29 במרץ 2024 11:52
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סקופ: הערב (יום שלישי, 10.6) נערכה החזרה הגנרלית הראשונה למרגלות המצדה בניצוחו של דניאל אורן ובהשתתפות סולנים, מקהלות וזמרי האופרה הישראלית.

אלפי אנשים מהארץ ומהעולם צפויים להגיע לפסטיבל האופרה הישראלית במצדה- אירוע התרבות והתיירות הגדול במדינה.

הפסטיבל ייפתח ביום חמישי הקרוב עם הפקת האופרה האהובה ביותר בכל הזמנים 'לה טרוויאטה' מאת ורדי.

צילום יוסי צבקר
צילום יוסי צבקר

הערב (יום שלישי, 10.6) נערכה החזרה הגנרלית הראשונה למרגלות המצדה בניצוחו של דניאל אורן ובהשתתפות סולנים, מקהלות וזמרי האופרה הישראלית.
שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו אמר
 : "לה טרוויאטה היתה האופרה הראשונה שהועלתה בישראל בימי היישוב ועם הצגתה למרגלות המצדה, יש הזדמנות לקהלים נוספים לצפות בה. אנחנו משקיעים במספר רב של אירועים בינלאומיים, בכדי לחשוף את ישראל כאטרקציה איכותית עבור מגוון של תיירים. שוחרי האופרה, התיירים הבינלאומיים, יוכלו להגיח לשהות קצרה לישראל, להיחשף לנופיה הבראשיתיים של מצדה, מדבר יהודה, ים המלח, בקעת הירדן והסביבה וליהנות מאירוע בסדר גודל עולמי. המופעים הרבים בקיץ הם אמצעי נוסף להגדיל את פלח התיירות החפצה באטרקציות תרבותיות ומוזיקליות וכך להגדיל את התיירות המגיעה למדינת ישראל"
מנכ"לית האופרה הישראלית חנה מוניץ מסרה כי "מדובר בהפקה הגדולה והמורכבת ביותר שהתקיימה בישראל
, אשר מצליחה להביא לארץ תיירות תרבות. בפרוייקט זה משתתפים  כ- 2500 עובדים בנוסף ל-700 משתתפים על הבמה וצוותי תפעול. התשתיות למרגלות המצדה כוללות במה בגודל 66 מ' עומק על 60 מ' רוחב- סה"כ 3000 מ"ר, טריבונה הכוללת כ-7580 מקומות ישיבה נוחים".

דב ליטבינוף ראש המועצה האזורית תמר, ים המלח, המארחת את פסטיבל האופרה:״בשבוע הקרוב צפויים לגדוש את אזורנו  אלפי צופים ומבקרים, שייהנו מהאופרה במצדה שהפכה להיכל התרבות של הטבע ומשלל אטרקציות וחוויות שיש לאזור להציע. אין לי ספק שצפויה להם הנאה מושלמת".

שתפו את הפוסט!