19 באפריל 2024 23:05
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סבא חביב חוות דעתי על הטחינה האטיופית שלכם

תמיד אני אומר במסעדה של דגים תאכל דגים, וממי שמתפרסם משמן זית תקנה שמן זית.

??????????

נכון, בעבר פרסמתי מוצרי טחינה של סבא חביב. אבל עבר זמן וסך הכל לדעתי "סבא חביב" לא מייצר טחינה יותר משנה שנתיים ואולי יותר, ואולי הוא בכלל לא מייחס לכך חשיבות שכן באתר שלו תכלו ללחוץ כמה שתרצו על "קטלוג מוצרים" הכולל טחינה ותקבלו קדחת כנראה כמוני. זאת כנראה בשל החשיבות שהם מייחסים למוצר כמשני לדעתי האישית.

אז על מה הטרוניה? למה אני כועס סבא לא חביב?

ב 25 ליולי פניתי לשירות לקוחות של סבא חביב בשל משקע בטון במיכל טחינה אטיופית שמשקלו כשליש מהמיכל ולא ניתן לעשות עימו כלום, לא לערבב , לא לדלל, רק להזביל!

אז לא התעצלתי וצילצלתי למקום הלא חביב הזה עד שהעבירו אותי מיד ליד לשירות לקוחות והם אמרו לי תערבב זה ההפרדה שיש בכל טחינה

עירבבתי  אמרתי, אפילו המערבל לא מסכים לערבל !

טוב ביקשו פרטים , תאריך יצור , איפה קניתי ואיפה אני גר וכל מה שביקשו והבטיחו לשלוח זיכוי, לא הבטיחו לטפל כי זה טבעי ההפרדה הזו אצלם.

לא שלחו כלום!!!

אז שלשום 1.10  צילצלתי שוב והפעם חיכיתי 5 דקות בהמתנה לשירות לקוחות שהמזכירה העבירה אבל לא ענו. מילא בטח הם עסוקים בהפרדה אמרתי וכתבתי ב"צור קשר" אבל גם כאן לא ענו.

אני לא לבד, תיראו איך זה עובד שם כנראה

זהו, איפה שאין שירות לקוחות שעומד  כראוי מול הלקוח, זה שמכספו וכספי הלקוחות משלמים להם משכורת אני מעדיף לא לקנות!! ואני ממליץ לכם להזהר. פרסמתי בעבר בפייסבוק די המלצות ושאלונים על הטחינה המועדפת על הצרכנים, טחינה של סבא חביב מעולם לא עלתה לדיון וטוב שכך.

כמובן שפוסט זה  הוא מתוך נסיוני ודעתי האישית ואין לראות בו חוות דעת מקצועית שכן הןא נדגם ונסמך על מיכל אחד בלבד שאינו מייצג כלום, אבל מאחורי המיכל לא עמדו אנשי או נשות שירות הלקוחות וכאן יש בעיה סבא.

 

השמן, אגב שמן זית מצויין, אני ממליץ על הסורי.

שתפו את הפוסט!