24 באפריל 2024 3:47
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נעמן מחדשת ומתחדשת לקראת החגים וגם "נעמן " Smart Cook לבישול חכם ובריא

נעמן

 

אני נאמן לנעמן והאמת גם נעמן זה יצרן נאמן ואמין לדעתי, בעצם ב70 שנות חיי הכלים של נעמן  מלווים אותי, גם בבית אימי וגם אצלי בבית יש לי עדיין כמה כלים בודדים של נעמן עוד מהימים של המפעל בחיפה – עכו , וגם כלים חדשים וחדשנים של הדור המתקדם. בנעמן הדגש הוא על איכות ובריאות.

??????????

כעת לקראת החגים התכנסנו בבית נעמן לראות ולגעת ולשמוע על החידושים. והשיא זה מערכת הסירים והמחבתות בטכנולוגיה חדשנית ובלעדית המאפשרת, בין השאר, שליטה מבוקרת על כמות השמן, פיזור חום אחיד ומניעת הידבקות התבשיל : "נעמן Smart Cook" – סדרת סירים ומחבתות בטכנולוגיה ייחודית המבטיחה בישול חכם – בריא יותר ובפחות קלוריות.

נעמן_סדרת_סמארקט_קוק_צילום_ישראל_כהן
נעמן_סדרת_סמארקט_קוק_צילום_ישראל_כהן

במרכז הסירים והמחבתות מסדרת "נעמן Smart Cook" יש את ה-Oil Control System (שני עיגולים חרוטים: עיגול פנימי קטן – 5 גרם / עיגול גדול – 10 גרם) – טכנולוגיה המרכזת את השמן במרכז התחתית ומאפשרת בקרה על כמותו וריכוזו – מבלי שיזלוג לשולי התחתית, גם בתהליך הבישול והטיגון. לכל מוצרי "נעמן Smart Cook" ציפוי ה- non stick המתקדם המונע הידבקות התבשיל לתחתית הכלי.

נעמן_סמארט_קוק__ומבחר_כלי_הגשה_צילום_ישראל_כהן
נעמן_סמארט_קוק__ומבחר_כלי_הגשה_צילום_ישראל_כהן

"נעמן Smart Cook" שפותחה יחד עם השף אסף גרניט  היועץ הקולינארי של נעמן, מיוצרת באופן בלעדי עבור נעמן בטכנולוגיות המתקדמות בתחום, תוך הקפדה על עמידה בתקנים המחמירים בארה"ב ובאירופה. הסדרה החדשנית כוללת מגוון סירים ומחבתות בגדלים ובנפחים שונים: 20 ס"מ, 24 ס"מ, 28 ס"מ ו-32 ס"מ (מחבתות) ו-2,6, 4,7 ו-7 ליטר (סירים). לסירים ולמחבתות בסדרה החדשה המתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה ובתנור עד 150 מעלות, ידיות העשויות מבקליט שהן ארגונומיות, נוחות ובטוחות (soft touch)לאחיזה ולנשיאה ואינן מתחממות. הכלים ניתנים לשטיפה בטוחה וקלה במדיח כלים.

??????????

זאת ועוד הקולקציות החדשות של נעמן מצטיינות בפרקטיות ובנוחות וכוללות מגוון רחב של כלי אוכל,   כלי בישול לאפייה ולהגשה בטקסטורות ובעיצובים מקוריים ויפיפיים. הכלים משמשים בו זמנית לבישול, לחימום והגשה וגם לאחסון במקרר.

בולטת בייחודה הסדרה השקופה והקלאסית מביתBORCAM  – המותג המוביל בתחום כלי זכוכית רב שימושיים ואיכותיים. בקולקציית האביב מבחר כלי הגשה בצבעי פסטל מעודנים מסדרתCANDY , המעשירים ומשמחים כל שולחן בחג ובשאר ימות השנה, כלי הגשה א-סימטריים מסדרתAQUA  בטקסטורות מרהיבות עם מראה של קרמיקה בעבודת יד, סדרת METALLIC – "תכשיטי מטבח" של כלי אחסון אלגנטיים העשויים ממתכת קלה בציפוי אמייל בגוונים אופנתיים, ומבחר מוצרי אקריליק בlook- שקוף, נקי ואלגנטי. והשנה, על שולחן החג ניתן יהיה להוסיף גם סט סכו"ם כסוף ומשובח, בסגנון וינטג' יוקרתי ובו סכינים שנעשו בעבודת יד מיוחדת והן קלות (חלולות) ונוחות מאד לשימוש.

נעמן_סדרה_לבנה_ו_borcam_צילום_ישראל_כהן
נעמן_סדרה_לבנה_ו_borcam_צילום_ישראל_כהן

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, מציין: "קולקציית אביב-קיץ 2018 מפתיעה ומרגשת. המובילות, העדכניות והחדשנות שלנו מבטיחות ללקוחות בישראל חוויית קנייה מהנה ומשתלמת במיוחד, הודות למבצעי החג האטרקטיביים.

??????????

נעמן בהובלת היועץ הקולינארי שלה השף אסף גרניט, יוצאת לרגל חג הפסח  במבצעים אטרקטיביים במיוחד – 50% הנחה בקניה מעל 199 ₪, 40% בקנייה בין 100 ל-199 ₪ ו-30% הנחה בקניה עד 100 ₪ על כלי בישול וטיגון, סכו"ם, כלי אוכל והגשה, אביזרי אחסון ותבניות.

??????????

וגם מבצע השקה מיוחד של מבחר הכלים מסדרת 'נעמן'Smart Cook   שניתן יהיה לרכוש ב-40% הנחה בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. המבצע בתוקף עד 30.4.18 ו/או עד גמר המלאי.

 ??????????

??????????

כמי שמשתמש המון במחבת מהסדרה הקודמת "IRON SPRAY" סדרת כלי הבישול מביאה בשורה טכנולוגית חדשנית ומפתיעה אל תחום הבישול, תחסוך זמן יקר, כסף ואף תעזור בשמירה על איכות הסביבה. אני רק מסתכל בקנאה על הכלים החדשים עם טכנולוגיה בריאה אבל אני יכול לומר בלב שלם, אני תמיד מרוצה ולכן אני נאמן לכלים של נעמן ולא רק לסירים ומחבתות, כל הכלים שיש שם כולל הסכו"ם החדש שלהם מדהימים.

הנה הצצה מצולמת.

 ??????????

??????????

??????????

??????????

נעמן_סכום_וינטאג_צילום_ישראל_כהן
נעמן_סכום_וינטאג_צילום_ישראל_כהן

 

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

חג שמח

שתפו את הפוסט!