25 באפריל 2024 9:31
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סימנס ובוש מציגים את הדור החדש של תנורי אפייה

 

??????????

תנורי האפייה החדשים שהציגו סימנס ובוש לאחרונה הם הדור החדש של התנורים המעניקים לך חוויה בלתי נשכחת ופתרונות חכמים במטבח. עד כדי כך שמספיק שתכניסו את המוצר " תגידו " לתנור מה רוצים והוא יודע בדיוק להתאים עצמו לאפות, לבשל בדיוק כמו שצריך, רק צריך להגיד לו " רוסטביף" או "עוגת שמרים" או "עוגיות חמאה" או "פיצה" והוא יודע בדיוק מה צריך.

 ???????????????????????????????

20150217_204812A

??????????

יש בתנורים האלו המון פונקציות: תנור, גריל גדול, גריל קטן, מיקרו גל, אדים, מגרת חימום, ניקוי פירוליטי , חיישן מתוחכם, ועוד ועוד

החשוב שמקבלים תוצאה אחידה ומושלמת בגלל שיטות הבקרה ופיזור החום.

התאורה היא ירוקה – לדים, המסילות טלסקופיות משוכללות, כפתור הפעלה ובקרה משוכלל והמון שכלולים כמו 14 תכניות מתוכנתות ועד אין סוף אפשרויות בתנור של סימנס.

ההבדלים בין בוש לסימנס הם לדעתי לא גדולים בטכנולוגיה אבל יש פערים במחירים כאשר סימנס ממותג יקר יותר.

 

הנה כל המידע כאן לפניכם על הדגמים המובילים ויש כמובן הרבה מאוד דגמים נוספים במגוון מחירים.

סימנס משיקה לראשונה בישראל:

סדרת תנורי היוקרה iQ700

  • לראשונה בישראל – תנור בגודל סטנדרטי 60X60 שהוא גם מיקרוגלגם תנור אידוי וגם תנור פירוליטי המנקה את עצמו
  • תנור סטנדרטי עם טכנולוגית בישול בריא באידוי
  • תנור בשילוב מיקרוגל עם Vario Speed– אפשרות להפעלת מיקרוגל משולב להשלמת תוכנית הבישול הרגילה, והפחתת זמן הבישול עד כ- 50%
  • חסכון בזמן הודות ללחצן Cool start– המאפשר להפשיר ולבשל מזון קפוא בצורה מהירה ללא צורך בחימום התנור מראש
  • מנגנון בקרת הבישול cookControl plus מאפשר הגדרות מומלצות ערוכות ומוכנות מראש. כל שעליכם לעשות היא לבחור את המאכל שברצונכם להכין ולהזין את משקלו, השאר יעשה התנור
  • תוכנית ייחודית לייבוש מזון, חיישן מיוחד לצלייה, חיישן אפייה , טורבו עם אפקט D4 ותוכנית ייחודית לשבת

חברת 'סימנס' משיקה לראשונה בישראל, סדרת תנורים המציעה דגמים בשילוב מיקרוגל וטכנולוגית אידוי. תנורי iQ700 – סדרת תנורי מיקרוגל בגודל סטנדרטי 60X60 ס"מ ותנור אידוי בגודל סטנדרטי. סדרת התנורים החדשה מציעה מגוון רב של אפשרויות לאפייה והכנת מזון בצורה מהירה במיוחד.

לתנורים החדשים בסדרה מגוון טכנולוגיות חדשנות ומתקדמות, ביניהן:

 

  • טכנולוגיית Vario Speed– המאפשרת הפעלת מיקרוגל משולב להשלמת תוכנית הבישול הרגילה, טכנולוגיה זו מפחיתה את זמן הבישול בכ- 50%.

 

  • לחצן Cool Start– המאפשר להפשיר ולבשל מזון קפוא במהירות, ללא הצורך בחימום התנור מראש.

