25 באפריל 2024 18:40
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפה גן סיפור הרצליה מקום לאירועים

 ??????????

אירוע בקפה גן סיפור הרצליה:

את הקונספט והאוכל של קפה גן סיפור אני מכיר עוד מחולון, ערכתי שם פעם אירוע לילדים או יותר נכון לנכדים של אנשי מוטקה, ליקלקו את הידיים.

כעת המלצתי לבתי לערוך את הבתמיצווש של ליהי בקפה גן סיפור הרצליה, מקום שביקרתי בו בעבר ואהבתי.

מה טוב בקפה גן סיפור? המיקום הנגיש, האוכל, החניה  והמדשאות מסביב שמאפשרות לילדים להשתולל ולהוציא מרץ.

??????????

??????????

??????????

יש שני תפריטים לאירועים באתר המסעדה, אני מניח שבשלושת המקומות (חולון, הרצליה וראשון לציון) הם זהים. אירוע זה לא ארוחה זוגית או משפחתית במסעדה. יש הבדלים.

מה חשוב לדעת? אני ממליץ שאפילו אם מנהל המסעדה מסביר פנים ונחמד ומבטיח – כדאי לרשום סיכום בכתב  ולרשום את המנות שהוזמנו למרות שהן רשומות בתפריט, ואם הן לא מגיעות בדיוק לפי התיאור לשאול או להעיר ולבדוק.

זו הערה כללית שנכונה לכל מקום.

 img_20161110_194338

אז מה אני זוכר שהיה לנו?

קוקטייל אייס מרגריטת היום שלנו לא הגישו! ( אולי לא רצו? )

על השולחנות היו קנקנים עם שתיה ובקבוקי מים צבעוניים, השולחנות ערוכים עם מפות בד לבנות וצלחות הקרמיקה המקסימות של קפה גן סיפור. הוגשו  3 סלטים:

סלט שוק בצלאל: הכל קצוץ דק! מוגש על פוקצ'ה חמימה לצד טחינה, מלפפונים, עגבניות, פלפלים, גזר, בצל סגול, צנון, פטרוזיליה, נענע, ביצה קשה, גרגירי חמוס, גבינת פטה מגורדת וחצילים קלויים. מתובל בשמן זית, מיץ לימון ונגיעות פסטו. מוגש על מצע חסות טריות ופוק'צה חמימה.

 ??????????

סלט גן ופיצוחים ברוטב ויניגרט הדרים, חסות, בייבי, רוקט, עגבניות שרי, מלפפון, גזר ונבטים.

 ??????????

ועוד סלט אקסטרה של ירקות קצוצים וגבינה פטה בזעתר בסגנון סלט יווני.

 ??????????

סלטים טעימים.

 

הלחמים, לחם לבן/דגנים חם וטרי הגיעו כשסיימתי את הסלטים (תזמון רבותי, תזמון!) אבל הם הגיעו עם מזאטות של טונה, גבינה, עגבניות מיובשות, טפנד ועוד, כך שהיה כיף  (בינינו הלחמים של קפה גן סיפור זו אגדה).  באתר רשום חמאה אני לא זוכר שהייתה חמאה.

 ??????????

פוקצ'ה ירקות אנטיפסטי, מוצרלה וגבינת צאן בזיגוג בלסמי מצומצם, הגבינה גבינת עיזים והפוקצ'ה פיצה הזו אליפות.

 img_20161110_200123a

מנות:

לזנייה ירקות וגבינות…תוצרת הבית עשויה מדפי פסטה טריים מוגשות בכלי חרס היישר מהתנור, אין מצב שאני אגיע לגן סיפור ולא אזמין לזנייה! אחת המנות המוצלחות ביותר שלהם.

 ??????????

ריזוטו קייצי שרי מיובש, ארטישוק, אפונה זעירה וטפנד עגבניות מיובשות, סוג של דייסה לא מזוהה, בלי ארטישוק, לא ממש כמות פרמזן או שמנת שעושה את האורז לריזוטו. נכון שטעים אבל מאכזב, תבינו לבד.

 ??????????

תבשיל עגבניות עשיר במחבת עם דג חריימה עסיסי, קטסטרופה. דג לברק חצי עשוי מונח על רוטב מדהים מבלי שבושל ברוטב. זה בכלל לא תאם למנה שרשומה בתפריט  (מס' 2) : תבשיל חריימה ברוטב עגבניות קונקסה עם גרגירי חומוס ובזילוף יוגורטחינה- מוגש במחבת לוהט עם חלות – לא גרגרי חומוס, לא חלות ולא חריימה.

 ??????????

קוביות דג סלמון נורווגי ברוטב קרמל הדרים עם אורז פטרוזיליה. סביר, מנה נדיבה אבל על גבול היבשושיות.

 ??????????

ניוקי חצי- חצי ממולא ברוטב חמאת עגבניות, שמנת, שרי, אפונת גינה ושום, המנה שהוגשה הייתה ניוקי סלק מדהים וטעים, כולם רוצים ממני את המתכון אבל לא תואם לרשומות בתפריט!, שוב מדובר במנה מאוד טעימה ומוצלחת.

 ??????????

מנה אקסטרה הייתה מחבת לוהטת של מיקס פטריות מוקפצות, קוביות פטה בפסטו, קונפי שום, עגבניות שרי במלח גס ועלי בזיליקום טריים. לא פלא שהמנה הזו שבעבר הייתה אליפות נעלמה מהתפריט, היא הייתה צמיגה ובכלל לא המנה שאני מכיר, חבל.

??????????

מנה  מיוחדת שנראה לי שהוגשה עם העיקריות הייתה אינצ'לדה טורטיה בציפוי פריך, ממולאת בגבינות, פסטו וירקות אנטיפסטי. לא להחמיץ מנה מעולה.

 ??????????

קינוחים

פרפה ריבת חלב עם נגיעת קצפת לכל סועד – לא התלהבתי.

img_20161110_220113a

הבטיחו עוגת שוקולד אבל האח"מש והמלצר לא שמעו על זה, בסוף הגישו (אולי?) נמסיס שוקולד יבש (ללא גלוטן)  שמבחינת הטעם שלי היה עדיף שלא. תביאו קינוחים מהבית…
קפה אספרסו / תה

למרות שאני "קצת" ביקורתי אני ממליץ על  קפה גן סיפור לאירועים ובטח ובטח כמסעדה.

שתפו את הפוסט!