24 באפריל 2024 2:31
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפה גן סיפור

 

 

יחצ

עירית חולון היא אחת העיריות הדואגות במיוחד לטיפוח ערכי תרבות ובילוי לילדים ונוער.

אחד הפרויקטים הוא " גני סיפור" יש בעיר 35 גנים כאלו ובאחד הגנים הנפלאים שוכן לו בית קפה מדהים.

הוא רק נפתח לפני יום והבעלים הזמינו להשקה עיתונאים ובלוגרים, ואם חשבתם לרגע שמקום כזה מקסים יישאר ריק לא אנשים, טעיתם. המקום היה מלא עד אפס מקום כי מסביבו יש המון פעולות תרבותיות של העירייה ונחבר לזה  את הגן היפה במיוחד נקבל מיקום עם פוטנציאל להצלחה.

קפה גן ספור הוקם בלב גן סיפור הגדול ביותר בחולון והוא מכיל 8 גני סיפור

 

[הכינה נחמה,דירה להשכיר,איתמר מטפס על הקירות ועוד…

התפריט חלבי המבוסס על חומרי גלם טובים [מחלבות צוריאל,לחמי לחמא,ביסקוטי וכו']

והמקום עוצב ע"י לטיסיה והוא מאד מאד יפה.

 

מה שתפס אותי במקום זו הספרייה בכניסה ובה עשרות סיפורי ילדים, שאגב ניתן לרכוש ספר ב 20 שקלים אבל לא זה העניין. כי המקום הרי מתאים למנוחה וארוחה קלה אחרי בילוי עם הילדים בגנים, והכי מתאים להעסיק אותם ולרתק אותם בהקראת סיפורים.

 

גילוי נאות הייתי אורח במקום במפגש מיוחד של בלוגרים עם הילדים בהשקה

 

אני לא צריך לספר לכם סיפורים מה זה יום שני של מקום ועוד השקה, ברור שמרפי לא יפספס הזדמנות כזו לשבש את השמחה, ושמעתי שהשף התרגש ונעדר, המארח מסעדן ותיק עמד כל הערב ליד התנור והכין פוקאצ'ות מדהימו ועוד מעדנים. המלצריות פיזזו להן בין השולחנות העמוסים ועשו כל מאמץ לספק את הסחורה וזה לא פשוט שבתוך כל ההמולה  ישבנו שם תשעה בלוגרים ובלוגריות עם ילדים. אבל אני ממה שטעמתי נהניתי ולא אכלתי הרבה , זה נכון. אמרו לי שהפסטה לא משהו, אבל לא טעמתי, מוזר אני יודע שזו פסטה טרייה והיא אמורה להיות מעולה גם אם היא קנויה, ואולי הרוטב שלה לא הצליח לאחד החברים או החברות או על מה יש להתפלא , אני לא מתרגש ככה זה שבפתיחה במקום מגשים עם מנות לטעימות ( קוקטיל) מגישים את כל המנות.

 

שתיתי לי מיץ תפוזים אמיתי סחוט

ואכלתי לי קיש ברוקולי מוכן מראש ( מה שקוראים לו תעשייתי  ) אבל הוא היה לי טעים ואפילו גנבתי ליונית עוד…מהמנה שלה או שזה היה לה קיש פטריות.

 

הגישו פוקצ'ה מקמח דורום איטלקי עם מטבלים והיה גם לחם הבית משובח מאוד

 

ראיתי לזניה מגרה מבטטה, לא חשבתי על זה אבל בא לי להכין בקרוב ( אחרי שאסיים לאכול מקפיא מלא במוצרים שבדיוק קניתי בפסטה דה לה קזה ( זה מסיפור אחר). וראיתי וטעמתי שקשוקה שגרתית לא חריפה ופסטות בכול מיני צורות ורביולי ועוד ועוד.

 

 

ובינתיים בשביל להעסיק את הילדים סיפרתי להם סיפורים ממדף הספרים, התיידדתי עימם וזה בכל היה שווה את כל המאמץ.

 

צילם יואל

ואז הגיעה שעת הקינוחים אני מניח שמאות האנשים לפנינו חיסלו הרבה מהם כי הם היו טעימים…

אז חלק היגיעו אלינו קפואים וחלק אחר שניה אחרי הצילומים עטו עליהם הילדים וחיסלו בשניות את כל הפירורים.

 

לסיכום אין לי ספק שקפה גן סיפור ממוקם בנקודה אסטרטגית מעולה במקום שהחיבור בין עולם המבוגרים לילדים מתחבר הכי טעים, ואני צופה ומאחל לו הצלחה ורק מייחל לרגע שהנכדים הרחוקים שלי יגיעו לחופשה לבלות בגן סיפור ולקנח באוכל טוב, שייקים וקינוחים בקפה גן סיפור, כי נחת מהנכדים והילדים זה כל הסיפור.

שתפו את הפוסט!