29 במרץ 2024 11:42
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קלף מנצח CARTE D'ORהגלידה ששווה

 

??????????

תארו לכם את כל העוגות שאתם אוהבים, היער השחור, עוגת גבינה, טירמיסו, אלפחורס, פאדג' שוקולד או בראוניז תערבבו אותן עם הרבה שמנת מתוקה, פינוקים ותכניסו להקפאה. שום תוצאה שתכינו בעצמכם לא תשווה לגלידות החדשות שהושקו רק עכשיו מבית CARTE D'OR. זאת ועוד הצליחו כאן ליצור מרקם טוב מאוד של הגלידות שגם לא נמס ומתפרק מיד עם ההגשה.

גלידת שטראוס מבית יוניליוור, מובילת החדשנות בשוק הגלידה בישראל, משיקה בימים אלו את מותג הגלידות הביתיות הבינלאומי המוביל באירופה* – CARTE D'OR.

CARTE D'ORהינה גלידת פרימיום המוצעת באריזות 520 מ"ל, גלידת שמנת עם תוספות מפנקות. בסדרת CARTE D'OR 6 טעמים בהשראת קינוחים שונים, שפותחו בישראל בשיתוף פעולה עם צוות הפיתוח הגלובאלי: עוגת גבינה, אלפחורס, בראוניז, שוקולד פאדג', טירמיסו והיער השחור.

חומרי הגלם האיכותיים בסדרת CARTE D'OR הכוללים שמנת, ריפלים ותוספות גדולות ועשירות, מעניקים את חווית אכילת הגלידה האולטימטיבית.

שצרכנים מחפשים להתנסות במותגים וטעמים חדשים ומרגשים מעולם הקינוחים הקולינריים, ומאמינים כי סדרת CARTE D'OR תעניק לצרכן את המענה לגלידת פרימיום ביתית איכותית ומפנקת".

טעמי הקינוחים של CARTE D'OR

עוגת גבינה– גלידת שמנת בטעם עוגת גבינה עם ריפל בטעם תות שדה, שברי ביסקוויט ועוגיות.

אלפחורס– גלידת שמנת בטעם וניל קוקוס עם ריפל בטעם ריבת חלב ושברי ביסקוויט.

בראוניז– גלידת שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם שוקולד, שברי עוגיות בראוניז ועוגיות בטעם שוקולד.

שוקולד פאדג'- גלידת שמנת בטעם שוקולד עם ריפל בטעם פאדג', שברי שוקולד חלב, שוקולד מריר ואגוזי פקאן מסוכרים.

טירימיסו – גלידת שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם טירמיסו, שבבי שוקולד חלב ועוגיות.

היער השחור– גלידת שמנת בטעם שוקולד עם ריפל בטעם פירות יער, שברי עוגיות ממולאות וחמוציות מסוכרות.

CARTE D'OR מבית יוניליוור הינה גלידת הפרימיום הביתית הבינלאומית המובילה באירופה, הנמכרת ב-27 מדינות ברחבי העולם ומושקת השנה לראשונה בישראל.

 ??????????

אז טעמנו מהגלידות ובמקום הראשון אצלנו בבית שוקולד פאדג', היער השחור אולם חלק' חשבו שהגלידה חמצמצה מדי, אני אהבתי,בראוניז ועוגת גבינה עם ריפל תות טעימה לי מאוד, לאלפחורס טעם מעניין קצת מתקתקה. בטירמיסו לדעתנו לא קלעו לטעם, זה יותר מוקה. ושלא תבינו לא נכון פשוט עוד לא זללנו את הכל כי דברים טובים משאירים לסוף…

שתפו את הפוסט!