 

  • חדשנות טכנולוגית לבישול ללא מאמץ- התנורים בסדרת iQ700 מגיעים עם תצוגת הפעלה במגע TFT-Touch Control. הטקסטים על גבי מסך התצוגה גדולים, בצבעים בהירים וחדות טובה. הממשק החדשני והאינטואיטיבי פותח במיוחד עבור סדרת התנורים ומגיע עם תפריט ניווט מגע קל ונח לשימוש.

 

  • לתנורים מערכת לניקוי עצמי Active Clean– התנור מנקה עצמו בלחיצת כפתור אחת. ניקוי עצמי ויסודי נעשה באמצעות חימום לטמפרטורות גבוהות מאד ההופכות את כל שאריות הלכלוך לאפר, אותן ניתן לנקות בקלות. תהליך הניקוי העצמי נקרא פירוליזציה וזו הדרך הנוחה והיעילה לניקוי החלל הפנימי של התנור. לתנורים החדשים מסילות טלסקופיות שתוכננו במיוחד לעמידות בעת הניקוי העצמי.

 

  • Cook Control Plus– לתנורים מנגנון בקרת בישול המאפשר הגדרות מומלצות וערוכות מראש. בוחרים את המאכל שמעוניינים לבשל, מזינים את משקלו, והטכנולוגיה החדשה יודעת לזהות ולספק מיד את ההגדרות הפרטניות המומלצות לבישול המאכל שבחרנו.

 

  • טכנולוגית 4D Hotairטכנולוגיה חדשנית של המנוע והמאוורר האחורי עשוי מנירוסטה, המסתובב לשני הכיוונים, הדבר מאפשר פיזור חום מיטבי בחלל הפנימי של התנור. הודות לטכנולוגיה זו, ניתן לאפות מאפים בארבע תבניות במקביל באופן שווה ואחיד

 

  • חיישן אפייה Baking Sensorחיישן אפייה חדשני מבקר אוטומטית את תהליך האפייה. החיישן מודד את רמות הלחות בחלל הפנימי של התנור ולכן הוא מסוגל לציין מתי העוגה מוכנה ואף לכבות את התנור (בחלק מהדגמים)

 

  • חיישן צלייה Roasting Sensor Plusמד נעיצה בעל שלושה חיישני מדידה, המסוגל לבדוק ולמדוד באמינות את הטמפ' הפנימית של כל נתח דג, בשר או עוף. החיישן מתאים לתבשילים רבים וניתן גם לשלב בו את פעולת תנור המיקרוגל לתוצאות צלייה מדויקות.

 

  • מגירות חימום- המגירות מושלמות לבישול איטי של בשר, הפשרת מזון קפוא, המסת שוקולד והתפחת בצק. בנוסף משמשות המגרות לאחסון כלי מטבח.

 

  • תוכנית ייחודית לשבת- המאפשרת הפעלת התנור ברצף, למשך 25-73 שעות מרגע בחירת תוכנית שבת לא יתאפשר שינוי טמפ' בתנור.

 

  • פתיחה וטריקה שקטה- Soft Moveמאפשר פתיחה וטריקה שקטה של דלתות התנור.

 

תנורי האדים מסדרת היוקרה iQ700

לראשונה בישראל- בישול באידוי בתנור בגודל סטנדרטי 60X60 ס"מ

מגוון רב של אפשרויות להכנת מנות טעימות ומיוחדות בצורת בישול בריאה מבלי שמן ומבלילאבד את הטעם, הצבע או הוויטמינים של המזון. ניתן לבשל: ירקות, דגנים, תפוחי אדמה, מאפים ומאכלים פריכים ועוד בשיטת האידוי.

החלל הפנימי הגדול של תנורי האדים מדגם iQ700 מציע חופש וגמישות מרבית להכנת ארוחה בכל כמות שרוצים.

 

להשיג ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות בכל רחבי הארץ

 

ולגבי התנורים של בוש:

??????????

??????????

