18 באפריל 2024 16:26
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"פלפלים צהובים" חוזרת בעונה חדשה

5 שנים אחרי, כשהמילים עדיין חסרות

האם אפשר להמשיך הלאה?

"פלפלים צהובים" חוזרת בעונה חדשה

העונה השנייה מתרחשת 5 שנים אחרי ומתמקדת בהתמודדותם של איילת ויניב עם שילובו של עמרי במסגרת לימודים רגילה ומחשבות על ילד נוסף

לקאסט השחקנים הקבוע מצטרפים סנדרה שדה, יובל סגל, ישראל ברייט ואור בן מלך

הסדרה תושק בשני פרקים, בימים רביעי וחמישי, 22:00,  15-16 ינואר

סדרת הדרמה "פלפלים צהובים", של התסריטאית והבימאית קרן מרגלית חוזרת לעונה שנייה בקשת.

"פלפלים צהובים", מספרת את סיפורה של משפחה המנהלת משק לייצוא פלפלים צהובים במושב מבודד בערבה ומתמודדת עם ההבנה שבנם אוטיסט.

העונה החדשה נפתחת כ-5 שנים אחרי, במרכזה איילת (עלמה זק) ויניב (יוסי מרשק) מנסים לממש את חלומותיהם בצל הצרכים המיוחדים שמתלווים לאוטיזם של בנם עומרי (מיכאל זפוסוצקי)- שילובו במסגרת לימודים רגילה וההחלטה הקשה אם לקחת סיכון ולהביא ילד נוסף.

אל גלריית הדמויות מהעונה הקודמת, יהודה בארקן, מיכל שטמלר, אורי פפר, מאיה מעוז ונועה פרידמן, מצטרפים העונה סנדרה שדה, יובל סגל, ישראל ברייט, ואור בן מלך.

בעונתה הראשונה גרפה הסדרה 8 פרסים בטקס האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע ב-2011: סדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס התסריט, פרס הבימוי, פרס השחקנית לעלמה זק, פרס השחקן ליוסי מרשק, פרס הצילום, פרס העריכה ופרס הפסקול.

הסדרה אף זכתה לייצג את ישראל ביום המודעות הבינ"ל לאוטיזם במטה האו"ם בניו יורק ועדיין מוקרנת בפסטיבלי טלוויזיה ברחבי העולם. בעקבות שידור העונה הראשונה בקשת, אמרה קרן כ"ץ סגל, מנהלת מרכזי אלו"ט למשפחה: "אין ספק שהעלאת המודעות שהביאה איתה הסדרה היא אחד הדברים המשמעותיים ביותר שקרו בתחום בשנים האחרונות" (7.2.2011 ביום לציון יום האוטיזם בישראל).

כמו כן, הסדרה נבחרה פה אחד בפסטיבל הקולנוע והטלוויזיה הישראלי בדבלין, שהתקיים בחודש שעבר, כסדרה שהצופים האירים הכי מעוניינים לראות. הערוץ המסחרי המקומי TV3 צפוי לרכוש עונה שלמה של הסדרה בעברית, עם כתוביות תרגום.

העונה הראשונה של הסדרה מדורגת בין עשרת הדרמות הנצפות ביותר בישראל.

יוצרת, תסריטאית ובימאית הסדרה: קרן מרגלית

מפיקים: אילון רצ'קובסקי, יוסי עוזרד, גיא יקואל ויוחנן קרדו ("יולי אוגוסט הפקות")

בהפקת "יולי אוגוסט הפקות"

שתפו את הפוסט!