24 באפריל 2024 7:04
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפה ברנש רגעים של שקט רומנטי טעים

 

מחקרים מצביעים שארוחת הבוקר זו הארוחה החשובה ביותר לאדם ובטח מבחינה בטיחותית.

חלק מהאנשים מסתפקים בקפה שהם רצים אתו למכונית, וחלק מסתפקים בסנדוויץ' ( כמוני), אולם חלק ניכר רוצים ארוחת בוקר מושקעת וטעימה. מסיבה זו בתל אביב בעיקר ולא רק מושרש המנהג של ארוחת בוקר בבתי קפה ומסעדות. הפעם החלטתי לבדוק את העניין הזה ולנצל הזמנה של קפה ברנש.

 

שנה וקצת חלפו מאז נעה מרגלית וארז נחום הקימו את קפה ברנש בבוגרשוב 87. הרבה תעוזה נחוצה להקים מקום אחרי שבעה עסקים שלא ממש הצליחו שם, ונראה שהפעם, בינגו! זה נראה טוב, ומרגיש טוב וטעים.

 

תביאו את התקליט הישן שלכם וישמיעו לכם

25-50 מטר מבדילים בין קינג ג'ורג הרעש והסואן, לבין הפינה השקטה הרומנטית משהו, והנעימה שיש בקפה ברנש ואנשים מחפשים לאכול את הארוחות שלהם בכיף ובנעימות. זה המקום!

יש מקומות ישיבה בחוץ ובבוקר יש בריזה נעימה, ויש בפנים, שם בכל יש תחושה אמיתית של ביסטרו צרפתי של ימים שחלפו…

 

בימי חמישי שישי המקום פתוח עד 2 בלילה ומי שמכיר את השממה הקולינרית שם יבין כמה זה חשוב למשל למי שיוצא מקולנוע לב או אחרים ורוצה משהו..

 

אבל אנחנו באנו רק לארוחת בוקר…

 

פתחנו בגביע קווה לחיים טובים ומצברוח של כיף ( איך לא).

 

אני הזמנתי אג בנדיקט EGGS BENEDICT ביצים עלומות על לחם בריוש עם רוטב הולנדייז, עם תרד/בייקון/ס למון מעושן/חזה אווז/גאודה, סלט ושתיה קלה או משקה חם (מוגש עד השעה 13:00) שהיה כל כך טעים ששכחתי לחלוק עימה, פשוט דיברנו ואכלתי עד שנגמר הפירור האחרון, אני בחרתי בתוספת של בייקון כ לא היה חזה אווז.  39 ₪ ומקבלים עם זה סלט קטן ורענן ושתייה.

 

היא בחרה את ארוחת הבוקר התל אביבית שתי ביצים לבחירה, מבחר מטבלים של בוק ר, סלט, לחם ברנש ושתיה קלה או משקה חם. וניתן לקבל תוספות של בצל מטוגן, פטריות, עשבי תיבול, גבינה, בייקון, פפרוני, חזה אווז בתוספת 1-6 ₪, היא בחרה בתוספת גבינה. המטבלים או הפנכות הקטנות הכילו ששה אוצרות של: קוביות פטה עם שמ"ז וזעתר, גבינה 9% עם זיתים שחורים ,טחינה ירוקה,סלט טרי של תפ"א, סלט טונה ופלפלים קלויים. המנה הזו עם עוד כמה מנות של ארוחת בוקר מוגשת כל היום. גם היא מוגשת עם סלט והמחיר 37 ₪ ממש שווה כל אגורה.

 

הלחם שקיבלנו היה לחם מחמצת של קמח מלא עם זיתים שחורים טר,י טרי, חמאה, וריבה ביתית של תפוחים.

 

ביקשתי לדגום את הקרוק ברנש שנמנה על המנות של 24 ₪ ומוגשות עד שעה 12:00 כל יום בריוש קלוי עם גבינת גאודה וביצת עין, סלט ירוק ושתיה קלה, התחלקנו והיה בהחלט טעים.

 

 

סופלה שוקולד מקצועי ועשוי כמו שצריך עם גלידה וניל סגר לנו את היום עד לערב המאוחר.

 

ואתם יודעים מה יש ארוחות צהריים כדאיות די מגוונות כמו ברנשבורגר המומלץ!, שניצל, כבדי עף, פרגיות ואפילו קציצות סלק הכל במחירים שפויים.

ועוד משהו כל יום שלישי משעה 18:00 עד חצות ברנשבורגר המומלץ עם בירה ב 55 ₪.

 

שתפו את הפוסט!