19 באפריל 2024 18:01
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סולתם מתחדשת עם סניף חדש במרכז ויצמן באיכילוב – חורף עם סולתם

??????????

הבית שלי מהיום שהתחתנתי זה סולתם, ברבות השנים  זה רק מתמלא בעוד מוצרים חדשים אחרים, נוספים מתקדמים יותר כי לסולתם יש אחריות לכל החיים ולא רק הם החיים שלי במטבח.

??????????

מי שמכיר אותי יודע שחצי יום אני מבלה כל יום במטבח, ואם לבשל אז בכלים טובים איכותיים ואז זה הכיף שלי לבשל ולהצליח, וכן זה חשוב מאוד להצלחה הסיר או המחבת או הכלים שמשרתים אותך בבישול.

בשבילי להכנס לחנות של סולתם ועוד חדשה זה יותר מלונה פארק לילד זה פשטו משגע או כפי שאמרתי על החמות החדשה של סולתם בקניון ויצמן במתחם איכילוב – חנות קטנה ומטריפה. בעצם יש שם הכל כך שלא יכולתי להתאפק וקניתי לי שני מוצרים בהנחה, סיר מיני של 0.8 ליטר, ומחבת שקשוקה מסדרת Gastro חלום של כל "עקר" בית.

??????????

??????????

אבל חורף כעת וכדאי להצטייד לכם את הכלים של סולתם שמתאימים לכם לחורף. ומצאתי לנכון למציג לכם כמה סדרות

אבל קודם כמה מילים על החנות:

סולתם, החברה המובילה בישראל בתחום כלי הבישול והציוד האיכותי למטבח, התרחבה והשיקה את הסניף ה-29 שלה בתל אביב • הסניף החדש במרכז ויצמן מציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי . החנות החדשה שנבנתה בהשקעה של כחצי מיליון ₪, היא מתפרסת על כ-70 מ"ר. החנות תכלול את מגוון המוצרים של סולתם. הסניף החדש מציע מגוון של מאות מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי.  פתיחת החנות החדשה היא חלק מהתפתחותה של סולתם בשנה האחרונה. התפתחות שבאה לידי ביטוי גם בהרחבת מגוון המוצרים, ובהשקעה של מיליוני שקלים בפיתוח ובייבוא מערכות סירים מהמתקדמות והחדשניות בעולם.

?????????? ??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

מיטל רובין, מנהלת השיווק של סולתם: "חובבי הבישול והאירוח בתל אביב ימצאו בסניף החדש מגוון רחב של כלי בישול ואפייה מתקדמים ואיכותיים. מיקום הסניף נגיש הן מבחינה תחבורה ציבורית והן מבחינת חניה והוא יכלול את מיטב המוצרים מהסדרות החדשות של 'סולתם' שנוצרו במיוחד עבורכם.

במהלך השקת החנות הוצגו 3 סדרות חדשות המתאימות לחורף:

מזג האוויר מתחלף באיטיות והחורף מגיע. תמיד טוב להתארגן לקראתו עם בישול תבשילים חמימים ומזינים על מנת להעביר שבת חורפית וסגרירית. זמן בישול ארוך, מניב מנה עשירה וטעימה, אך חשוב לא פחות, ניחוחות נהדרים שמציפים את כל הבית.

 

  • סירי לחץ

 

סיר בלחץ נמוך 6 ליטר מסדרת Smart של סולתם.
סיר בלחץ נמוך 6 ליטר מסדרת Smart של סולתם. יחצ

 

חברת 'סולתם', החברה הוותיקה בתחום כלי הבישול והמטבח בישראל, משווקת סדרת סירים חכמים לבישול בלחץ נמוך עם מספר יתרונות בולטים שהופכים אותם למועדפים על כל חובבי הבישול. הסירים מיוצרים בתהליך יציקה רב שכבתי ובציפוי ההופך אותם לחזקים ועמידים לשימוש לאורך שנים. לסירים פטנטים המבטיחים נעילה חזקה של הסירים, בישול מהיר וחסכוני באנרגיה תוך שמירה על ערכים תזונתיים. אך, יחד עם זאת ישנה האפשרות לפתוח אותם במהלך הבישול על מנת לבחוש, לתבל ולהוסיף מרכיבים ללא צורך בשחרור הלחץ.

