19 באפריל 2024 22:33
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פוד טראק צ'רלי פדידה

??????????

פעם ראיתי את הסרט שף בו שף שמפוטר  לוקח פוד טראק ומאז העולם השתנה… אירועי פוד טראק הולכים ותופסים תאוצה, זה כבר לא רק אופנה אלא פלח שוק במסעדנות שהולך ותופח.

 ??????????

צ'רלי פדידה השף שכולם אוהבים " צ'רלי בממלכת הדגים" דור שלישי למשפחת שפים ונציג  בנבחרת השפים הישראלים בתחרויות בינלאומיות ברחבי העולם. כיהן כשף של בתי מלון יוקרתיים ומוביל כיום אירועים יוקרתיים מפעיל כעת גם פוד טראק.

20190212_120614A

20190212_120426A

??????????

ופגשתי אותו בחברת מגדל שם הוא הסב עונג למבקשי שינוי בתמהיל הארוחה עם ארוחה חלבית:

 

 

 

חברת Sodexo On- Site  , המתמחה במתן שירותי אחזקה ושירותי הסעדה לארגונים, חברות במשק, מוסדות ציבור ומפעלי תעשייה, אירחה השבוע במסעדה אותה מפעילה החברה בבניני  חברת הביטוח "מגדל", את השף צ'רלי פדידה.

פדידה, הגיע לרחבת המסעדה עם הפוד-טראק שלו, איתו הוא נודד ברחבי הארץ ופינק מתוך אלפי עובדי החברה, את עובדי "מגדל" וההנהלה הבכירה במנות גורמה.

מבין המנות שהוגשו ניתן היה למצוא טורטליני גבינות , שום כרישה ושמנת, פסטה ירוקים עם שום , יין לבן, תרד ואפונת גינה ופסטה עם שום קונפי , דגים וריחן.

צילום- איציק סינטוב
צילום- איציק סינטוב

??????????

עבורSodexo  שחזונה הוא שיפור איכות החיים של העובדים, זו עוד דרך להיות שותפה עם "מגדל " בשיפור איכות החיים של עובדי לקוחותיה.

גם אודי בן שימול, מנכ"ל חברת Sodexo On-Site  ודורון ספיר, מנכ"ל מגדל הגיעו כדי להתרשם מהמטעמים של פדידה ואף הצטלמו למזכרת.

??????????

שתפו את הפוסט!