19 באפריל 2024 3:29
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפה בוגרשוב – המקום בשבילך

בקורס שיווק לומדים את הסלוגן הזה " בשבילך" או " מתאים לך" ואני לא בטוח שהיזמים שפתחו את המקום לפני כחצי שנה התכוונו לכך. אני מצאתי בו את ההתאמה הזו.

קפה בוגרשוב נמצא ברחוב בוגרשוב 27 שזה כשלעצמו מיקום שמתאים לך.

גם אם אין חניה בסביבה אות או אתה לא תל אביבים " חניון הכיכר" נמצא מהלך חמש דקות משם למרות שהמחיר לא זול.

מה עוד מתאים? המחירים. יש כאן מנות בתמורה  מתאימה לכל כיס ויש מבצעים מעניינים.

( לדוגמא בירה טובורג 10 שקל  כל היום)

אבל שיא ההתאמה הוא במנות שלדעתי הותאמו למגוון טעמים וסועדים ועדיין היד נטויה, זאת ועוד, הם קשובים לך ואולי בפעם הבאה תמצאו שההערות שלכם כבר מיושמות והתפריט או הרכב המנה השתנה. וזה חשוב.

 

 

המקום עצמו מתאים להמון אנשים , סטייל תל אביבי אשר בעונה המתאימה מאפשר ישיבה בחוץ וכעת בחורף החוץ מקורה ודי נעים שם. הבר פעיל ומגיש משקאות שתינו קווה עם נגיעת תפוז משהו שעשה לי  דה ז'וו לימים של פעם. והשנדי ( איך לא ?) היה ממש מעולה.

 

גילוי נאות הוזמנתי בהזמנה זוגית ולשמחתי מצאתי עוד זוג מוכר שם, כך שסעדנו באינטימיות ובכיף עד שהגדרנו את המקום " מתאים לדייט" דווקא מתאים לי איזה דייט באמת… ( לא DAIT לא לטעות)

 

פתחנו בשלוש מנות פתיחה

מרק היום היה מרק תרד עם אפונה לא שמנת כפי שאני מבין, והפתעה הוא היה מעולה ולא הותרנו אף טיפה בצלחת. בכל ביום חורפי אפילו ללא גשם זה יעשה לכם את זה. בכלל, המרקים שם שמעם יצא למרחקים.

מנת מרק כזו בקערה נאה עולה רק 21 ₪

 

המשכנו החציל בלאדי, ההגשה נאה המנה די סטנדרטית אבל יש בו כמון ובצל לבן שמשדרג אותו, אגב כרגיל הוא לא בלאדי אבל כבר התחלתי להתרגל שכל חציל שרוף בטחינה מקבל שם משפחה " בלאדי"  24 ₪ למנת פתיחה.

 

מנת פתיחה מפנקת היתה סינייה בסגנון צפון תל אביב זו סינייה אישית בשר טלה טחון קוביות עגבניות וטחינה מנה  מומלצת.

כעת הייתי מוכן לשנדי המעולה ולעיקרית. בעיקרון הזמנו שתי עיקריות

 

המבורגר בוגרשוב שעקב מחסור ב בייקון הוגש עם ביצה עין ששידרגה אותו

ההמבורגר כ 250 גרם לפחות היה טעים אולם חסר מלח בעליל. הגשה יפה גם כלי עם חרדל – מיו- קטשופ בכיף. אם אתם בקטע של המבורגר, לכו על זה. מיכלי אהבה. 39 ₪

 

לעצמי הזמנתי קבב טלה ממולא בטחינה ירוקה על מצע פיירה חלבי טעים מנה יפה טעימה ומשביעה במחיר גם כן מצחיק של 41 ₪

 

אבל הייתי חייב לטעום מאחת המנות המומלצות והיא נתחי עוף בקארי וחלב קוקוס על מצע אורז מנה במחיר של 38 ₪ ארוחת צהריים שלמה . מתאים לכם לצהריים לאוהבי אוכל הודי תאילנדי, אני ממליץ לבשל את האורז עוד חמש דקות.

 

תשמעו קראתי שיש תבשיל יומי משתנה של חמין,ואו חריימה או גולש רק תגידו למלצרית ( במקרה שלנו דנה, ) מה מתאים לכם, ולצמחוניים יש סלט קינואה או סלמון או ביחד.

אגב אירחה אותנו שירלי מנהלת המשמרת שממש דאגה לנו והיה כיף.

צילום הדר OK

 

אנחנו קינחנו בשני קינוחים-

פונדן שוקולד סוף הדרך, אחרי זה רק להתרווח על הספה ולעצום עיניים או לחלום, כי פינוק כזה לא מקבלים כל יום. 28 ₪ לתענוג הזה לא להחמיץ

 

הקינוח השני עוגת גבינה פירורים… כמה שמרני קלסיקה של עוגת גבינה פירורים 28 ₪

זו מעין עוגת מוס אבל מוצקה יותר והמתיקות מאוזנת כל שממש מרגישם טעם וניל מענג.

 

בקיצור הבית קפה באמת לאנשים כמוך, הוא מסיים הרצה של חצי שנה וכאן לעומת חלק מהמקומות האחרים שהייתי בהרצה אני יכול לסכם בכך שהם על הפסים הנכונים

 

אגב העיצוב בסגנון פופ מרגיע והשף גיל אלמליח והבעלים שבאו מהנרייטה בהרצלייה כל זה ביחד נותן לי אישית הרגשה שאני במקום טוב ובידיים טובות.

 

קפה בוגרשוב שוכן בבוגרשוב ( איזה פלא) 27 תל אביב בפינת חובבי ציון

אחח אילו הייתי תל אביבי…

 

 

שתפו את הפוסט!