מחיר: החל מ-289 ₪

 

  • סירי נירוסטה

 

סיר מסדרת טריו של סולתם. צילום יחצ
סיר מסדרת טריו של סולתם. צילום יחצ
סוטז מסדרת טריו של סולתם. צילום יחצ
סוטז מסדרת טריו של סולתם. צילום יחצ
מחבת מסדרת טריו של סולתם
מחבת מסדרת טריו של סולתם
וק מסדרת אורבן מאט של סולתם. צילום יחצ
וק מסדרת אורבן מאט של סולתם. צילום יחצ

 

לקראת החורף הושקה גם סדרת סירים ומחבתות מנירוסטה עם טכנולוגיית המשלבת לראשונה 3 שכבות למעטפת אחידה: שכבה פנימית מנירוסטה, שכבה אמצעית מאלומיניום טהור ושכבה חיצונית מנירוסטה. השכבות מוצמדות בטכנולוגיה חדישה והופכות לגוף אחד.בכך מובטחת הולכת חום שווה ואחידה מהבסיס לדפנות, קיצור זמן הבישול, חסכון באנרגיה וקבלת תוצאות בישול מושלמות. הסדרה מכילה מגוון גדלים ונפחים והיא כוללת סירים, מחבתות וקלחת.

מחיר: החל מ-169 ₪

 

  • סירי קדירה
סדרת סירי בישול וקדירה COCOTTE של סולתם
סדרת סירי בישול וקדירה COCOTTE של סולתם
דרת Magma Black של סולתם.יחצ
דרת Magma Black של סולתם.יחצ

סדרה נוספת שהושקה בחנות החדשה כוללת סירים חזקים ועמידים לתנור המתאימים לבישולי קדירה. הסירים עשויים יציקת גוף אלומיניום טהור ואיכותי, דבר המאפשר פיזור נכון וחלוקה שווה של חום. בנוסף, בעלי ציפוי דמוי שיש גרניט מחוזק ואיכותי תוצרת pfluon רב שכבתי – מונע את הידבקות האוכל לדפנות.

מחיר: החל מ-350 ₪  

במהלך ההשקה נחשפתי לשני מוצרים אחד שעושה את החיים קלים וגם עושים רושם על האורחים, תמיד צריך להתקדם בטכנולוגיה:

סוחט ומגדרת הדרים – שתי ציפורים במכה אחת, וכוס זכוכית כפולה חורפית במיוחד

ולתם. סוחט לימון ומגרדת יחצ
ולתם. סוחט לימון ומגרדת יחצ

??????????

מארז כוסות דאבל וול בעלות דופן כפולה של סולתם
מארז כוסות דאבל וול בעלות דופן כפולה של סולתם

??????????

החורף מתקרב בצעדי ענק ואיתו חוזרים אלינו פירות החורף האהובים, בדגש על מיץ תפוזים טרי חורפי. לכל אוהבי היעילות במטבח, חברת 'סולתם', החברה הוותיקה בתחום כלי הבישול והמטבח מציגה סוחט יעיל וחסכוני חדש שגם מגרד את פירות ההדר, ותוספת שתמיד כיף לרכוש – כוס זכוכית דופן כפולה מפנקת במיוחד לקפה של שבת בבוקר.

הסוחט בעל קצה המחודד חודר בקלות לפרי החצוי וסוחט ממנו את המיץ עד הטיפה האחרונה. מגדרת פרי הדר מנירוסטה נוחה לאחיזה ולתפעול. הלהבים החדשים מנירוסטה מגרדים בקלות את קליפת פרי ההדר ישר לסלט או לתבשיל.

למוצריה מוסיפה "סולתם" גם את כוס הזכוכית האהובה על כולם, כוס הדופן הכפולה, הנותנת חווית שתייה חורפית וכיפית במיוחד לקפה או לשוקו של שבת בבוקר, ואפילו למיץ התפוזים הטרי.  כי כוס שווה עושה חשק לשתות.

 

מחיר מארז כוסות דופן כפולה: 62 ₪

מחיר מסחטת הדרים ומגרדת: 39.9 ₪

אגב כמו הכוסות יש להם גם קנקן עם זכוכית כפולה ועוד מלא מוצרים משגעים.

??????????

לסירים אין גבול בכמות, אין כזה דבר יש לי מספיק סירים! כמו שלכל סיר יש מכסה, לכל סוג של סיר יש שימוש, במיוחד כעת בחורף (כאילו שבקיץ לא מבשלים). אני יכול לכתוב המון על הסירים שיש לי כמו הסיר לחץ נמוך או הסוטז' ובנוסף סיר מרובע עם רשת וכלי לאידוי ומחבתות…..

פלאסיר סולתם. סיר לחץ. יחצ
פלאסיר סולתם. סיר לחץ. יחצ

איכילוב זה לא רק ללדת או לבקר יולדות ולא חייבים להתאשפז (עדיף שלא, רק בריאות) זהגם מתחם וקניון ואני ממליץ לכם לבוא לחנות החדשה של סולתם להתחדש או לקנות מתנה לחגים שלא מסתיימים כאן.

הסניף החדש ממוקם בקניון ויצמן סיטי, רחוב ויצמן 14, תל אביב

 

להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות ובאינטרנט: https://soltam.co.il/

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!