מעתה אין צורך לפתוח את התנור כדי לבדוק אם העוגה מוכנה

לוחצים על כפתור אחד והכל קורה לבד…

בוש משיקה לראשונה בישראל הדור הבא של התנורים:

סדרת תנורים חדשה – סדרה 8

ü    סדרת תנורים עם בקרת שליטה אינטואיטיבית וחכמה

ü    תוצאות מדויקות באפייה וצלייה

ü    חיישן אפייה חדש Perfect Bake– המאפשר לאפות בלחיצת כפתור אחת מבלי לפתוח את דלת התנור ולבדוק אם העוגה מוכנה

ü    מד נעיצה בעל שלושה חיישנים לצלייה מדוייקת עד לליבה של כל נתח דג, בשר או עוף – PerfectRoast Meatprobe

ü    טורבו ייחודי בעל אפקט D4 לאפייה שווה ואחידה גם בארבעה מגשים במקביל

ü    שף הבייתי שלכם Dish Assist– מגוון תוכניות בישול אוטומטיות מתוכנתות מראש הקובעות את תוכנית החימום, הטמפ' והזמן הנדרשים לבישול

ü    15 תוכניות שונות לבישול

ü    טכנולוגיית ניקוי עצמי

ü    התנורים קלים לתפעול והפעלה אינטואיטיבית ואף עם איורים

 בוש

חברת 'בוש' משיקה לראשונה בישראל, את סדרה 8 – סדרת תנורים המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ומציעים פונקציונליות, יעילות ועיצוב יוצא דופן .

לתנורים בקרת שליטה אינטואיטיבית וחכמה, טכנולוגיה חדשנית המספקת תוצאות מושלמות וחסכון בזמן תוך שמירה על דיוק באפייה וצלייה וקלות בתפעול והפעלה

מעתה ניתן לאפות בלחיצת כפתור אחת מבלי לפתוח את דלת התנור ולבדוק אם העוגה מוכנה וניתן להכניס את המזון לתנור ולאפשר לו לעשות את העבודה לבד , זאת בעזרת מווסת אוטומטי לטמפ' הרצויה של המזון הנבחר.

 ??????????

תנורי סדרה 8, מציעים מספר טכנולוגיות ופונקציות חדשות:

 

  • לסדרת 8, חיישן אפייה חדשPerfect Bake, המאפשר לאפות בלחיצת כפתור אחת מבלי לפתוח את דלת התנור ולבדוק עם הקיסם המפורסם אם העוגה או העוגיות מוכנות, החיישן מודד את רמת הלחות, ומודיע האם העוגה מוכנה.

 

  • תוכנית אוטומטיתDish Assist – התנורים החדשניים מפקחים בקביעות אחר קצב התקדמות תוכנית הבישול שנבחרה מראש. התנורים מווסתים באופן אוטומטי את הטמפרטורה ואת הזמן הנדרשים למזון הנבחר. בין אם מכינים עוף, בשר, דגים, מנות צמחוניות, מאפים וקינוחים, התנור יודע לווסת עצמו מראש לטמפ' הרצויה להכנה.

 

