19 באפריל 2024 17:11
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיטנס יצאה עם עוגיות דגנים

 

תחום עוגיות הדגנים המלאים מתחזק בעולם בעיקר בפורמט היחידות המדודות. לאחרונה פיטנס יצאו במוצר חדש הבא בנוסף לחטיפי הדגנים המעולים שלהם ודגני הבוקר.

קיבלתי להתנסות את שלשת הטעמים: עם פצפוצי שוקולד, עם חמוציות, ועם תפוז. פיטנס עוגיות מכילות דגנים מלאים ושיבולת שועל, בטעמים מעולים, באריזות אישיות ומדודות ובאריזות משפחתיות

עוגיות פיטנס קומפוזיציה

וזו התרשמותי

עוגיות עם תפוז – ליגה לאומית מעולות

עוגיות פיטנס עם חמוציות – מעולות, חידוש מעניין של שילוב חמוציות בעוגיות

עוגיות עם פצפוצי שוקולד עם פצפוצי שוקולד – רגיל, ( לא התלהבתי אישית)

סדרת מוצרים חדשה זו של עוגיות פיטנס, עם דגנים מלאים, מגיעה באריזות אישיות ובאריזות משפחתיות. עוגיות גם מתוקות וגם מזינות עם דגנים מלאים, שיבולת שועל ורק דברים טובים. עוגיות פיטנס מכילות בין 92% ל-100% דגנים מלאים, ובכך עדיפות תזונתית ומשביעות יותר מרוב האלטרנטיבות בשוק העוגיות.

DSCN2586A

עוגיות פיטנס נמכרות בשתי צורות אריזה: אחת היא מאגדת המכילה 6 אריזות אישיות, שבכל אחת מהן שלוש עוגיות – המהוות סה"כ 120 קלוריות. אריזה זו מעודדת אכילה מדודה ומתונה ("Portion Control"), ומאפשרת צריכת מוצר טרי גם מחוץ לבית. האריזה השניה הינה משפחתית, וכוללת מגש מהודר (בצבע בורדו) ובו 180 גר' עוגיות.

תכולת קלוריות ל 100 גרם היא בין 452 קלוריות ל 100 גרם עד 467 קלוריות לעוגיות השוקולד, אולם המארז האישי של שלש עוגיות מבטיח הנאה בריאה ומבוקרת.

IMG_8046A

בקיצור " אלטרנטיבה עדיפה לנשנוש מתוק המאפשרת גם פינוק וגם צריכה של רכיבים איכותיים ומזינים".

שתפו את הפוסט!