24 באפריל 2024 7:43
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סטיב קארל חוזר בעונה השישית של "המשרד",

  

הגרסה האמריקאית של הקומדיה המצליחה, זוכת פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב", שבה לעונה חדשה ב-HOT3. בין הפתעות העונה- החתונה החגיגית של ג'ים ופאם, והצטרפותה של זוכת האוסקר קת'י בייטס ל"המשרד".

 

"המשרד" ("The Office"), הקומדיה האמריקאית האהובה של רשת "NBC", ביססה לעצמה במהלך שש עונותיה מעמד של סדרת קאלט. 8.4 מיליון איש צפו בשבוע שעבר בפרק הפתיחה של העונה החדשה בארצות-הברית, שזו גם האחרונה של כוכב הסדרה סטיב קארל, שהודיע על פרישתו בסופה.

 

הסדרה, שזכתה לאורך עונותיה בארבעה פרסי "אמי", בראשם עבור הסדרה הקומית הטובה ביותר, ובפרס "גלובוס הזהב" על משחקו של קארל, הייתה מועמדת בטקס פרסי ה"אמי" האחרון לארבעה פרסים על עונתה השישית. "המשרד", שמבוססת על הפורמט הבריטי והמוערך של ריקי ג'רווייס, מגוללת את קורותיהם של עובדי משרד לא מוצלח לניירת בשם "דאנדר מיפלין" שבסקרנטון, פנסילבניה. סטיב קארל הוא מייקל סקוט, הבוס חסר הטאקט והכישורים של המשרד, כשלצדו שלל דמויות אקלקטיות, משונות ומוקצנות.

 

העונה השישית הייתה לאחת העונות המדוברות בתולדות הסדרה, כשבתחילתה מתרחש אירוע חגיגי- חתונתם של ג'ים ופאם, בפרק כפול ומיוחד שהפך לאירוע חובה עבור מעריצי הסדרה והתקשורת האמריקאית. זוכת האוסקר קת'י בייטס מצטרפת העונה בתפקיד ג'ו בנט, המנכ"לית האימתנית של תאגיד שרוכש את המשרד, אשר נקלע לקשיים כלכליים, ומשליטה חוקים חדשים שמכשילים את עובדיו. בינתיים, ג'ים זוכה לקידום, בעוד דווייט וריאן מחליטים לחבל לו במשרה, ומייקל (קארל) מפתח רומן חדש עם מי שמתגלה במפתיע כאמה של אחת מעובדות המשרד. בהמשך העונה, מגיע לעולם התינוק הראשון של "המשרד"- בתם של ג'ים ופאם. לצדו של קארל ממשיכים העונה לככב רייאן וילסון, ג'ון קרסינסקי, ג'נה פישר, בי. ג'יי. נובאק ואד הלמס.

 

החל מה-18.10, ימי שני בשעה 22:05, ב-HOT3 ו-HOT 3 HD (שידור נוסף ביום שבת ב-12:50 ו-20:45)

שתפו את הפוסט!