25 באפריל 2024 21:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קראון פלזה ירושלים לחופשה שמתאימה לך

קראון פלזה ירושלים חלום של חופשה

לאט לאט אני חורש את מלונות קראון פלזה. פעמיים הייתי בקראון פלזה ים המלח ( נו לא משהו..אבל אני חייב לחזור לבחון את השינויים האחרונים ששמעתי) קראון פלזה חיפה מלון בוטיק שכדאי להישאר לגור בו והוא בכלל מחוז קולינארי. הולידיי אין אשקלון גם מקום אידיאלי לחופשה מפנקת וגם פה מסעדה מעולה בתחום הקולינארי ( גיא פרץ כמובן). אכלתי בקומה ה11 בעזריאלי, וגם בפאסיפיק בתל אביב, לפני המון שנים כשעדיין לא כתבתי גם התארחתי שם בקראון פלזה תל אביב והזיכרונות הנעימים והטעימים נשארו למעלה משני עשורים. מרוב שאני מבלה במלונות אפריקה ישראל – קראון פלזה עשיתי כרטיס חבר כזה שנותן 12% הנחה, וזה משמעותי. וכעת לעניין.

בסוף הכתבה טיפ שלי איך להשיג את נמחיר הטוב ביותר

מעולם לא עשיתי חופשה בירושלים ! רק בשנתיים האחרונות הסכמתי שחברים יסיעו אותי למסעדות שם. יש לי פחד תנועה וחניה בירושלים, הפסיכולוג הציע לי שאקח שם חופשה לתרופה. אז איך אני לא אבחר את קראון פלזה ירושלים? ראשית בגלל אהבתי לרשת, שנית בגלל שהמלון ממש שוכן בכניסה וקרוב לבניני האומה, אין מצב שלא אמצא, שלישית הצילומים שהשף מעלה לפייסבוק משגעים לי את השכל ובכלל יש לי חולשה לשפים של הקראון פלזה. ורביעית כי הייתה לי תחושה שהאהבה הזו הדדית.

 

אז הזמנתי חדר לחופשת אוגוסט בשיא עונת התיירות. ככה זה שלכולם יש חופשות מרוכזות. הגעתי למלון ואחרי תלאות רציניות של חניה ( שזה פרק בפני עצמו ) הגעתי לובי. אשתי שהייתה כבר בפנים חיכתה לי עם חיוך מקסים " שידרגו לנו לסוויטה" אתם יודעים זה מהמלה SWEET וכך החלה החופשה הכי מתוקה שהייתה לנו משך ארבעים ואחת שנות הנישואין שלנו. ( אמרתי לכם שהאהבה היא הדדית).

 מסעדת בראשית היא מסעדת הלובי, אבל היא ברמה בינלאומית ומה שאכלנו שם ( סנדוויץ"' סלמון, ומרק) היה מעולה.

בסוויטה כבר חיכו לנו פינוקים בברכת השף כך שהדיאטה התרסקה!

סוויטה זו באמת בחירה נבונה ונהדרת, אנחנו עובדים קשה ונושאים בנטל החיים, ומגיע לנו להתפנק בחופשה, וכן גם לאנשי עסקים שנודדים בארץ או אנשי עסקים שמגיעים מחו"ל זו בחירה טובה, העניין הוא שזה נותן תחושה של בית, לא חדר, אלא בית.

בסוויטה שלנו שהייתה מעוצבת מבחינה אדריכלית מעולה בטופ של הטופ, היה חדר שינה עם מיטה ענקית קינג סייז או אולי קראון סייז, מעוצבת ומסודרת להפליא, ארונות ואפילו כספת עם חיבור לחשמל למחשב הנישא כשנועלים אותו שם… חדר רחצה מפנק כולל אמבט וחדר מקלחת שאם היה לי כזה בבית חשבון המים היה סקנדל. פשוט שיא השלמות והפינוק.

פינת אוכל עם שנדלייר מקסים פינת קפה ופינוקים ( אם יש שוקולדים של רואי גרשון זה פינוקים )

סלון  מרווח עם טלוויזיה LCD נוספת לזו שבחדר השינה אלא שכאן יש גם די.וי.די. כורסאות מודרניות נוחות ופינת ישיבה מפנקת.

וגם פינת עבודה למחשב ולכל האלקטרוניקה ( מטענים למשל) וחשוב, חשוב לציין, יש כאן בכל מקום שפע של שקעי חשמל שלא ראיתי בשום מלון בישראל.

