29 במרץ 2024 10:25
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפה גן סיפור הרצליה

 

 

הרצליה 2016 במיקום הכי טוב בעיר קם לו קפה גן סיפור והפך לאגדה מרגע הפתיחה. ולא סתם, כיוון שקודם כל זו מסורת של מקום וזה הסניף השני אחרי חולון והיד עוד נטויה.. שנית זה מממש נמצא בפארק הרצליה כל שיש מרחבים, ויש חניה ( בתשלום למי שלא תושב) ויש אוכל טוב ויש שרות טוב ובשישי שבת אפילו יש תור בכניסה , כי מי יוותר על מקום של אוכל ואווירה?

 ???????????????????????????????

חבר שלי צלצל אלי ורצה לקבוע עם חברים ( גם מהרצליה) פגישה בקפה ברמת אביב, ואני אומר לו שמע ברנרדו ( היינו אצלו בסילו גם בקפה גן סיפור בחולון) פתח קפה גן סיפור בהרצליה. וכמובן שקבענו שם ארבעה זוגות.

הגישה יותר קרובה ומהירה מלנסוע לרמת אביב , בטח ובטח לתל אביב, פשוט קניון שבעת הכוכבים פונים בככר שמאלה, חולפים על תחנת הדלק ונכנסים לחניון הציבורי ואי אפשר לפספס.

קפה גן סיפור זה לא רק בית קפה, זו מסעדה בסגנון איטלקי, מקום לארוחות בוקר, צהריים ערב, ילדודס, אירועים וכל מה שנעים וטעים.

???????????????????????????????

מה אכלנו

רעייתי הזמינה סלט שוק בצלאל, ( יא ווארדי מספיק ל4 איש) הכל קצוץ דק! מוגש עם פלחי פוקצ'ה חמימה, לצד טחינה, מלפפונים, עגבניות, פלפלים, גזר, בצל סגול, צנון, פטרוזיליה, נענע, ביצה קשה, גרגירי חומוס, גבינת פטה מגורדת וחצילים קלויים, מתובל בשמן זית , מיץ לימון , נגיעות פסטו, הייתי מוותר או משנה את הטחינה שממש לא מתחברת אלא אם תביאו כדורי פלאפל של שוק בצלאל! אבל שפע כזה של גבינה וסלט משמעותו דוגי בג הביתה להמשך הזלילה.

סלט-שוק-בצלאל
סלט-שוק-בצלאל

עוד סלט שווה שהזמינו היה הסל של קשת, ממש בריאות, קינואה, עדשים שחורות, ארטישוק איטלקי, כרוב אדום, שרי בצבעים, מלפפון, בצל ירוק, קוביות פטה בציפוי פריך, מתובל בשמן זית ומיץ לימון מוגש לצד טחינה גולמית, גם זה חצי הלך לאריזה הביתה וקבל ביקורת טובה.

במנות הראשונות גם טעמנו מנה של ארטישוקים צרובים בשמן זית ושום על פולנטה גבינות, מעניינת ההגדרה של פולנטת גבינות אבל זה טעים. גם מנה אדירה של כרובית חמה בציפוי פריך, בזיגוג איולי רוקט וצ'יפס בטטה. לריב עליה!

 ארטישוק-צרוב-על-פולנטה-גבינות

ארטישוק-צרוב-על-פולנטה-גבינות
כרובית-מטוגנת
כרובית-מטוגנת
מיקס-פטריות
מיקס-פטריות

מחבת לוהטת של מיקס פטריות מוקפצות, קוביות פטה בפסטו, קונפי שום, עגבניות שרי במלח גס, עלי בזיליקום טריים , 2 רצועות פוקצ'ות חמימות, מנה חלומית רק להזהר לא לגעת בידית.

מכיוון שלא ממש באנו לארוחה של עיקריות לא הזמנו מנות רציניות ( בפעם הבאה) אבל אני הזמנתי לזניה מפסטה טרייה שמכינים במקום שמוגשת כמו כל המנות בכלי חרס מדהים כמסורת גן סיפור, מלאה בגבינות גם פסטה תרד רוטב טעים והמון דברים טובים בפנים. משובחת.

לזניה.
לזניה.
פיצה-פוקצ'ה.
פיצה-פוקצ'ה.
בייגל-טוסט-יווני
בייגל-טוסט-יווני

גם חבר הזמין פוקצ'ה פיצה אני חושב עם גבינת עיזים או מוצראלה ועוד, מנה זוגית מעולה.

ואחר הזמין בייגל טוסט יווני גבינה בולגרית בפסטו, צהובה, חמאה, בצל בזעתר, עגבניה, זיתי קלמטה היה טעים.

וגם חלת בריוש עם ממרחים.

כמובן מיצים טבעיים שמכינים במקום ושתיה חמה. קינוח בפעם הבאה.

 

לסיכום מקום נעים, מחירים שפויים ( סלט 59, ראשונות בסביבות 39, פסטה 49-59, כריך כ 45,מנה דג פחות מ 80 ₪)

נגישות מעולה, חניה נוחה ( בתשלום) והכי חשוב אוכל טוב וטעים עם שרות מעולה.

קפה גן סיפור

תבואו עם הילדודס ותהנו.

בן ציון מיכאלי 20, פארק הרצליה, הרצליה

אהה גם שמעתי ספוילר…. בקרוב בראשון לציון עיר מגורי…

שתפו את הפוסט!