20 באפריל 2024 13:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קולנוע פתוח על גג עזריאלי של גלובוס מקס Rooftop Cinema

גלובוס מקס - קולנוע פופ אפ על גג עזריאלי
גלובוס מקס – קולנוע פופ אפ על גג עזריאלי

 

זה מגיע!!! במקום הכי מרכזי בתל אביב, הכי נגיש תחבורתית וחניה עומד להפתח בית קולנוע פתוח ( ללא גג) Rooftop Cinema הממוקם באמפי תיאטרון שעל גג קניון עזריאלי, כולל כ- 400 מקומות ישיבה ויפעל כאמור בחודשים יולי- אוגוסט ויוקרנו בו מידי ערב מיטב להיטי הקולנוע של קיץ 2016 כאשר החברה התקינה באמפי תיאטרון מסך קולנוע גדול ומערכת הגברה מתאימה.

20160619_134537A

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בקומה ה 11 של מלון קראון פלזה עזריאלי הכריז אפי ליפשיץ, סמנכ"ל שיווק, גלובוס מקס: "גלובוס מקס רואה בחוויה הקולנועית קודם כל חוויית בילוי שצריכה לחדש ולהתחדש כל הזמן. אנחנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם קניון עזריאלי תל-אביב, לרענן את הקיץ התל אביבי ולהביא חווית בילוי קולנועית ייחודית על אחד הגגות הנפלאים של העיר"

מימין ארנון תורן  בנט קפלן  אפי ליפשיץ ואפיר אורן
מימין ארנון תורן בנט קפלן אפי ליפשיץ ואפיר אורן

אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב : "קניון עזריאלי תל אביב הינו מרכז הקניות והבילוי של ישראל המציע לקהל לקוחותיו את מיטב החוויות המובילות מהעולם. אנחנו תמיד מקווים להוביל בכל הנוגע לאירועים חדשניים וייחודיים וגם השנה בחרנו להפתיע ולרגש את לקוחותינו בחוויה קולנועית בינלאומית וראשונה מסוגה בארץ, המתאפשרת בזכות שיתוף הפעולה עם חברת "גלובוס מקס" אשר תפעיל קולנוע פתוח תחת כיפת השמיים".

??????????

מחיר כרטיס למתחם יעמוד על 49 ש"ח בלבד ויכלול פרט לסרט גם משקה ראשון (בכפוף לתקנון). רכישת הכרטיסים תתבצע באתר Rooftop Cinema, אתר גלובוס מקס או באפליקציית גלובוס מקס.

מדובר על קולנוע שיהווה מרכז בילוי נוסף לסרטים שיוקרנו, חוויה אחרת לקהלים שונים ויקרין סרטי איכות לצד מרכז בילוי ומוסיקה עם מסכים שיקרינו את משחקי היורו ואחרים עד הקרנת הסרטים אשר הכניסה למרכז הבילוי היא חינם וחופשית. מבחינה זו ובכלל כשמדברים על המיקום והנגישות התחבורתית "תל אביב עדיפה על ניו יורק" אומר מר קפלן מגלובוס מקס. בעידן הזה של הקולנוע זה מהפך שמגיש פרמיום סינימה לקהל " מתנה לתל אביב" ולא רק כי הנגישות של המקום, רכבת וחניה ל 3500 מכוניות ( 12.5 ₪ חניה לבאי הקולנוע) זה משהו שחסר בתל אביב ובארץ שבה אולמי בוטיק של עד כ 100 איש קיימים. מדובר על הכנסת אווירה של קולנוע למיקום באמפי תיאטרון בקומה 15 ש עזריאלי על הגג.

20160619_134543

??????????

??????????

נוף, אוויר צח ובריזה טבעית , מוסיקה, בארים, DJ עם הלהיטים הכי חמים אוכל ושתיה וסרט במחיר 49"שח הכולל משקה חינם על מסך ענק.

 

אתם כבר מוכנים?

הפתיחה 1.7.2016

לראשונה בישראל כמו בניו יורק, לונדון, אמסטרדם וערים גדולות נוספות בעולם, תפתח רשת "גלובוס מקס" קולנוע פופ-אפ באמפי תיאטרון הממוקם על גג קניון עזריאלי בת"א:

Azrieli ROOFTOP CINEMA by GlobusMax

 

שתפו את הפוסט!