זאת ועוד שתי מרפסות שמשקיפות ממרומי הקומה ה19 על ירושלים ( ממש מול רחוב אגריפס הפעיל) ומול משרד האוצר בית המשפט ומשרדי הממשלה והלאום. בקיצור רק לשבת לכרסם את המתוקים של השף ללגום קפה ולהיאנח אנחת רווחה.

חדר האוכל הממוקם במסעדת חמסה, מרווח, נקי, המון אנשי שירות ותחנות והאוכל פשוט טעים.

בערב חמישי באנו מעט מאוחר כיוון שהעדפנו סיור בשוק מחנה יהודה מטעם המלון. יש לזכור שהמלון מפוצץ באורחים ולמרות שהיה אחרי הפצצה היה מה לאכול… היה מעורב ירושלמי, שווארמה עוף, מג'דרה, צ'יפס, שוקיים עוף, בשר צלי , סלטים ומנות ראשונות, מאפים ופוקאצ'ות וקינוחים…  רעבים לא תצאו.

 

ארוחות הבוקר זה החלום שלי עם כל הדגיגים ( שפרוטים מעושנים) פלמידות שמנמנות ודגי מלוח, אפילו היה סלט קפרזה ,גבינות, ירקות, חמוצים, חביתות בתחנה עם תור לא סוף….ביצים מקושקשות , שקשוקות ופשטידות ועוגות וכן הסתובבו מלצריות עם קפה בלי שיצאה לך הנשמה… בקיצור, נפלא.

אתם יודעים אני תמיד קשוב לסביבה, לא שמעתי קיטורים או תלונות והיו לי מלונות ששמעתי ברקע…

מה עוד חשוב, אפילו שהיינו זוג וביקשתי  שולחן של רביעיה לא עשו בעיות או פרצופים. כאן במלון אתה מרגיש שאתה הלקוח והם נותני השירות שעסוקים בדבר אחד: לעשות את החופשה שלך לנהדרת ומאושרת.

ארוחת ערב שבת הייתה בכלל חגיגה קולינארית, ממולאים מכל הסוגים,מבחר סלטים ומנות ראשונות מפתיעות, כמובן דג ממולא גפילטע עם חזרת, פרגיות, אוסובוקו שלא אמליץ עליו, ומאידך שיחוק אדיר עם האסאדו בעמדת החיתוך ( לפחות שלש סיבובים נרשמו לי ), מרקים, ומאפים, עוגות וקינוחים ושלל פירות העונה. בקיצור החופשה עלתה לי בעליה של 2 קילו במשקל.

 

ארוחת הבוקר של שבת דומה רק בלי החביתות ועם יותר מאפים כמו ג'חנון, בורקסים, בצק עלים ממולא בסגנון סביח, פשטידת פטריות מעולה, סלטים גבינות ירקות דגים דגיגים פירות וכמובן דגני בוקר, קיצור איך אפשר ללכת לבריכה ככה…

הבריכה היא חצי אולימפית, יש מקום לכולם כולל פינות ישיבה מוצלות ונוחות, יש מגרשי טניס פינות למשחקי ילדים קיוסק ומסעדת הבריכה, מצילים ובכל כיף של מקום. כמובן יש את הספא עם הטיפולים ויש סאונות וגם חדר כושר ( בתשלום )…

אגב במשך השבוע פועלת שם מסעדה הודית קוהינור מרשת טנדורי ואוטובוסים עם תיירים הודיים מגיעים במיוחד מה שאומר המון. אפשר כאן לחגוג על ארוחה כפי יכולתך במחיר מצחיק.

המלון הוא כמובן גם מרכז עסקים ובקומה ה21 ישנו טרקלין עסקים מעולה הכול כיבוד, שתיה חמה וקרה, יינות אבל יותר מזה משמש ממש חדר תקשורת לאנשי עסקים עם כל הנוחות והרווחה. ויש אפילו חדר ישיבות מאובזר לשיחות ועידה.

בקיצור 5 כוכבים ברמה בינלאומית, במיקום הכי טוב בירושלים, עם שף והאוכל מהמוצלחים שפגשתי,

רמת אירוח ופעילות מעולה ( המלון מוציא כל יום חמישי ושבת סיורים לא תשלום). אינטרנט חופשי עם נגישות מלאה חינם!! מומלץ.

מתענינים במלון?

להשוואת מחירים בין מאות אתרים ולדיל הכי משתלם במלון קראון פלז'ה ירושלים

שתפו את הפוסט!