28 במרץ 2024 22:45
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתיבייגל השילוב של פתי בר ובייגלה מהלב

 

 

לפני כמה זמן ערכתי ביקור במפעל מאיר בייגל בקסריה ורשמתי אז ככה " מאיר בייגל או בייגלה עושים מהלב בייגל עם חור או בלי חור זה לא עניין פשוט, אבל כאשר עושים אותו באהבה ובאיכות זה כבר סיפור אחר…."

לא חשבתי שאני צריך לרשום על זה זכויות… כי הנה חלפו כ 3 שנים ומאיר בייגל מוצר מוצר חדש " פתיבייגל" שילוב מדהים של פתי בר הבסקוויט האהוב ובייגלה בצורה של לבבות.

באותה תקופה שיא הייצור והביקוש היה לשטוחל'ה אותם בייגלך שטוחים מדהימים שכבשו את השוק הישראלי הגיע הזמן לנצל את הטכנולוגיה ולייצר מוצר חדש שאני מניח יהיה בשיא הקניות בט"ו באב חג האהבה והלבבות המתוקים.

מדובר בשלושה מוצרי "פתיבייגל" בטעמים מהם צרכנו רק את טעם הקינמון ( למה? כי ראשית חייבים לשמור את טעם השוקו לנכדים ואת טעם הווניל לט"ו באב) אולם יש עוד שתי טעמים:

IMG_7933A

פתיבייגל בטעם שוקו

פתיבייגל בטעם וניל

וכאמור פתיבייגל בטעם קינמון

20140709_153938

זה מוצר המהווה נישנוש מתוק אפוי דל קלוריות כיוון שיש בו מחצית כמות השומן שיש בפתי בר רגיל וזה כבר נותן לו עדיפות. סך הכל 4 קלוריות ליחידה,392 קלוריות ל 100 גרם.

אנחנו מכרסמים כל פעם כ 5-10 לבבות וזה נותן את הסיפוק של צריכת נישנוש מתוק. הטעם הוא של פתי בר והמרקם של בייגלה שטוחל'ה ביחד עם תוספת הטעם של : קינמון , שוקו, וניל, והשיוב מליחות עדינה שמעצימה, מתקבל מוצר טעים.

IMG_7956A

IMG_7921A

מה עוד צריך אם לא טעם, פחות קלוריות ונישנוש זמין?

איך אומר מאיר בייגל " כשעובדים עם הראש ומוסיפים את הלב נאפים הדברים הכי טובים"

 

ומכל הלב מבצע להכרות וקופון
 

 

שתפו את הפוסט!