23 באפריל 2024 18:41
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתיחת העונה ה-20 בסימפונט רעננה עם: אשר פיש מנצח

 

 

והפסנתרן ינון בר נתן

20.10.10 , 21.10.10 , 23.10.10

 

תזמורת סימפונט רעננה פותחת את עונת ה-20 להיווסדה בקונצרט חגיגי עליו ינצח אשר פיש שזו לו הופעתו הראשונה כמנצח על תזמורת זו. הסולן בקונצרט יהיה הפסנתרן הישראלי הצעיר ינון בר נתן.

 הקונצרטים יתקיימו בתאריכים: 20.10.10 יום ד', 21.10.10 יום ה', וב- 23.10.10  מוצאי שבת, בשעה 20:30,במשכן העירוני למוסיקה ואומנויות, הפלמ"ח 2 א', רעננה.

עונת ה-20 של התזמורת תוקדש לרפרטואר קלאסי וישראלי, מוסיקה מן המקורות, שילובים של קלאסי בסגנונות הרוק והג'אז ,חשיפה ראשונה בישראל ליצירה של מנדלסון שהתגלתה לאחרונה ועוד.

הקונצרט הראשון בניצוחו של פיש יוקדש לרפרטואר קלאסי ויבוצעו בו היצירות: שופן: קונצ'רטו לפסנתר מס. 1 במי מינור, בטהובן: סימפוניה מס. 5 בדו מינור.

 

אשר פיש שהחל את דרכו המוסיקלית כפסנתרן כיהן בתור המנהל המוסיקלי של האופרה הישראלית. הוא ניצח על הפקות במטרופוליטן אופרה ניו-יורק, בבית האופרה המלכותית, קובנט גארדן שבלונדון, באופרה של וינה וכן בבית האופרה של אדלייד שבאוסטרליה ובבית האופרה של סיאטל שם הוא מכהן כמנצח אורח ראשי.

כמו כן ניצח על קונצרטים רבים בתזמורות שונות, ביניהן התזמורת הסימפונית של שיקגו, תזמורת סנט לואיס, התזמורת הסימפונית של מונטריאול, התזמורת הפילהרמונית של ניו-יורק והתזמורת הפילהרמונית של מינכן וכן תזמורות באטלנטה, יוסטון, דאלאס וטורונטו. אשר פיש הוא מורהו של עומר ולבר – המנהל המוסיקלי שלנו וכבוד לנו לארח אותו בפעם הראשונה.

הפסנתרן הישראלי הצעיר, ינון בר נתן ( 1979), החל ללמוד נגינה בפסנתר בגיל 4 אצל נטשה טדסון וויקטור דרביאנקו באקדמיה למוסיקה בתל אביב ולאחר מכן המשיך את לימודיו באקדמיה המלכותית בלונדון אצל כריסטופר אלטון ומריה קורצ`יו. כיום הוא מופיע בקביעות בקונצרטים סימפוניים, קאמריים וברסיטלים בכל רחבי העולם. הוא זכה בפרסים בתחרויות פסנתר בינלאומיות חשובות ברחבי העולם וזוכה במלגות קרן התרבות אמריקה ישראל משנת 1997. הוא גם חבר ברביעיית הפסנתר "פידליו" עמה הוא מופיע בקונצרטים בכל העולם.

 אני מקווה להגיע ולדווח לקהילת המוסיקה.

 

 

 

שתפו את הפוסט!