19 באפריל 2024 4:32
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צ'אנג בה יקנעם פרח תאילנדי נדיר ביקנעם

??????????

תאילנד ארץ מלאה בטעמים ובפרחים טרופיים נדירים, מה שבולט ואופייני לתאילנד זה אוכל הרחוב הטעים ותמיד טרי. קשה לשחזר טעמים תאילנדיים, זה מחייב טבחים תאילנדים, חומרי גלם, ותבלינים מקוריים תאילנדיים ושיטות בישול תאילנדיות זה מה שעושים במסעדת צ'אנג בה ביקנעם ( כנראה גם בחיפה) עושה רושם  מהביקור הקצר והחטוף שלי שעושים כאן הכל על מנת להביא את הטעמים האלו. צ'אנג בה זה אולי פיל משוגע אבל ההצטרפות שלה לקולינריה ביקנעם זו בהחלט דריסת רגל שונה שאני צופה לה הצלחה.

??????????

זו לא מסעדה גדולה, העיצוב די פשוט עם גינונים תאילנדיים שבעיקר מורגשים בחוץ בכניסה ובציורי הקיר והבמבוק. גם ההגשה והצלחות והמטבח הפתוח יש להם חלק באווירה.

??????????

??????????

מי שיזם את הקמת המסעדה הוא השף עידן ליפשיץ ,ובניצוחו של השף עידן ליפשיץ מגישה אוכל רחוב תאילנדי ברמה הגבוהה ביותר, עם חומרי גלם טריים אשר נבחרים בקפידה. המסעדה אינטימית אותנטית וצבעונית ותוכלו למצוא בה מנות שיזרקו אתכם ישירות לתאילנד הרחוקה. במטבח תפגשו את נוק המלהט במחבתות בווק ובתבשילים.
הכי חשוב לדעת האוכל כאן טרי רענן וטעים.

המנות  כוללות אוכל טבעוני, מנות בשר, דג, קארי, נודלס, אטריות אורז ועוד.
טעמתי
סום טאם סלט פפאיה ירוקה פריכה עם עגבניות שרי, שעועית תאילנדית, בוטנים, צ'ילי, סוכר דקלים ורוטב דגים, מנה פרשית מרעננת מדויקת ביקשתי לא חריף וחבל.

??????????

20200115_163123A

פאד פאק קייאו – ברוקולי, אספרגוס, באק צ'וי, בצל ירוק ושום מוקפצים ברוטב שיטאקי מתקתק, מוגש עם סטיקי רייס מנה נחמדה הרוטב מבקש את האורז, מנה קריספית רעננה.

??????????

IMG_20200115_163248_666A

גאנג לאונג – שרימפס, קארי צהוב ,חלב קוקוס, פפאיה, בטטה, בצל לבן וירוק, ברוקולי, מנגולד, קשיו, בזיליקום, שום, לימון וג'ינג'ר מנה נפלאה אהבתי כל ביס.

??????????

??????????

??????????

לדעתי לא צריך (דילמה קשה) להתאים את החריפות לבקשות הלקוח כמוני אלא לשמור על הטעמים המקוריים שנדרשים לאיזון המנה, אבל זו דילמה גדולה כי הלקוח הוא הלקוח!
זהו ביקור ראשוני חטוף ואני רק מחכה שיפתחו שם בשבת….

ימיא’-ה’ 12:00-22:30 | יוםו’ 12:00-17:00

04-7709099
התמר 1, יקנעם, 053-9415956

חניה מצומצמת , יש חניון בקניון מעבר לכביש

המסעדה נגישה , בכניסה יש שילוט שמכוון לכניסה צדדית נגישה- לכסאות גלגלים ועגלות תינוק.

                                              צ'אנג בה משתתפת בפסטיבל טעמים בעמקים

שתפו את הפוסט!