25 באפריל 2024 17:31
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"פלמ"ח", סדרת הרפתקאות תקופתית תשודר החל מה- 5/04 ב- VOD KIDSyes

palmach_s01_yes_main-image_h

לטובת הילדים ובני הנוער שנמצאים בבית –

 חברת yes מקדימה את שידור הדרמה היומית המצופה

"פלמ"ח"

"פלמ"ח", סדרת הרפתקאות תקופתית בכיכובם של עומר חזן, יעל שלביה ועוד

תשודר החל מה- 5/04 ב- VOD KIDSyes וב-STINGTV

חברת yes מודיעה כי לאור המצב ועל רקע הימצאותם של ילדים ובני נוער רבים בבית, היא מקדימה את שידור הדרמה היומית לילדים ונוער "פלמ"ח", כך שהילדים שנמצאים בית תקופה ארוכה, יוכלו ליהנות ממנה בחופש פסח.

פלמ"ח מבוססת על אירועים היסטוריים מימי קום המדינה, בכיכובם של עומר חזן, יעל שלביה, נתי רביץ, גל אמיתי ועוד.

אנו רואים שיש עלייה של כ- 50% בצפייה בתכני ילדים בערוצים כאשר ב- yesVOD ישנה עלייה של כ- 50% בצפייה בתכני ילדים. פלמ"ח תצטרף לתכנים נוספים שעלו למען הילדים שבבית: פתיחה של כל ערוצי הילדים, העלאה של 4 ערוצי VOD   חדשים לילדים בחינם עם מיטב התכנים הבולטים והאהובים על הילדים, וצפייה חינמית של סרטי ילדים חדשים ומדוברים שהוקרנו לאחרונה בקולנוע.

 

"פלמ"ח – סדרת הרפתקאות תקופתית המתרחשת בשנת 1946, שנתיים גורליות לפני הקמת המדינה, בחוות הכשרה שלמעשה משמשת כמחנה אימונים סודי לגיוס נוער לפלמ"ח ובסיס ליציאה לפעולות מיוחדות נגד הבריטים. העלילה תשלב מתח עם הומור, חברויות, אהבות ראשונות וחדוות הרפתקה של נערים ונערות, שאז, כמו היום, מחפשים את קולם הייחודי בעולם. גיבורי הסדרה הם אמיל ואלינור – אח ואחות שזה עתה הגיעו לארץ כמעפילים בלתי לגאליים ונאלצים להתחבא בחוות ההכשרה.

הסדרה משלבת אירועים היסטוריים אשר התרחשו במהלך חודשיים בלבד בשנת 1946, בה אוחדו כל המחתרות לתנועת מאבק אחת, תנועת המרי העברי. לצד אירועים אלה, ישולבו גם תפקידים של דמויות המנהיגים הגדולים שהקימו את המדינה – יצחק רבין(גל אמיתי), יצחק שמיר, משה דיין, מנחם בגין, ושושנה דמארי הצעירה (בתפקיד אורח של יובל דיין). קאסט השחקנים כולל את אברהם ארונסון, נאיה בינשטוק, עומר חזן, יעל שלביה, אלדד פריבס,  נתי רביץ, גל פרנק, דולב מסיקה, אביב פנקס, נגה ד'אנג'לי, לילי אבגי, אורי גוב, טל גרושקה, גל אמיתי, יובל דיין ונטע רוט.

יוצרים:יהונתן בר אילן – יוצר, תסריטאי ובמאי פלמח (בימוי "נעלמים", יוצר ותסריטאי "קינגים", במאי הסרט "אול אין".)עדן גוריון – יוצר ותסריטאי ראשי פלמח (תסריטאי בסדרות "גאליס" ו-"אילת"). הפקה: Nutz Production

שתפו את הפוסט!