  • 15 תוכניות שונות המספקות תוצאות מפליאות– לא משנה מה מתבשל בתנור, תנורי סדרת 8 מציעים מבחר תוכניות מוכרות וחדשות, ביניהן:
  • Hotair Eco– אוויר חם חסכוני- תוכנית חימום נפוצה, בזכות בקרת טמפ' מיוחדת, התנור יהיה בטמפ' הרצויה בהרבה פחות אנרגיה. יתרון זה מאפשר לתנורים לדייק בהכנת תבשלים בתבנית אחת. צורת בישול זו, מתאימה במיוחד להכנת פשטידות, עוגות, תבשילי בשר, מזון קפוא ועוד.
  • Tpo and bottom heat Eco– חימום עליון ותחתון חסכוני– לתנורים מצב חיסכון ידידותי לסביבה. ניתן להכין בעזרת פונקציה זו, עוגות בחושות, מאפים עדינים, לחם ולחמניות בעוד חוסכים בחשמל.
  • Auto Pilot תוכניות אוטומטיות– בוחרים בתוכנית הרלוונטית מבין התוכניות, מציינים את סוג התבשיל ומשקלו והתנור ממליץ על התוכנית עם הטמפ' המתאימה ומשך הזמן הרצוי. לבחירה, עד 14 תוכניות בישול ואפייה בבחירה ידנית.
  • טורבו עם אפקט 4D Hotair– ניתן למקם את המזון בכל מפלס בתנור. לתנורים מאוורר אחורי מנירוסטה, המאפשר הפצת חום אחיד בכל מפלס בתנור, משום שהוא מסתובב לשני הכיוונים ומשנה את כיוון הסיבוב במהלך התוכנית. החום מתפזר באופן שווה ואחיד בכל חלקי התנור, ומאפשר לאפות גם בארבעה מפלסי גובה שונים בו זמנית.

 

  • לתנורים הקומפקטיים (גובה 45 ס"מ) שילוב של מיקרוגל עם צג TFT בחדות גבוהה המאפשרים חימום, הפשרה, צלייה או גריל של מגוון רחב של מאכלים.

 

  • טבעת הפעלה אינטואיטיבית וחכמה- הופכת את הבישול לקל ומאפשרת סקירה כוללת ושליטה מלאה על כל פעולות התנור. סיבוב קל של טבעת ההפעלה מאפשר לבחור את כל אחת מההגדרות הקיימות בתנור. צג מגעTFT מעוצב בחדות גבוהה וייחודית עם בקרת מגע Touch Control– על גביו מופיעות תמונות המנחות בקלות דרך אפשרויות התפריט השונות.

 

  • טכנולוגיית ניקוי עצמי- התנורים מאובזרים בשתי טכנולוגיות חדשניות המקלות על פעולת ניקוי התנור:
  • ציפוי מיוחד Eco Clean לניקוי עצמי- בעוד התנור אופה או צולה, הציפוי המיוחד עשוי חלקיקים מיקרו קרמיים עדינים שעל הדפנות הפנימיים שלו, סופג שומן ונתזים ומפרק אותם באמצעות חמצון.
  • ניקוי עצמי פירוליטי- התנור מתחמם לחום של כ- 480 מעלות ושורף את שאריות השומן והמזון השרופים שנצמדו לדפנות.

 

  • מגירות חימום– המאפשרות שמירה על חום המזון ומתאימות לבישול איטי של בשר, הפשרת מזון קפוא, המסת שוקולד והתפחת בצק. כמו כן, המגירות אידיאליות לאחסון תבניות אפייה וכלי בישול. את המגירות ניתן לפתוח בקלות הודות לטכנולוגיית Push & Pull .

 

  • פתיחה וסגירה רכה ללא טריקה– לדלתות של תנורי סדרה 8 מנגנון שקט לפתיחה וסגירה רכה Soft open& Soft close. בעת פעולת התנור, הדלת נשארת בטיחותית הודות למספר שכבות הזכוכית המבודדות בין החום הפנימי לחיצוני.

 

  • התנורים מגיעים עם מספר מערכות מסילות שונות, הכוללות מסילות החלקה קלה או מסילות טלסקופיות להארכה מלאה בהתאם לדגם הנבחר. המסילות והמדפים יציבים במיוחד וקלים לשימוש.

 

  • תאורת תנורים– התנורים מצוידים בנורת הלוגן קלאסי או LED סטנדרטי. נוריות הLED מפיקות את התאורה הבהירה ביותר ומעריכות את חיי המדף.

 

סדרת התנורים 8 תוכננה בקפידה ונבדקה על ידי המהנדסים של בוש, על מנת לספק לצרכנים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר באיכות, יעילות ונוחות.

 

 

 

להשיג ברשתות א.ל.מ, בסט ביי ובחנויות החשמל המובחרות

 

 

שתפו את הפוסט!